среда, 31 марта 2021 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 01.04.2021

 Тема уроку " Життя і творчість поета-новатора Миколи Вороного"


Перечитайте теоретичний матеріал за підручником на сторінці 216-217   

Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=0jW5rBkhBnU

                             Виконайте письмове завдання:

-Зробіть конспект прочитаного та почутого про життя Миколи Вороного (ПИСЬМОВО)

 

                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.




Українська мова 10 клас. Завдання на 01.04.2021

 Тест  по темі "Числівник.Займенник".

https://www.iznotest.info/chislivnik-zaymennik/


Увага !!! Відкрийте тест за посиланням. Почніть його проходити зі слів "НАЧАТЬ ТЕСТ"    Результат сфотографуйте та пришліть у Viber

                                               БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!


УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 5 клас. Завдання на 01.04.2021

 

Тема уроку:"Евген Гуцало "Сім'я дикої качки"

Прослухайте оповідання за посиланням:
та дайте письмово відповіді на запитання:

1.Для чого Юрко забрав каченят?
2.Чому сумувала Тося?
3.Чому хлопці підтримали Тосю?
4.Яким постає в оповіданні Юрко?

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 6 клас. Завдання на 01.04.2021

 Тема уроку: "Твір-оповідання на основі побаченого або почутого".

Перечитайте уважно поданий матеріал.
Оповідання — невеликий за обсягом прозовий художній твір, який описує один важливий епізод, розвиток однієї події в житті невиликої кількості героїв. Іноді в оповіданні кілька персонажів. Але творам цього жанру властивий переважно невеликий відрізок часу, коли відбуваються основні події.

Зауваги
♦    Треба бути уважним і спостережливим, уміти вибрати з багатьох явищ навколишнього життя якийсь незвичайний випадок.
♦    Необхідно викласти побачене так, щоб зацікавити читача або слухача.

План
1. Вступ:
а) за яких обставин була почута розповідь або свідком якого вчинку ви були?
б) де відбувались події;
в) стисла характеристика персонажів.
2. Основна частина:
а) докладна розповідь про подію (вчинок).
3. Закінчення:
а) враження від побаченого;
б) власні зауваження чи побажання.

Завдання
Напиши твір-оповідання на одну з тем: "Випадок на річці", "З оповідок моєї бабусі (дідуся, матері, батька)", "На уроці", "Відпочивати треба вміти", "Комп'ютер — не іграшка".

ПРИКЛАД
Обережним бути не завадить   

     Літо. Скільки див воно дарує: подорожі, відпочинок, екскурсії у мальовничі куточки нашої країни. Звісно, кожна дитина чекає літа, бо воно приносить канікули. Три місяці — так багато веселого часу. Скільки різних пригод трапляється, скільки вражень!
     Я хочу розповісти про випадок, який стався минулого року на морі. Щоправда, не зі мною.
Героїня мого оповідання — Марічка, десятирічна дівчинка, красива білявка з голубими оченятами.
    Одного довгоочікуваного дня дівчинка разом із сім'єю сіла в потяг і помчала-полетіла назустріч морю.
     Марічка ніколи раніше не бачила цього синього дива: раптом перед очима постала блакитна далеч, аж до самого обрію. Морська гладінь виблискувала на сонці міріадами іскорок.
— Мамо, яке море безмежне і привітне. Я йду з ним привітаюсь ближче, — впевнено сказала Марічка.
—  Обережно, дитино. Воно дійсно гарне, але може бути небезпечне.
—  Ну що ти, мамо! Хіба я маленька! — махнула рукою дівчинка і, не слухаючи останніх слів матусі, помчала у воду. Марічка не зрозуміла, чому мама так каже. Вона хлюпалась у водичці, забавлялась, не помічаючи, як відходить все далі від берега. Та ось одна велика піниста хвиля накрила дитину. Мить — і Марічка опинилась під водою. Що було далі — вона не пам'ятає.
Дівчинка розплющила очі — і побачила біля себе переляканих батьків і двох високих чоловіків у рятувальних жилетах. Вони лагідно посміхнулись і сказали:
—  Так, море гарне і добре, але обережним бути не завадить.
—  Спасибі вам, —ледве промовила Марічка. І, притулившись до мами, заплакала...





УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 8 клас. Завдання на 01.04.2021

 Тема уроку: "Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути." Проблема особистості в сучасному світі"

  Дочитуємо  повість. І сьогодні  прочитайте її ІІІ частину на стор.165-175

Домашнє завдання:  

-Напишіть твір-роздум на тему "Без дружби життя не повноцінне", використовуючи приклади  повісті Н.Бічуї "Шпага Славка Беркути" (Обсяг- 1 сторінка)

                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 8 клас. Завдання на 01.04.2021

 Тема уроку: "Відокремлені прикладки. Розділові знаки. ".

Перегляньте відеопрезентацію за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=4xtfmGG-YsI

 

Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником   параграфа 33, стор.153, виконайте  вправи 332, 333 (уважно читайте завдання до вправ!!!)


УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.



Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

понедельник, 29 марта 2021 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 30.03.2021

 Контрольна робота по темі "Творчість Лесі Українки"

                                                 Тест

1. Про Лесю Українку говорять, що вона

 а) гірська орлиця

б) український Мойсей

в) дочка Прометея

г) колосальне всеобіймаюче око України

2. Ознаками неоромантизму є

 а) подолання трагічного конфлікту між мрією і реальністю

б) ідеал буття - гармонія

в) гострота проблеми вини і покарання

 г) зображення людини в екстемальних ситуаціях

д) прагнення героїв зробити мрію дійсністю

3. Поезія Лесі Українки "Contra spem spero" входить до збірки

а) "Думи і мрії"

 б) "На крилах пісень"

в) "Відгуки"

 г) "Вибрані твори"

 4. Провідний мотив поезії "Contra spem spero"

 а) слово повинно ставати "мечем на катів"

б) людина не може жити без рідної землі

 в) життєвий оптимізм, стійкість у випробуваннях

г) порив людської душі до високих ідеалів

д) сумніви щодо можливості одужання молодої людини

5. Основні жанрові особливості драми-феєрії

а) зображення світу людини і світу природи

б) обов'язкове дотримання хронології зображуваних подій

в) показ високого і низького, красивого і потворного

 г) використання сценічних ефектів і трюків

д) казково-фантастичний сюжет

 6. "Лісова пісня" схожа на

 а) медитацію

 б) ліричний етюд

в) поезію в прозі

г) елегію

 д) переказ

 7. Конфлікт драми-феєрії "Лісова пісня"

а) психологічний

 б) соціально-філософський

в) соціально-побутовий

 г) історичний

 д) побутовий

8. У драмі-феєрії "Лісова пісня" оспівано красу

 а) Гуцульщини

 б) Поділля

в) Полісся

 г) Слобожанщини

 д) Буковини

 9. Залицяючись до Мавки, не бачив у її очах торішнього кохання

а) Лісовик

б) Перелесник

в) Той, що в скалі сидить

 г) Лукаш

д) Той, що греблі рве

10. "...смутно, що не можеш ти своїм життям до себе дорівнятись" промовляє

а) Перелесник Мавці

б) Лісовик Мавці

в) Мавка Лукашеві

г) Русалка Перелеснику

 д) Килина Лукашеві

11. "Ні, я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає" - промовляє Мавка, коли

а) Той, що в скалі сидить пропонує їй піти в далекий край

б) Лукаш рубає вербу, у яку вона перетворилася в) горіло все нажите добро

г) прозорою постаттю з'являється над Лукашем

д) Лукаш уперше поцілував її

 12. Кульмінація драми-феєрії "Лісова пісня"

а) Лукаш ударив сокирою по стовбуру вербиМавки

 б) Лукаш зраджує Мавку і сватає Килину

 в) Лісовик перетворив Лукаша на вовкулаку

 г) Перелесник запалює дерево, загорається хата

д) Мавка перетворюється на вербу


                              БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.





Українська мова 10 клас. Завдання на 30.03.2021

 Тест  по темі "Іменник. Прикметник".

1. Помилку в написанні прикметника допущено в рядку
А кобзарева пісня
Б школярева думка
В Ігорова діяльність
Г директорова порада
Д інженерова ідея

2.  Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
А низький, пресильний, дорогий
Б визначний, лисий, удалий
В кароокий, молодий, красивий
Г смачний, тонкий, ефективний
Д бадьорий, гнідий, хворий

3. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку
А вужчий, більш тепліший, триваліший
Б ласкавіший, порожніший, активніший
В менш яскравий, скромніший, презліший
Г самий короткий, смачніший, легший
Д рідніший, багатший, більш сміливий

4. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку
А зеленуватіший, найрідший, найбільш дотепний
Б найбільш весняний, найменш дзвінкий, молодший
В найбіліший, щонайтоніший, найбільш кмітливий
Г тривожніший, легший від усіх, найбільш хворий
Д малиновіший, найнадійніший, якнайближчий

5. До присвійних належать обидва прикметники в словосполученнях
А батькова аптека, чоловічий костюм
Б лікарева порада, ліричний герой
В сусідове авто, собачий нашийник
Г соколине пір’я, вороже ставлення
Д перелітні птахи, чоловікові слова

