воскресенье, 28 марта 2021 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 29.03.2021

 Тема уроку " Художні особливості драми-феєрії "Лісова пісня"Лесі Українки в інших мистецтвах"


Перечитайте теоретичний матеріал за підручником на сторінці 211-212   та у блозі


Художні особливості драми-феєрії «Лісова пісня»

Художні особливості

Приклади

1. Звернення до фольклору

Письменниця використовує образи та сюжети слов'янської міфології (Русалка, Водяник, потерчата, Перелесник, міф про світове дерево тощо)

2. Поєднання ознак проблемної та філософської драми

У драмах такого типу розв'язують проблеми як філософські, загальнолюдські, так і сучасного життя

3. Злиття лірики, епосу і драми; реальності, міфу і казки; глибини думки, простоти і водно час вишуканості стилю

Леся Українка ділиться особистим ставленням до реального життя, проблем мистецтва, зображуючи зіткнення протилежних поглядів на сучасність та загальнолюдські проблеми

4. Особлива роль рема рок у драмі-феєрії

Ремарки в драмі — стислі і водночас поетичні замальовки поліського пейзажу, які дослідники називають поезіями в прозі

5. Використання символічних образів

«Той, що греблі рве», Перелесник уособлюють стихійні руйнівні сили.

Доля — совість, яка чинить суд над життям.

Дядько Лев — уособлення духовності і краси.

Мавка — уособлення духовності і невмирущої краси, символ прекрасної мрії

6. Афористичність мови

«Не зневажай душі своєї цвіту»; «У тебе голос чистий, як струмок, а очі непрозорі»; «Ні! Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає»

Філософські проблеми драми-феєрії «Лісова пісня»:

  • реалізація творчих можливостей особистості, митця;
  • взаємини людини з природою (злиття з природою — Мавка, дядько Лев; зіткнення людини з природою — мати Лукаша, Килина);
  • сенс життя;
  • добро і зло;
  • гідність і безчестя;
  • краса в людському житті, невмирущість духовної краси;
  • вірність і зрада;
  • свобода і неволя;
  • вічність життя;
  • краса людських взаємин;
  • потяг до щастя;
  • сила кохання.

 Проблеми сучасності, порушені у творі:

  • людина і власність;
  • свобода і неволя (прагнення звільнитися від «рабського духу»);
  • реалізація творчих можливостей обдарованої особистості в буржуазному суспільстві;
  • проблема самореалізації людини. 

                             Виконайте письмове завдання:

-Напишіть есе на тему "Якого щастя прагнуть Мавка і Лукаш?" 

 

                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.





Комментариев нет:

Отправить комментарий