вторник, 29 ноября 2022 г.

Українська мова 8 клас. Завдання на 30.11.2022

 Тема уроку: "Односкладні  прості речення. Види односкладних речень".

Сьогодні ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 2 уроці ,о  9-20  ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1DFrqNMHHBEO7C6zvlUIMHxpgs9ykKJla/edit#slide=id.p1

Опрацюйте параграф 16, стор.74, 76.

Виконайте письмово вправу 159.


                                                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!

                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 5 клас. Завдання на 30.11.2022

  Тема уроку: "В.Симоненко. "Цар Плаксій та Лоскотон". Цікава сторінка з життя письменника.оптимістична й песимістична життєві позиції дійових осіб твору".

Сьогодні ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 3  уроці ,о  10-10  ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Діти! Перечитайте ще  раз уважно казку "Мавка-Вербинка"

і підготуйте її  переказ . Обсяг для переказу- 1 сторінка. (переказувати будете на онлайн-уроці  сьогодні).

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/17OZybicDwEsskZzjQsvdwXcUPXi9mw-R/edit#slide=id.p1


Домашнє завдання на слайді презентації

Електронні підручники:

https://pidruchnyk.com.ua/1685-5_ukrlit_avramenko.html


ЗАВДАННЯ ДЛЯ БИЧКОВА МИХАЙЛА

Прослухай казку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=QtbmHS6sszY

Назви  персонажів казки і запиши у зошит.


УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 10 клас. Завдання на 30.11.2022

 Тема уроку: "Патріотизм, національна ідея в поезії «Україна» зі збірки «З вершин і низин». «Декаднт» – поетичне кредо І. Франка. Присвята В. Щурату. Вираження життєствердної позиції  ліричного героя-митця"., національн" іде

Сьогодні ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 5  уроці ,об 11-50  ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте презентацію  за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1wvwr8sh53SfZEQimtXLplM8646tjDv87/edit#slide=id.p1

Стор. 101-103, прочитайте за підручником

                           Електронні версії підручників

Укр.літ 10 клас

https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/2-ukranska-lteratura-10-klas/ukranska-lteratura-proflniy-rven-pdruchnik-dlya-10-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-pakharenko-v--/

                          УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 


Українська література 8 клас. Завдання на 30.11.2022

 Тема уроку:  " В.Підпалий. "Бачиш:між трав зелених...", "Зимовий етюд". Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи".

Сьогодні ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 6  уроці ,о 12-40 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте презентацію   за посиланням:

Стор.72-74 , прочитати  виразно вірші.

-До якого виду лірики належить вірш "Зимовий етюд"? Аргументуйте свою думку.(письмово)



              УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 



Українська мова 5 клас. Завдання на 30.11.2022

 Тема уроку: "РМ  Особливості будови розповіді. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі (за планом)".

Перегляньте  уважно відео   за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=NRpGZ-tm5bk


Опрацюйте теоретичний матеріал теми 10 , стор.231-232.

Виконайте письмово вправу 547


 Посилання на електронний підручник:

https://drive.google.com/file/d/1DuCj7Doq8b2pzW36zA7Yfyp3MlBi_1G2/view



ЗАВДАННЯ  ДЛЯ   БИЧКОВА МИХАЙЛА

Напиши твір-розповідь на тему  "Мій вихідний день" (3-4 речення)

   

 РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська мова 10 клас. Завдання на 30.11.2022

 Тема уроку: " РМ Особливості аудіювання (слухання). Різновиди аудіювання (ознайомлювання, вивчальне, критичне)."

Перегляньте  уважно  презентацію  за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1i0wgI28yf-i5G8lOL0EqWI9tU_qm0PT2/edit#slide=id.p1

і виконайте завдання на передостанньому слайді презентації


                           Електронні версії підручників

Укр.мова  10 клас

https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/1-ukranska-mova-10-klas/ukranska-mova-proflniy-rven-pdruchnik-dlya-10-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-karaman-s-o-goroshkna-o-m-karaman-o-v-popova-l-o/

                                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!

                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 7 клас. Завдання на 30.11.2022

 Тема уроку: "М.Стельмах. "Гуси-лебеді летять..." Образи матері, діда Дем'яна, бабуні (ІІ розділ)

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1g78Mo2Dg700gQXwjAQ8SCyMY9Gd3Na_B/edit#slide=id.p1

Стор.97-104, прочитайте  ІІ розділ повісті.

