Тема уроку: "Олена Теліга.Ідея оптимізму й радості від життя у віршах "Радість", "Пломінний день".
Перегляньте презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1ZAs7RkPQ35fckdg7ZfRjCzE1Op7tUcKA/edit#slide=id.p1
Прочитайте виразно вірш "Радість" на стор.192-193.
«Пломінний день»
День прозорий мерехтить, мов пломінь,
І душа моя горить сьогодні.
Хочу жити, аж життя не зломить,
Рватись вгору чи летіть в безодню.
Хоч людей довкола так багато,
Та ніхто з них кроку не зупинить,
Якщо кинути в рухливий натовп
Найгостріше слово – Україна.
І тому росте, росте прокляття!
Всі пориви запального квітня
Неможливо в дійсність перелляти,
На землі байдуже-непривітній.
Хочу крикнуть в далечінь безкраю
І когось на допомогу кликать,
Бо душа моя сьогодні грає
І рушає на шляхи великі.
Хай мій клич зірветься у високість
І, мов прапор в сонці, затріпоче,
Хай кружляє, мов невтомний сокіл,
І зриває рідних і охочих!
Все чекаю на гарячий подих, –
Геній людський чи лише випадок, –
Щоб застиглі і покірні води
Забурлили водоспадом.
І коли закрутить непогода
І мене підхопить, мов піщину,
Хай несуть мене бурхливі води
Від пориву до самого чину!
Дайте письмову відповідь на запитання:
-У чому проявляється патріотизм поетеси у вірші "Пломінний день"?
Завдання для Ачкасова Богдана
https://www.youtube.com/watch?v=iiXew-Z-uto
-З чим порівняно радість в однойменному вірші?
.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий