воскресенье, 17 мая 2020 г.

Українська мова 11 клас. Завдання на 18.05.2020

Контрольна робота (тест)

  І рівень
Завдання 1-10 передбачають виконання вправ, що засвідчують практичні вміння учнів. 
 1.Перепишіть, знімаючи риску, напишіть слова  разом, окремо чи через дефіс: до/сих /пір, з/поміж, контр/адмірал, червоно/жовтий, красуня/дівчина.

2. Перепишіть, розкриваючи дужки, букви, де треба, замініть великими: (О, о)рден (С, с)лави; (Д, д)ень (П,п)еремоги; (Т, т)товариство (М, м)иру; (В,в)олино-(П,п)одільська (В,в)исочина; (Н,н)абережна (Л,л)лейтенанта (Ш,ш)мідта.

3. Перепишіть, добираючи з дужок потрібні букви: (с, з)фотографувати; (з, с)шити; на(д, т)мірний; бе(з, зу)пинний; бе(з, зі)менний.


4. Де треба, поставте апостроф: без…ядерний; чотирьох…ярусний; бур…ячиння; н…юанс; ател..є.

5. Поставте, де треба, м’який знак: прізвис…ко; воротар…; Олен…ка; Рибал…ченко;  пасовис..ко.

6. У наступних словах вставте пропущені літери –е або –и: відп…хати; вовч…ня; д…ректива; вел…тень; відп..рати.

7. Перепишіть, вставляючи пропущені букви у префіксах: пр...гнобити, пр...освященство, п...р...орати, пр…дковічний, пр...своїти.

8. Перепишіть прислівники, розкриваючи дужки: ні(де); (зав)більшки; (до)пуття;  (під)силу; (в)обріз.

9. Перепишіть слова з пів-,  розкриваючи дужки: (пів)яблука; (пів)озера; (пів)книжки; (пів)року; (полу)кіпок.

10. Напишіть –не- разом або окремо, розкриваючи дужки: (не)такий; (не)легко;  (не)сподіване рішення; (не)надійний; (не)(до) смаку.

ІІ рівень
Завдання 1-10 мають кілька варіантів відповіді, з яких достовірною є лише одна. 
Правильну відповідь відмітьте V або X.
1. Синоніми є слова у рядку:
 А) говорити – мовчати;
 Б) адресат – адресант;
 В) орган – орган;
 Г) гарний – чарівний – чудовий;
Д) музикальний – музичний.
2. Невідмінюваними іменниками є:
 А) бароко, шоу, шосе, таксі;
 В) край, земля, боа, Золя;
 Г) Суми, кінець, авеню, краса;
 Д) сходи, підбори, любов, какаду.
3. Іменники, які пишуться разом наведені у рядку:
 А) лісо/степ, зоре/пад, лікар/терапевт;
 Б) прем’єр/міністр, купівля/продаж, міні/спідниця;
 В) рок/н/рол, пів/дня, тепло/воз;
 Г) шістдесяти/річчя, перекоти/поле, зоре/пад, крає/знавство;
 Д) хімік/органік, вело/спорт, фото/апарат.
4. Вкажіть рядок, у якому всі займенники є вказівними:
 А) мій, весь, той;
 Б) кожний, цей, твій;
 В) ваш, наш, твій;
 Г) усякий, жодний, кожний;
 Д) цей, той, отой.
5. Спрощення приголосних відбувається у рядку:
 А) шіс...надцять, швидкіс...ний, кіс...лявий;
 Б) студен...ський, проїз...ний квиток, швидкіс...ний;
 В) чес...ний, кіс...лявий, панс...во;
 Г) корис...ний, віс...ник, хвас...ливий;
 Д) щас...ливий, зліс...ний, совіс...ний.
6. Граматичну норму на позначення часу порушено в словосполученні:
А)  пів на восьму;
Б)  за п’ять хвилин дванадцята;
В)  зараз чотирнадцята;
Г) п’ятнадцять хвилин десятої;
Д) буду після дев’ятої.
7. Суфікс –ев має прикметник, утворений від слова:
 А) край;
 Б) груша;
 В) кущ;
 Г) кварц;
 Д) вечір.
8. Вставне слово вжито у реченні:
 А) Небо, очевидно, захмарене, бо на ньому – ані  вогника;
 Б) У всьому людському я хочу шукати красу, себто істину;
 В) Трійця – п’ятдесятий день від Великодня;
 Г) А душа його проте ніжна;
 Д) Мудра скарбниця – то пам’ять людська.
9. Вкажіть речення, в якому є однорідні члени:
 А) Займався пишний січневий ранок;
 Б) І вітер з моря шле солоний теплий дух;
 В) Вранішнє мідне сонце з’явилось на небі;
 Г) Руда, дбайлива і неквапна осінь у вулик тиші спогад принесе;
 Д) Кому я кину квітку, прекрасну, як зоря.
10. Вкажіть складнопідрядне речення:
 А) Вишні відцвітали, і блідо-рудуваті пелюстки вкривали землю;
 Б) Літо біжить підстрибуючи – зима іде похнюпившись;
 В) Як добре те, що смерті не боюся і не питаю, чи тяжкий мій гріх;
 Г) Ми бачились давно – три вічності минуло;
 Д) Не тільки тужна пісня лилася зі змученої душі матері, а й протікали сльози гарячі.

ІІІ рівень
Прочитайте наведений текст. Викладіть Ваш погляд на цю проблему (обсяг твору-мініатюри 10-15 речень). Відомо, що у дворянських родинах за поганий тон вважалося одружитися з людиною нижчого соціального прошарку. Нині ми спостерігаємо подібну картину: батьки молодих людей із заможних родин аж ніяк не хочуть чути про одруження своєї з хлопцем із незаможної родини. Виходить, у стосунках кохання не головне?  

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Комментариев нет:

Отправить комментарий