Прокоментуйте, як поставився Михайлик до жінки й хлопчика, які жебракували біля його дому. (письмово)

 

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 

Звичаї та обряди українського народу 8 клас. Завдання на 30.11.2022

 Тема заняття: "Богдан-Ігор Антонич. Короткі відомості про життя та загальна характеристика творчості "Зелені свята". Яків Щоголів "Клечана неділя"..

 Перечитайте поезії:

Зелені свята

Богдан-Ігор Антонич

Сьогодні є зелені свята,

зелена вже трава.

Моя душа була розп’ята,

сьогодні знов жива.

Усі до церкви поспішіть!

Вій, теплий вітре, повівай!

На дверях власної душі

я вішаю зелений май.

Усюди щастя, радість, сміхи,

мов юність вічно є ще.

Здається, що сам Бог з утіхи

собі в долоні плеще.

Все казкою стає прожогом,

не видно світа бруду

В долоні плескати із Богом

і я собі теж буду.


Клечана неділя

Добрим людям дав бог свято;
А роботи ще багато:
Треба й хату чепурити,
Треба й призьбу поновити.
Потім того на подолі
Ми нарвем трави доволі;
В лузі клечання зламаєм,
Чебрецю понариваєм,
Ще й кануперу і м’яти,
Щоб у хаті діл заслати.
Над ворітьми, до притики,
Заткнемо гілля осики,
Щоб в їх відьма не ходила,
Людям шкоди не робила.
А тоді кажу, Андрійку,
Дми та дми у жоломійку;
Бо тобі одна робота,
Щоб тягти дуду до рота,
Та по запічкам никати,
Та мандрики[1] витягати.
Краще ти в нове гарненько
Одягнись і йди швиденько
В божу церкву, та зарані,
Бо тепер святки — клечані;
А валандаться не гоже;
Та гляди мені: крий боже,
Цілий тиждень ти на річку
Не ходи ні вдень, ні в нічку!
Бо там грають з осокою
Лоскотарки під водою,
І почнуть цікаві лади
Підмовлять тебе до ради;
А потім, як вже обманять,
Та в садки свої заманять,
То й порвуть тебе на шмаття,
Щоб закидати в латаття.
Може, я того й не вбачу;
Але все ж таки заплачу,
Як почую: «Ой, Марійко!
Згинув в річці твій Андрійко!»



                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Можна завдання виконувати на листочках  та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

понедельник, 28 ноября 2022 г.

Українська мова 5 клас. Завдання на 29.11.2022

 Тема уроку: "Приголосні дзвінкі й глухі (повторення). Вимова звуків, які позначаємо буквами г і  г".

Сьогодні ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 2  уроці ,о  9-20  ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте  презентацію   за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1Az9osGzhm5P-12JzIlwfeOXQliE4xEBe/edit#slide=id.p1

Опрацюйте теоретичний матеріал параграфа 19, стор.79-80.

Виконайте письмово вправу 193 на стор.82.


 Посилання на електронний підручник:

https://drive.google.com/file/d/1DuCj7Doq8b2pzW36zA7Yfyp3MlBi_1G2/view



ЗАВДАННЯ  ДЛЯ   БИЧКОВА МИХАЙЛА

Запиши слова, підкресли приголосні, якими різняться подані слова:

хід-хіт, борт-порт, везти-вести, гриб-грип.


   

 РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська мова 10 клас. Завдання на 29.11.2022

 Тема уроку: " Багатозначні й однозначні слова. Пряме і переносне значення".

Сьогодні ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 3  уроці ,о 10-10  ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.


Перегляньте  уважно  презентацію  за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1HFlZudnKvDjJM5AkAULXSQ_2c4xYQw-J/edit#slide=id.p1

Опрацюйте параграф 33, стор.88-91.

Виконайте письмово вправу 236.


                           Електронні версії підручників

Укр.мова  10 клас

https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/1-ukranska-mova-10-klas/ukranska-mova-proflniy-rven-pdruchnik-dlya-10-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-karaman-s-o-goroshkna-o-m-karaman-o-v-popova-l-o/

                                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!

                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 7 клас. Завдання на 29.11.2022

 Тема уроку: "М.Стельмах. "Гуси-лебеді летять..." Поетичне сприйняття світу в повісті про дитинство".

Сьогодні ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 6  уроці ,о  12-40  ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/15ocvXiuFkG8tIDHXhJhAAr0ZmTQ-ebTr/edit#slide=id.p5

Стор.91-96, прочитайте  І розділ повісті, поділіть його на частини і складіть та запишіть план.

 

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 

Українська література 10 клас. Завдання на 29.11.2022

 Тема уроку: "Ліричний герой громадянської лірики І.Франка- борець проти соціального і національного гноблення. "Каменярі".

Прослухайте вірш   за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=XYtVJr_NOCQ

і запишіть у зошит паспорт вірша "Каменярі"

Стор. 103, прочитайте за підручником  

                           Електронні версії підручників

Укр.літ 10 клас

https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/2-ukranska-lteratura-10-klas/ukranska-lteratura-proflniy-rven-pdruchnik-dlya-10-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-pakharenko-v--/

                          УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 


Українська мова 7 клас. Завдання на 29.11.2022 (2 уроки)

 Тема уроку: "РМ Твір-опис процесу праці за власним спостереженням".


Перегляньте  відео   за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=wVU6p2wzBNE

Опрацюйте   теоретичний матеріал  на стор.184-186  теми 10.

Виконайте вправу 501, письмово.


                                                       БАЖАЮ  УСПІХІВ!!! БАЖАЮ   УСПІХІВ!

                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

воскресенье, 27 ноября 2022 г.

Українська мова 7 клас. Завдання на 28.11.2022

  Тема уроку: "Перевірочний диктант по темі "Дієприслівник".

Сьогодні ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 4  уроці ,об 11-00  ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Діти, сьогодні ви пишете диктант!!!



 

 РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 10 клас. Завдання на 28.11.2022

 Тема уроку: "Тематична і жанрова різноманітність поезії І.Франка. Шлях І.Франка до модернізму. "Поетична суперечка" з М.Вороним (послання М.Вороного "Іванові Франкові")."

Сьогодні ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 7  уроці ,о 13-30  ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте презентацію  за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1DrcC6LwYCPMMWVKdBnFZbwbwzNbrWU98/edit#slide=id.p16

і запишіть у зошит основні жанри та тематику творів І Франка

Стор. 100-102, прочитайте за підручником

                           Електронні версії підручників

Укр.літ 10 клас

https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/2-ukranska-lteratura-10-klas/ukranska-lteratura-proflniy-rven-pdruchnik-dlya-10-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-pakharenko-v--/

                          УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 


Українська мова 5 клас. Завдання на 28.11.2022

 Тема уроку: "Приголосні тверді й м'які, шиплячі (повторення). Напівпом'якшені (пом'якшені) приголосні".

Перегляньте відео  за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lAkyw3amTtc

Опрацюйте теоретичний матеріал параграфа 18, стор.75-76.

Виконайте письмово вправу 179.


 Посилання на електронний підручник:

https://drive.google.com/file/d/1DuCj7Doq8b2pzW36zA7Yfyp3MlBi_1G2/view



ЗАВДАННЯ  ДЛЯ   БИЧКОВА МИХАЙЛА

Випиши  з кожного слова спочатку м'які приголосні, а потім тверді.

Зразок: десять- д, с  ;   д.

дідусь-

бульйон-

Харків-


   

 РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська мова 8 клас. Завдання на 28.11.2022

 Тема уроку: " Контрольна робота (тест) по темі "Просте речення. Двоскладне речення. Головні і другорядні члени речення".


Зайдіть   за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4727304

приєднайтеся  і виконайте  контрольну роботу.



                                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!

                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 8 клас. Завдання на 28.11.2022

 Тема уроку:  " Контрольна робота (твір) по темі "Творчість Т.Шевченка, Л.Українки, В.Сосюри"

Діти, сьогодні у вас контрольна робота по темі і ви напишете твір.

Пропоную вам теми творів:

v 1.Образ України в творчості Володимира Сосюри.

v 2.У чому полягає справжня любов до Батьківщини?

v 3.Прояв справжнього патріотизму у творах Т. Шевченка.

v 4.Україна і українці в творчості Т. Г. Шевченка.

v 5.Мотиви лірики Лесі Українки.

УВАГА!!! ОБСЯГ ТВОРУ- 1,5  -2 сторінки

Зразок твору.

