воскресенье, 13 ноября 2022 г.

Українська мова 8 клас. Завдання на 14.11.2022

 Тема уроку: "Додаток  як другорядний член речення. Тренувальні вправи".


Перегляньте відео за посиланням і пригадайте, що таке додаток і які бувають його види:

https://www.youtube.com/watch?v=fXhlU45LzWY

Повторіть теоретичний матеріал  параграфа 12, стор.55-56

     ВИКОНАЙТЕ ПИСЬМОВО ДВА ЗАВДАННЯ:

       1.Виконання вправи з ключем: випишіть словосполучення підряд у три колонки залежно від того, який у них додаток: 1)прямий;2) непрямий; 3) інфінітивний.

     Вирішив не чекати; вдарився об стіл; розбити лоб; прикласти підбіл; запобігти нещастю; з’їсти хліба; ум’яти пиріг; не чекати на обід;відчинити вікно; розстебнути комір; скинути пальто;попросив принести; читання книжки; сперся на диван; не було листа; заступити прохід; відсунув диван; не писав листа.

Ключ: з останніх букв словосполучень перших двох колонок прочитаєте початок вислову давньокитайського філософа Конфуція :

«Благородна людина  пряма й непохитна, але не вперта.»

 2.Завдання: списати речення, вставляючи пропущені букви. Додатки підкреслити і  надписати їх вид.

    Совіс..т.. ж..ве в лю..с..кій душі лише на поживному грунті совіс..ності, сорому; совіс..т.. – це знан..я багато разів помнож..н..е на п..р..ж..ван..я, а похідними цієї дії є сором, ві..повідал..ніс..т.., обов..язок, повин..іс..т... Соромся порожнечі душі. Найбіл..ше соромся того, що в тебе не/має своїх св..ятин.. , своїх не/похитних, не/зап..речних істин, прав..л, принц..пів. (В.Сухомлинський) 


                                                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!

                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Українська мова 11 клас. Завдання на 27.11.2024

  Т ема  уроку:Усний контрольний діалог.Складання діалогу "Культурне середовище-комфортне середовище. Сьогодні  ми будемо спілкуватися ...