пятница, 7 мая 2021 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 07.05.2021

 Тема уроку " Володимир Винниченко"Момент".Образ Панни як втілення ідеї вічної жіночості, краси.


Перечитайте теоретичний матеріал за підручником на сторінці 224-227.


Виконайте письмово завдання:

- Хто така Панна? Чи відповідала її зовнішність образу городської панни?

 -Як поводила себе у хвилини напруження головна героїня? Опишіть її зовнішність в екстремальних ситуаціях.

-Які риси характеру і вчинки Панни вказують на її життєлюбство, рішучість, упевненість, оптимізм, віру в майбутнє? На підтвердження думки наведіть уривки з твору.

- Що найбільше вона любила?


                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.




Українська мова 10 клас. Завдання на 07.05.2021

 Тема уроку:"Сполучник як частина мови".

Уважно перечитайте   теоретичний матеріал  параграфа 83 на стор. 207-208

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=gRtfhcRyaco

Виконайте письмово вправи 597, 600.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 8 клас. Завдання на 07.05.2021

 Тема уроку: "В.Чемерис. "Вітька +Галя, або Повість про перше кохання".Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок".

 

Продовжуємо читати твір на стор.221-234

Зробіть письмове завдання:

-Дайте відповіді на питання 6, 8, 9  на стор.234-235

                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментаря

Українська література 7 клас. Завдання на 07.05.2021

 

Тема уроку:"О. Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили". 


Завершуємо читати  повість на стор.270-277

Дайте письмові відповіді на запитання:
-Чого навчає повість О.Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили"?

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 6 клас. Завдання на 07.05.2021

 Тема уроку: "С.Руданський "Гуменний", "Свиня свинею."



Сторінка 225-228, навчитися виразно читати співомовки.
Письмове завдання: 
-Поясни, чим гуморески відрізняються від байок.

                                 БАЖАЮ   УСПІХІВ!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.



Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

четверг, 6 мая 2021 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 06.05.2021

 Тема уроку " Володимир Винниченко"Момент"-неореалістична новела про філософські проблеми життя і щастя"


Перечитайте теоретичний матеріал за підручником на сторінці 224-227.

Прочитайте новелу   за посиланням:

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2935

Виконайте письмово завдання:

-Напишіть твір-мініатюру на тему "Що таке справжнє щастя?"

                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.




Українська мова 10 клас. Завдання на 06.05.2021

 Тема уроку:"Контрольний твір у форматі власного висловлювання".

Напишіть твір на тему :

-Який зі способів подалання конфліктів є найбільш ефективним?

Відповідаючи на питання, дотримуйтесь таких вимог: – чітко сформулюйте тезу, – наведіть два переконливі аргументи, що найкраще підтверджують Вашу позицію, – посильте один зі своїх аргументів показовим прикладом з історії чи сучасного суспільного життя або особистого досвіду (окресліть контекст, у загальних рисах схарактеризуйте події, надайте факти, укажіть імена історичних постатей чи сучасників / сучасниць тощо, витлумачивши, як наведене пов’язано з обговорюваною проблемою), а інший – прикладом з мистецтва (художньої літератури чи інших видів мистецтва) (зазначте автора й назву твору, укажіть на проблему, порушену митцем, чи на художній образ, через який проблему розкрито, наведіть за потреби цитату тощо; не переказуйте твору, не давайте повної характеристики образів, проте поясніть, як наведене пов’язано з обговорюваною проблемою), – сформулюйте висновки, увиразнивши обстоювану Вами впродовж усього викладу позицію.  

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 8 клас. Завдання на 06.05.2021

 Тема уроку: "В.Чемерис. "Вітька +Галя, або Повість про перше кохання".Гумористична повість"

 Сторінка 208, прочитайте відомості з біографії письменника.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=krLSsDJeZE4

Прочитайте твір на стор.208-219.

Зробіть письмове завдання:

-Випишіть у робочий зошит портретні характеристики Вітьки Горобця, Федька Котигорошка та Галі Козачок

                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментаря

Українська мова 8 клас. Завдання на 06.05.2021

 Тема уроку: "Узагальнення вивченого з теми "Речення з відокремленими членами".

Повторіть теоретичний матеріал  параграфів 31-36

Виконайте тест по темі:

1. Визначте правильні твердження.

а) Відокремленими можуть бути усі члени речення.

