понедельник, 25 мая 2020 г.

Підготовка до ЗНО 11 КЛАС

https://znoclub.com/pidgotovka-do-zno/989-50-posilan-dlya-pidgotovki-do-zno.html

воскресенье, 24 мая 2020 г.

Українська мова 11 клас. Завдання на 25.05.2020

Підготовка до ЗНО


Прошу пройти ЗНО за 2019 рік (додаткова сесія). Результати надішліть на пошту. 

Ознайомтесь з матеріалами за посиланням:
Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 11 клас. Завдання на 25.05.2020

Література рідного краю


Розповісти про одного з письменників письмово.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 7 клас. Завдання на 25.05.2020

Література рідного краю

Розповісти про одного з письменників письмово.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська мова 7 клас. Завдання на 25.05.2020

Тема уроку:"Найскладніші випадки правопису ". 


 Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=EmbzVJ1q4Mk

Виконайте письмово завдання:

За допомогою суфікса -ськ(ий) утворіть від іменників прикметники.

Поділля, товариш, Тернопіль, республіка, Прилуки, Ужгород, Карпати, Ніжин, Ірпінь, Запоріжжя, Познань, комсомол, Польща, завод, Калуш, Калуга, Коростень, рибалка, співробітник, Урал, Сімферополь, студент, Сибір, любитель, Сиваш, Іртиш, Судан, інтернаціоналіст, Севастополь, Одеса, люд, Байкал, таджик, інтелігент, Полісся.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

пятница, 22 мая 2020 г.

Українська література 11 клас. Завдання на 22.05.2020

Підготовка до ЗНО

Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=dP4BErytQps

Напишіть висловлювання на тему: Як добро має перемагати в нашому недоброму світі?

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 11 клас. Завдання на 22.05.2020

Підготовка до ЗНО


Прошу пройти ЗНО за 2017 рік (основна сесія). Результати надішліть на пошту. 
Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 5 клас. Завдання на 22.05.2020

Тема уроку:"Повторення вивченого". 


Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tFgnu_v7FnM

Дайте письмову відповідь на питання: 
Українська мова для мене...

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

вторник, 19 мая 2020 г.

Українська література 7 клас. Завдання на 20.05.2020

Контрольна робота за рік


Творчість Олега Ольжича, Олени Теліги, Олександра Гавроша, Андрія Малишка.


І рівень (4 бали).

1. Сином якого відомого українського письменника був Олег Ольжич?

а) Михайла Стельмаха;

б) Івана Франка;

в) Олександра Олеся;

г) Андрія Чайковського.

2. Що є найціннішим Божим дарунком для людини за віршем Олега Ольжича «Господь багатий нас благословив»?

а) родина;

б) життя у його найяскравіших проявах;

в) здоров’я;

г) матеріальний добробут.

3. У якому персоніфікованому образі постає радість в однойменному вірші Олени Теліги?

а) босоногої дівчинки;

б) вітрогона-хлопчини;

в) пташки;

г) квітки.

4. Який заклик звучить у вірші Олени Теліги «Сучасникам»?

а) ставати до бою за Україну;

б) не боятися своїх почуттів;

в) діяти, а не кидати слова на вітер;

г) не забувати про Бога.

5. У якому виді спорту Іван Сила вперше заявив про себе як професійний спортсмен, перемігши поліцейського Магдебуру?

а) боротьба;

б) бокс;

в) легка атлетика;

г) важка атлетика.

6. Хто з членів циркової трупи став спільником агента Фікси?

а) Мілка;

б) Фандіго;

в) Піня;

г) Пандорський.

7. Який художній засіб використаний в уривку з вірша Андрія Малишка?

   …І засмучені очі хороші блакитні твої.

а) епітет;

б) метафора;

в) порівняння;

г) персоніфікація.

8. Який вірш Андрія Малишка є своєрідною присвятою людині, що робить значний внесок у формування особистості кожної людини?

а) «Пісня про рушник»;

б) «Чому, сказати, й сам не знаю…»;

в) «Вчителька»;

г) «Сучасникам».

ІІ рівень (2 бали).

9. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.