Образ України в творчості Володимира Сосюри

Володимир Сосюру називають поетом Донеччини, бо насправді він був і залишиться у віках чудовим поетом всієї України. Серед запашної гілки української поезії його вірші чи не найдухмяніші віти, що загартовують своїм неповторно-свіжим ароматом. Він такий ніжний і безпосередній, умів нестямно любити землю, яку скропив своєю кров’ю в роки громадянської війни свою просту хатину – бідняцьку хворостянку, де пройшли його дитячі та юнацькі роки. Дуже рано Володимир пізнав каторжну працю шахтаря донецьких копалень, де потом і непосильним трудом заробляв важку копійку, щоб допомогти матері виховати своїх братів і сестричок. Мабуть, зрідка бачив сонце, він так любив безмежно-волошкове небо рідної України і жовтаві хвилі пшениць.

Автор став соловейком рідної сторони. Писав багато і натхненно про людей, коханих і близьких, про рідну матір, про перепела в полі, про зірвану волошку, і про Україну… Йому боліло, що так ганебно в його часи підтоптувалася культура України, нехтувалася рідна мова, що переслідувалися справжні патріоти українського письменства. Він добре знав, що навіть любити рідну Батьківщину-Україну вголос тоді було неможливо. Знав, але не міг мовчати, бо його серце відмовлялося вірити, що бути патріотом рідної землі – це зрада. То були страшні часи лицемірства, коли треба було запакувати свою розгарячену душу і мовчати, а якщо ні – то чекали на тебе тріскучі морози Магадану або ж кам’яна пустеля Соловків.

Проте Сосюра був не з тих поетів, що міг мовчати. Тому й вибухнула душа силою вулканічного виверження любові до своєї приниженої, розтерзаної, але такої милої і любої йому України. Він пише знаменитий свій вірш «Любіть Україну». В цій поезії автор натхненно висловлює свою неосяжну любов до України:

Любіть Україну всім серцем своїм

І всіми своїми ділами.

Закликав всіх живущих на цій вишневій рідній землі. На думку автора, кожен повинен бути гордий з того, що саме ця земля дала йому життя, випестила, відкрила дорогу у майбутнє. Тільки любов до рідної Вітчизни дає силу і непохитність кожному, бо саме в цій землі проростає наше життєве коріння і робить нас безстрашними. Поет був переконаний у тому, що справжній патріот повинен ніжно і трепетно любити свою Вітчизну, її рідну мову:

О мово вкраїнська! Хто любить її,

Той любить мою Україну.

Володимир Сосюра завжди дбав про розвиток української національної культури, рідної мови:

Яка в ній сила і кличе, й сія,

Яка в ній мелодія лине

В натхнення хвилини! О, мово моя,

Душа голосна України!

Мові рідного народу поет присвятив вірш «Рідна мова»:

О мово рідна! Їй гаряче

Віддав я серце недарма.

Без мови рідної, юначе,

Й народу нашого нема.

Своїй Україні, українській природі автор присвятив збірку «Солов’їні далі»:

Я іду до гаю. Краю, ти мій краю,

Кращого за тебе я в житті не знаю!

Для рідної землі, так добре співалися пісні, і поет уже не мислив свого життя без рідного краю:

У всьому – ти, кохана Батьківщино!

Гримлять, гудуть од поїздів мости,

І вся в дротах співає даль орлина,

У всьому ти…

Для поета рідна Батьківщина – це перш за все люди, які створюють її блага. Це – шахтарі, колгоспники, лікарі, вчителі:

Бо ти – це ми, кохана Батьківщино,

З тобою ми майбутні творим дні.

Летить Земля, і пісня з серця лине,

І ти, вся в зорях, вічно у мені.

Володимир Сосюра був справжнім сином своєї Вітчизни, ніколи не забував про те, що Людина сильна своєю відданістю до отчого краю:

Що сили дає твоїй пісні, поет,

І віру в прийдешнє залізну,

Що слово гострішим стає, як багнет? –

Любов до своєї Вітчизни.

І про щоб не писав поет, найголовніша в його творчості ота струна  безмежної вірності, що не полишає його до кінця життя:

Про все ти співаєш: про сльози і сміх,

Про молодість, битвами грізну…

Та що буде вічне у співах твоїх? –

Любов до своєї Вітчизни.

Отже, образ України в творчості Володимира Сосюри щемливий, який  надихає патріотичні почуття всіх поколінь нашої країни.


              УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.