б) Цитатою називається дослівно наведений уривок з якогось тексту.

в) Прямою мовою називається речення, в якому прямо говориться про когось чи про щось.

г) Відокремленими називаються члени речення, які виділяються за змістом та інтонаційно.

2. Укажіть речення з відокремленими членами.

а) Аж теплою хвилею обдало Тоню при згадці про батька, про його запальність та гостру, гоноровиту вдачу.

б) Разом зі всіх боків запалала Тухля, прориваючи огненними язиками грубу пітьму.

в) Це був тендітний, бліденький підліток, мало схожий на сільських хлопчаків, огрубілих, засмаглих, немов налаштованих до роботи.

г) Мабуть, ніде в світі немає більше таких пісень, і вже тільки заради них варто народитися в цьому краї.

3. Як відокремлюється прикладка із словом ЯК?

а) завжди;

б) не відокремлюється ніколи;

в) лише тоді, коли вона має відтінок причини

4.Запишіть речення, розставте розділові знаки де треба.

Тарас Григорович Шевченко як істинно народний відбив у своїй творчості почуття й думи простих людей.Ольга Кобилянська як письменниця формувалася в умовах економічно і культурно відсталої Буковини що була колонією Австро-Угорщини.

5. Укажіть речення, в яких правильно розставлені розділові знаки.

а) 3а Джериною хатою під старою грушею спав молодий парубок, підклавши під голову білу свиту.

б) Окрім Добрині було поранено ще кілька чоловік.

в) Машини майже всюди стояли вже готові грубо збиті з сірого дерева, позверчувані і позбивані кісками.

г) А далі од берега, коло самих хат, ростуть дикі груші та яблуні.

6. Укажіть речення, яке ускладнене відокремленим уточнюючим членом (деякі розділові знаки пропущено).

а) Тільки Лиско лежить коло дверей, простягши передні лапи, положивши на них голову.

б) Тут серед степової тиші казка сама просилася в слово.

в) В кінці села коло самої Роставиці стояла хата старого Петра Джері.

г) Я пізнав у ньому лелеку званого ще гайстром чи бузьком.

7. Визначте які відокремлені члени є в реченнях.(2 б.)

а) Місяць уже сідав, ховаючись за хатами і деревами.                  1. Означення;

б) Старі дуби, зелені, свіжолисті, про давнину свою шумлять.      2. Прикладка;

в) Здається, ніхто цього, окрім мене,не помітив.                             3. Додаток;

г) Подвиг цієї жінки, Людмили й Майстра, викликає захват.            4. Обставина.

8. Запишіть речення, поставте розділові знаки.(2 б.)

Пам'ятаю в дитинстві під нашими вікнами буяли вишні. Вони шуміли густі пахучі щедрі шаленою віхолою намагаючись увірватися в напіврозчинене віконце. Я школярка сиділа з книжками на підвіконні ледь стримуючи той натиск. Пругке віття ломилося просилося в хату надимаючи фіранку. У вікно нічого окрім цвіту не видно. Усе світлиця рушники підручники мамині руки пахло вишнями. Нині й спогади пахнуть вишнями.

9. Зробіть синтаксичний розбір речень.(2 б.)

– Він зняв хлопця з воза, поставив його на землю і, обернувшись до товаришів, мовив: «Нехай іде собі з богом».

– В густому повітрі насиченому тліном і випарами ґрунту ясно й чисто горять берези.

                                  БАЖАЮ  УСПІХІВ!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.



Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 6 клас. Завдання на 17.09. 2021

 Тема уроку: "Відмінки іменників. Кличний відмінок в українській мові".

Завдання: опрацюйте   теоретичний матеріал параграфа  8, стор.28-29.

Вивчіть назви відмінків і питання до них. 

Уважно перегляньте відео за посиланням:



-виконайте вправи 71,75  (уважно читайте завдання до вправ!!!)

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 5 клас. Завдання на 06.05.2021

 

Тема уроку:"Позакласне читання. Олена Пчілка "Сосонка" 




Прослухайте текст за  посиланням:


Дайте відповіді на запитання:
1.Назвіть головних героїв.
2.Чим сосонка виділяється з-поміж інших дерев?
3.Як Івась потрапляє до міста?
4.Чи стала сосонка у нагоді людям? Як саме?
                             БАЖАЮ    УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.