воскресенье, 3 мая 2020 г.

Українська мова 11 клас. Завдання на 04.05.2020

Тема уроку:"Типи підрядного зв'язку в словосполученні". 


Ознайомтесь з матеріалом за посиланням: https://pidruchniki.com/68707/dokumentoznavstvo/tipi_pidryadnogo_zvyazku

Виконайте письмово:
1.     Вибіркова робота 
З поданих поєднань слів виписати ті, що становлять словосполучення:
Виховання дітей,  накивати п’ятами, вивчати мову, працювати натхненно, рідна мова, знати й вивчати, Чорне море, свавілля стихії, ніхто з них, буду вчитися, ловити гав, червоне й чорне, вивчати сумлінно, бджоли літають.
2. Виправте помилки й запишіть правильно речення.
Подай мені, будь ласка, підручник по хімії.  Я непогано розмовляю на англійській мові. Я хотів би подякувати сестричку. Ми зустрінемося в одинадцять годин ранку. Мені хотілося б купити холодильник у розстрочку. Він не піде на прогулянку, у нього сильна нежить. Не роби вигляд, що ти не розумієш. Дівчина, стояча на зупинці,   зразу  кинулася мені  в очі своїм яскравим одягом.
3. Зробіть тест
1.   Синтаксис — це:
а) система правил уживання на письмі розділових знаків, спо­соби будови речення;
б) розділ граматики, що вивчає будову та значення словосполу­чень і речень, способи зв'язку слів у словосполученні, речень у тексті;
в) розділ мовознавчої науки, що вивчає словосполучення, його будову.

2.   Укажіть поєднання слів, що не є словосполученнями:
   а) іменник з прийменником;
б) займенник з іменником;
в) числівник з іменником.

3.   Укажіть, у якому рядку поєднання слів не є словосполученням:
а)      стану знаменитим, сад цвіте, війна і мир;
б)      хустка з китицями, ішов стежкою, читав голосно:
в)      ручка дверей, писав грамотно, смішний анекдот.

4.   Укажіть, у якому рядку поєднання слів не є словосполученням:
а)      флора і фауна, накивати п'ятами, слова мовчать;
б)      звести очі, високі хеті, знайомий з дитинства;
в)      свіже повітря, писати у зошиті, готувати обід.

5.   Укажіть, у якому рядку правильно визначено тип словосполучення:
а)      хтось із нас — займенникове;
б)      малювати фарбами — іменникове;
в)       працюючи наполегливо — прислівникове.

6.   Укажіть, у якому рядку в усіх словосполученнях головне слово
виражене однією частиною мови:
 а)      йшов поспішаючи, діяв по-дружньому, письмо охайне;
 б)      підійшов до стола, взяв книжку, помчав щодуху;
 в) чистий зошит, писати правильно, десяте січня.

7. Укажіть, у якому рядку в усіх словосполученнях головні слова виражені різними частинами мови:
а) жертвувати життям, недоспівати пісню, жити в мирі;
б) навчальний рік, отчий дім, дорожчий товар,
в) гарний ліс, далеко від рідні, дуже веселий.

8. Укажіть, у якому рядку всі словосполучення іменникові:
а) милуюся краєвидам, цікавий фільм, сніжна зима;
б) рідний дій,  сильний чоловік, квітуча долина;
в) холодніший за воду, працюючий творчо, сьомий за списком.


9. Укажіть, у якому рядку всі словосполучення прислівникові:
а) мовні шаради, навчитись любити, символізує красу,
б) втричі швидше, дуже весело, далеко від своїх;
в) працювати старанно, десятий клас, карбуй на камені.

10. Укажіть, у якому рядку у словосполученнях спосіб зв'язку — узгодження:
а) озимий клин, тихі води, тепле повітря;
б) яскраво зеленіло, степові квіти, туманний ранок;
в) посіяли хліб, повітря блищало, йшли швидко.

11. Укажіть, у якому рядку слова об'єднані зв'язком керування:
а) перегляд фільму, народні пісні, говорити тихо;
б) волога земля, доглядати дитину, гірське повітря;
в) читати книгу. любити людей, син землі.

12. Укажіть, у якому рядку слова об'єднані зв'язком прилягання:
а) висячи під стелею, відпочиваючи на курорті, приємна риса;
б) квітнучи навесні, сидів замислившись, співана дзвінко;
в) виступаючи на мітингу, озвалася несміло, намагалась за­топити.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Комментариев нет:

Отправить комментарий