6 Позначте рядок, у якому всі прикметники пишуться через дефіс

А. гірко/солоний, кисло/солодкий, північно/західний

Б. сліпучо/білий, широко/плечий, рожево/блакитний

В. круто/рогий, двохсот/тонний, науково/дослідний

Г. прозоро/жовті, сіро/зелений, дво/поверховий

7. Усі слова є іменниками в рядку

А. Двійка, натроє, втікач

Б. Тримати, подвоєний, із-за

В. Знахідка, четвірка, накопичувач

Г. Пожовкле, телефон, морозиво

8. Жіночий рід мають усі іменники варіанта
А бандероль, бутель, цеце, УПА
Б ГЕС, коала, фланель, заполоч
В НЛО, повінь, лазур, боржомі
Г спіраль, латинь, СБУ, кольрабі
Д провесінь, ЕОМ, деталь, плащ

9. Правильно поєднано всі прикметники з іменниками в рядку
А старовинний Осло, духмяне какао, яскраве кімоно
Б львівська пані, надокучлива цеце, смачне кольрабі
В вітальний туш, рожевий фламінго, малий нікчема
Г яскрава гуаш, цікаве інтерв’ю, прозора шампунь
Д заквітчана Умань, вчена ступінь, другий степінь

 10. До другої відміни належать усі іменники варіанта
А поріг,брокер, день, тюль
Б вікно, пальто, метро, мило
В барліг, брат, курінь, путь
Г хмарище, кіно, колесо, дерево
Д буття, зайченя, волосся, щастя

11. Форму кличного відмінка утворено НЕПРАВИЛЬНО в рядку
А Оксано Миколаївно
Б пане Президенте
В колего Ковальчук
Г сестро Іринко
Д Юріє Петровичу

12. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку
А більш глухий, найтемніший, найбільш вишуканий
Б найвеличнішнй, найкривіший, щонайгрізніший
В менш чистіший, менш стриманий, більш чуйний
Г щонайгірший, найбільш сором’язливий, найстарший
Д найбільш готовий, предобріший, якнайцікавіший


УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 7 клас. Завдання на 30.03.2021

 

Тема уроку:" Любов Пономаренко"Гер переможений"".


Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=g2jaYZtuaus

Прочитайте за підручником біографію письменниці та твір на сторінці 243-245. 
 Письмово дайте відповіді на запитання 1-5, 7-9 на сторінках  245-246. 
                           
                                     Бажаю успіхів!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 6 клас. Завдання на 30.03.2021

 Тема уроку: "Л.Воронина "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9".Головний герой твору Клим Джура".

Шановні шестикласники! Завершуємо знайомство з повістю


Прочитайте сьогодні  розділи 24, 26, 33,35 (стор.206-210)
Дайте відповіді на запитання  (письмово у зошитах):
-Як ти думаєш, завдяки чому Клим зміг подолати в собі страх і виховати кмітливість і сміливість?
-Як характеризують головного персонажа повісті його вчинки? Відповідаючи, спирайся на твір.

                                 БАЖАЮ   УСПІХІВ!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.



Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 6 клас. Завдання на 30.03.2021

 Тема уроку: "Доконаний і недоконаний види дієслів. Тренувальні вправи"


Завдання: Повторіть  теоретичний матеріал параграфа  52, стор.177-178


Виконайте тестові завдання  по   т е м і    «Д і є с л о в о»

1. Позначте ряд слів, який складається лише з дієслів.

А) Відгукнутися, написаний, народження, відзвітувати;

Б) з'ясував, розгромивши, обчислено, записав;

В) повідомляємо, ходьба, вишивала, визнати;

Г) написав би, образити, надаємо, повідомте.

2. Укажіть рядок, дієслова якого вживаються в початковій формі

А) Таланити, шаленіємо, управився б, говорять;

Б) щастити, буяти, скаженіти, керувати;

В) вирувати, висловлюємося, говоріть, зробив би;

Г) правити, фортунило, дейкають, ректи.

3. Укажіть рядок дієслів недоконаного виду:

А) рахувати, плекати, берегти, цокотіти;

Б) гріти, поберегти, дійти, угледіти;

В) шанувати, здійнявся, рвонули, викликають;

Г) видзвонювати, втручатися, листуєшся, здійснив.

4. Вкажіть рядок, у якому неправильно визначено час дієслів.

А) Осінь надходить, наближається — теперішній час.

Б) Небо заволікло, затягло, вкрило імлою — минулий час.

В) Вибачимо, пробачимо образу — майбутній час.

Г) Стежка звивається, крутиться, в'юниться — майбутній час.

5. Укажіть рядок, дієслова якого не вживаються без не-:

А) не/хтувати, не/зчутися, не/навидіти, не/вгавати;

Б) не/славити, не/поважати, не/могти, не/зрозуміти;

В) не/обернувся, не/дописав, не/дочув, не/схотіла;

Г) не/притомніти, не/дочитати, не/намалювала, не/завершили.

