Тема уроку:"Узагальнення вивченого. Частини мови".
Повторіть матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OgQi5nsBL4k
Виконайте письмово завдання:
1. Назвіть частини мови
в реченнях.
Поміж плакучих верб співають соловейки. Туман
клубочиться над сонним озером.
Високо в небі курличуть журавлі.
2. Замініть іменники, де
це можливо, спорідненими прикметниками.
Бруньки берези –
Яблуко антонівки –
Посуд із глини -
Кисіль із молока –
3. Запишіть якнайбільше
ознак до поданих іменників:
бузок, літо, кішка.
4. Прочитайте текст,
допишіть закінчення. Визначте відмінок іменників:
Два веселі їжак…,
накололи
на голк…
всі листк…
і сказали:
- ми - кущ…
золоті у нас плащ…
на дощ… .
5. Спишіть, вставляючи
пропущені закінчення. Визначте відмінок виправлених слів.
Маленька прац(…) краща за велике безділля.
Хто працює, той прац(…) шанує.
Чесної прац(…) вітер не розвіє.
6. Поставте всі іменники тексту у множині. Запишіть утворений текст.
Ранкова роса ще
виблискувала на білій ромашці. Жаринкою червоніла гвоздика.
Острівцем жовтіла
суха квітка безсмертника. Легенький вітерець шарудів у
шипшиновому
острівці.
7. Підберіть якнайбільше означень до слів:
земля, струмок, сад, небо, друг.
Складіть розповідь з цими словосполученнями.
8. Утворіть кличний
відмінок іменників, визначте закінчення, із двома словами складіть
речення.
Син,
друг, пісня, матуся, муха, Любов Павлівна, кобзар, вітер, козак, швець.
9. Допишіть закінчення
іменників.
Стояв біля дуб…, вийшли з дом…,
під’їхав до завод…, зібрали багато хліб…,
сік з виноград… .
10. Спишіть, вставляючи потрібні
закінчення.
Комарі літають ро… - бути гарній днині.
Перед дощ… плачуть каштани і липи.
Дим стовп… - на тиху погоду.
11. До кожного дієслова
доберіть і запишіть іменник.
Садити, дарувати, вишивати, малювати,
випікати, витинати, кроїти, ткати, орнаментувати.
12. Знайдіть і виправте
помилки.
- Цього року
була снігова зима. Ми часто спускалися з сніжної гірки.
- Бабуся
зварила риб’ячу юшку. Рибний хвостик ми віддали котові.
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях
Виконайте письмово завдання:
1. Назвіть частини мови
в реченнях.
Поміж плакучих верб співають соловейки. Туман
клубочиться над сонним озером.
Високо в небі курличуть журавлі.
2. Замініть іменники, де
це можливо, спорідненими прикметниками.
Бруньки берези –
Яблуко антонівки –
Посуд із глини -
Кисіль із молока –
3. Запишіть якнайбільше
ознак до поданих іменників:
бузок, літо, кішка.
4. Прочитайте текст,
допишіть закінчення. Визначте відмінок іменників:
Два веселі їжак…,
накололи
на голк…
всі листк…
і сказали:
- ми - кущ…
золоті у нас плащ…
на дощ… .
5. Спишіть, вставляючи
пропущені закінчення. Визначте відмінок виправлених слів.
Маленька прац(…) краща за велике безділля.
Хто працює, той прац(…) шанує.
Чесної прац(…) вітер не розвіє.
6. Поставте всі іменники тексту у множині. Запишіть утворений текст.
Ранкова роса ще
виблискувала на білій ромашці. Жаринкою червоніла гвоздика.
Острівцем жовтіла
суха квітка безсмертника. Легенький вітерець шарудів у
шипшиновому
острівці.
7. Підберіть якнайбільше означень до слів:
земля, струмок, сад, небо, друг.
Складіть розповідь з цими словосполученнями.
8. Утворіть кличний
відмінок іменників, визначте закінчення, із двома словами складіть
речення.
Син,
друг, пісня, матуся, муха, Любов Павлівна, кобзар, вітер, козак, швець.
9. Допишіть закінчення
іменників.
Стояв біля дуб…, вийшли з дом…,
під’їхав до завод…, зібрали багато хліб…,
сік з виноград… .
10. Спишіть, вставляючи потрібні
закінчення.
Комарі літають ро… - бути гарній днині.
Перед дощ… плачуть каштани і липи.
Дим стовп… - на тиху погоду.
11. До кожного дієслова
доберіть і запишіть іменник.
Садити, дарувати, вишивати, малювати,
випікати, витинати, кроїти, ткати, орнаментувати.
12. Знайдіть і виправте
помилки.
- Цього року
була снігова зима. Ми часто спускалися з сніжної гірки.
- Бабуся
зварила риб’ячу юшку. Рибний хвостик ми віддали котові.
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях
Комментариев нет:
Отправить комментарий