1. «Захочеш – і будеш…».

2. «Пломінний день».

3. «Пісня про рушник».

4. «Чому, сказати, й сам не знаю…».

 

 а) Дощами мита-перемита,

   Дощами знесена у даль…

б) Навчишся надать блискавичність думкам

   І рішенням твердість каміння.

в) Господь багатий нас благословив дарами,

   Що нікому не одняти…

г) Хай на ньому цвіте росяниста доріжка,

   І зелені луги, й солов’їні гаї…

д) Хочу крикнуть в далечінь безкраю

   І когось на допомогу кликать…


10. Установіть відповідність між героєм повісті Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» та його характеристикою.

1. Міха Голий.

2. мадам Бухенбах

3. Піня.

4. Велет.

 а) найсильніша людина Японії;

б) вуличний борець, якого переміг Іван;

в) власниця цирку;

г) товариш Івана, сторож у цирку;

д) карлик.


ІІІ рівень (3 бали).

11. Коротко розкажіть про особистість поетеси О. Теліги.

12. У чому полягає важливість рідного дому у формуванні особистості дитини (за віршем Андрія Малишка «Чому, сказати, й сам не знаю…»)?

 

 

 

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 7 клас. Завдання на 20.05.2020

Тема уроку:"Найскладніші випадки правопису ". 


 

Виконайте письмово завдання:

Списати, розкриваючи дужки. Поставити розділові знаки.            

    Газозварник працює (в,у) спецодязі (із,з) цупкої тканини брезентових рукавицях захисних окулярах закритого типу (зі, із) склом-світофільтром. У роботі зварник застосовує різні інструменти. Спеціальна металева щітка використовується (на)приклад для очищення металу від окалини або іржі. Для з’єднання електричних схем і ремонту джерел живлення зварнику перед(усім) потрібні викрутка плоскогубці розвідний ключ і (на)решті молоток. (Що)дня зварникам доводиться працювати (в,у) найрізноманітніших місцях і (у,в) виробничому цеху і (у,в) полі і на висоті і під землею.                        

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 5 клас. Завдання на 20.05.2020

Література рідного краю



Ознайомтесь з творчістю письменника Чугуївщини за посиланням:


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 5 клас. Завдання на 20.05.2020

Тема уроку:"Повторення вивченого". 

Виконайте письмово завдання
 1.Вправа «Дощ». Знайти і записати словосполучення . Вказати чи всі слова є словосполученнями.

Сонце і вітер, червона калина, теплий дощ, про хмари, хмари насуваються, кришталеве джерело, велика парасолька, грибний дощ, загриміло.

2.«Бліц – опитування» /Різнокольорові парасольки/

Речення – це…

Граматична основа – це…

Підмет – це…, присудок – це …

Двоскладне речення – це …

Односкладне речення – це…

Види речень за метою висловлювання – …

 За емоційним забарвленням –….

Другорядні члени речення – це …

Однорідні члени речення – це …

3.Метод «Угадай слово».

1.Під яким кущем ховається заєць, коли йде дощ?

2. Без чого не буває криниці?

3. У який горщик не можна наливати води?

4. Що буде козі, коли їй мине сім років?

5. Яким стане білий камінь, якщо кинути його у Чорне море?

6. Де є річка без води?

7. Який молочний продукт можна перетворити на злак, прочитавши його справа наліво?

8. Що треба, щоб майка злетіла?

9. На яке питання не можна відповісти «ні» ?

10. Чого багато має золото, менше озеро, ще меше море, а зовсім не має ріка?

 

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях



понедельник, 18 мая 2020 г.

Українська література 11 клас. Завдання на 19.05.2020

Контрольна робота за рік

Завдання 1-15 мають по 4 або 5 варіантів відповідей, із яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА

 

1. Починаючи з 1930 рр. в українській літературі домінував літературний напрям

А    соцреалізм

Б     неореалізм

В     романтизм

Г     модернізм

2. Сон стариї гаїв, місячні весяні ночі – ці символи молодого почуття зображено у вірші

А     «Арфами, арфами»

Б     «Так ніхто не кохав»

В     «Інфанта»

Г      «Вчись у природи творчого спокою...»

Д     «Ви знаєте, як липа шелестить...»

3. Ініціатор знаменитої літературної дискусії 20-х. Років ХХ століття, «основоположник нової прози»  – це

А     О. Довженко

Б     О. Вишня

В     М. Хвильовий

Г     В. Підмогильний

Д     Ю. Яновський

4. Ю. Яновський започаткував в українській літературі

А     історичний роман

Б     роман у віршах

В     роман у новелах

Г     психологічний роман

Д     філософський роман

5. Відрікається від мови і культури свого народу

А     Мина Мазайло

Б     Мусій Половець

В     Степан Радченко

Г     Майор Медвин

Д     Гнат Кухарчук

6. У кіноповісті «Зачарована Десна» боялася діда Семена й спалила Псалтир Сашкова

А     мати

Б     сусідка

В     баба

Г     тітка

7. Назва збірки Є. Маланюка «Стилет і стилос» асоціюється з поняттям

А     мова і стиль

Б     ніж і серце

В     любов і зрада

Г     зброя і перо

Д     батьківщина і чужина

8. Один з основних засобів характеристики персонажів у «Мисливських усмішках»

А     портрет

Б     інтер’єр

В     пейзаж

Г     діалог

Д     ліричний відступ

 

9. Іван Драч

А     поет-традиціоналіст

Б     поет-модерніст

В     поет-футурист

Г     поет-імпресіоніст

Д     поет-неореаліст

10. До когорти письменників «розстріляного відродження» належав

А     П. Тичина

Б     О. Довженко

В     М. Куліш

Г     М. Рильський

Д     Ю. Яновський

11. Основною рисою ліричного героя Василя Стуса є

А     відданість справі

Б     самозаглибленість

В     патріотизм

Г     стоїцизм

Д     космополітизм

12. У творі «Місто» розповідь ведеться

А     нейтрально, немов спостерігаючи збоку

Б     від першої особи, яка оцінює події

В     від персонажа, який коментує й оцінює події

Г     від третьої особи – стороннього спостерігача

Д     від третьої особи, яку ідентифікують з головним героєм

13. Шістнадцятирічне мовчання Ліни Костенко було перерване виданням збірки

А     «Мандрівки серця»

Б     «Проміння землі»

В     «Вітрила»

Г     «Над берегами вічної ріки»

Д     «Вибране»

14. Поезії «Білі акації будуть цвісти», «Васильки» написав

А     П. Тичина

Б     М. Рильський

В     Є. Плужник

Г     В. Сосюра

15. Визначте жанр твору О. Довженка «Україна в огні». Це кіноповість...

А     соціально-побутова

Б     історична

В     автобіографічна

Г     соціально-психологічна

 

Завдання 16-17 мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ

 

16. Установість відповідність між сюжетними частинами роману «Тигролови»

1. Григорій врятував Наталку від нападу                А     дракона

2. Сірки полювали на                                                 Б     лося

3. Найцінніша здобич на солонцях – роги               В     ізюбра

4. Потяг описано в образі                                          Г      тигра

                                                                                     Д     ведмедя

 

 

 

 

 

17. Установіть відповідність між цитатами та творами, з яких їх узято

1. «І раптом побачив сонце, / красиве                    А     «Балада про соняшник»

засмагле сонце... / у червоній сорочці

навипуск, / що їхало на велосипеді»

2. «Я знаю, дід та баба – це коли є онуки, /            Б     «Задивляюсь у твої

а в них сусідські діти шовковицю їдять»                         зіниці»

3. «Народе мій, до тебе я ще верну / і в                  В     «Як добре те, що смерті

смерті обернуся до життя»                                                не боюсь я»

4. «Хай мовчать Америки й Росії, / коли                Г      «О земле втрачена,

я з тобою говорю»                                                                явися»

                                                                                    Д      «Українське

                                                                                                альфреско»

 

Завдання відкритої форми

 

18. Проаналізуйте твір «Три зозулі з поклоном» за планом:

1. Назвіть автора та жанр твору.

2. Визначте тему та ідею.

3. Запишіть проблеми.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.