6. Позначте ряд слів, який складається лише з дієслів.

А) плавати, читання, збліднути, написаний;

Б) збирання, пошкоджений, старіти, мудрішати;

В) звеселяє, вставай, настала, збираємо;

Г) буду читати, єднання, читаймо, протоптана.

7. Укажіть рядок безособових дієслів:

А) розвидняється, замело, не спиться, щастить;

Б) минулося, ходить, читає, одягається;

В) підмерзає, напишу, зроблять, принесемо;

Г) таланить, роздощилося, одяглася, пахнуть.

8. Укажіть рядок дієслів доконаного виду:

А) летіти, штовхнути, заграти, примовляти;

Б) поговорити, з'ясовувати, розкривати, молотити;

В) здійснити, покашлювати, витирати, молоти;

Г) поговорити, напишу, стусонути, заспівати.

9. Позначте рядок, у якому не- з дієсловами пишеться разом:

А) не/доторкнутися, не/зашкодить, не/обходить, не/тривожить;

Б) не/завадить, не/посувається, не/таланить, не/вгаває;

В) не/шкодувати, не/збудеться, не/вистачало, не/дозволити;

Г) не/добачити, не/стямитися, не/доварювати, не/довиконати.

 

10Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова.

А Відпускаючи, турбувати, перехідний.

Б Спілкуючись, посміхнувся, принісши.

В Гордувати, посивілий, серйозний.

Г Бігатимете, господарюючи, освітлений.11

11Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.

А Нездужати, нездоровиться, цвіте.

Б Летіти, одягати, переконуватися.

В Заздрити, цвів, охопити.

Г Відпустити, горіти, мила.

12. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова доконаного виду:

   а) пообіцяла, стояли, доказати;

   б) падало, мріяв, вміти;

   в) люблю, думав, відпочивати;

   г)прочитав, відвідала, забули.

 





УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

воскресенье, 28 марта 2021 г.

Українська мова 10 клас. Завдання на 29.03.2021

 Тема уроку:"Відгук на твір мистецтва".

Уважно перегляньте  теоретичний матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=kuFzm2SWr5k

і напишіть відгук (на прочитану книгу, на картину, на кінофільм або спектакль)  НА   ВИБІР!!!


УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 10 клас. Завдання на 29.03.2021

 Тема уроку " Художні особливості драми-феєрії "Лісова пісня"Лесі Українки в інших мистецтвах"


Перечитайте теоретичний матеріал за підручником на сторінці 211-212   та у блозі


Художні особливості драми-феєрії «Лісова пісня»

Художні особливості

Приклади

1. Звернення до фольклору

Письменниця використовує образи та сюжети слов'янської міфології (Русалка, Водяник, потерчата, Перелесник, міф про світове дерево тощо)

2. Поєднання ознак проблемної та філософської драми

У драмах такого типу розв'язують проблеми як філософські, загальнолюдські, так і сучасного життя

3. Злиття лірики, епосу і драми; реальності, міфу і казки; глибини думки, простоти і водно час вишуканості стилю

Леся Українка ділиться особистим ставленням до реального життя, проблем мистецтва, зображуючи зіткнення протилежних поглядів на сучасність та загальнолюдські проблеми

4. Особлива роль рема рок у драмі-феєрії

Ремарки в драмі — стислі і водночас поетичні замальовки поліського пейзажу, які дослідники називають поезіями в прозі

5. Використання символічних образів

«Той, що греблі рве», Перелесник уособлюють стихійні руйнівні сили.

Доля — совість, яка чинить суд над життям.

Дядько Лев — уособлення духовності і краси.

Мавка — уособлення духовності і невмирущої краси, символ прекрасної мрії

6. Афористичність мови

«Не зневажай душі своєї цвіту»; «У тебе голос чистий, як струмок, а очі непрозорі»; «Ні! Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає»

Філософські проблеми драми-феєрії «Лісова пісня»:

  • реалізація творчих можливостей особистості, митця;
  • взаємини людини з природою (злиття з природою — Мавка, дядько Лев; зіткнення людини з природою — мати Лукаша, Килина);
  • сенс життя;
  • добро і зло;
  • гідність і безчестя;
  • краса в людському житті, невмирущість духовної краси;
  • вірність і зрада;
  • свобода і неволя;
  • вічність життя;
  • краса людських взаємин;
  • потяг до щастя;
  • сила кохання.

 Проблеми сучасності, порушені у творі:

  • людина і власність;
  • свобода і неволя (прагнення звільнитися від «рабського духу»);
  • реалізація творчих можливостей обдарованої особистості в буржуазному суспільстві;
  • проблема самореалізації людини. 

                             Виконайте письмове завдання:

-Напишіть есе на тему "Якого щастя прагнуть Мавка і Лукаш?" 

 

                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.