Тема уроку: "Контрольна робота (тест) по темі "Народні казки".
Діти, сьогодні ви будете виконувати контрольну роботу
Тема: «Усна народна
творчість:
народні казки»
І.Укажіть, з яких елементів
складається казка:
а.)вступ, основна частина,
закінчення;
б.)теза,
доведення, висновок;
в.)зачин, трикратні повтори,
кінцівка. (1б.)
2.Зажерливий, заздрісний,
жорстокий - ці риси характеру притаманні:
а.)багатому брату («Про правду і кривду»);
б.) убогому чоловіку («Ох»);
в.)батькові Марусі («Мудра
дівчина»). (1б.)
3.
Допишіть речення.
Казка
– це… (1б.)
4. Поєднайте назви творів з
жанрами (1б.)
А. «Мудра дівчина»
1. Легенда
Б. «Про зоряний Віз»
2. Казка
В. «Дажбог»
3. Міф
5.Укажіть, які є різновиди
народних казок:
а.) історичні, космічні, суспільно-політичні;
б.) про звірів, фантастичні, побутові;
в.) героїчні, патріотичні, мультиплікаційні. (1б.)
6.Яке із зазначених нижче
прислів’їв можна застосувати до багатого брата, казкового героя твору
«Мудра дівчина»?
а.)Подарунок назад не
беруть;
б.)Який розум, така й
балачка;
в.)Заздрісному боком вилізе. (1б.)
7. Назвіть імена негативних
героїв казок. Що втілено у цих образах? (2 б.)
Назва казки |
Негативний герой |
Негативна риса характеру |
Мудра дівчина |
||
Яйце-райце |
||
Про правду і кривду |
||
Летючий корабель |
8. Доведіть, що твір «Мудра
дівчина»- це казка. (2 б.)
9. Напишіть твір-мініатюру на
одну з тем: (2 б.)
• «Казка - цілюще джерело
фантазії»;
• «На якого казкового героя я хотів
(хотіла) бути схожим і чому?»;
• «Мій улюблений герой народної
казки»;
УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий