Тема уроку: Контрольна робота (твір) по темі "І.Карпенко-Карий "Мартин Боруля".
Сьогодні ми будемо спілкуватися в Google Meet на 4 уроці ,об 11-00 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:
https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp
Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.
Методичні рекомендації. «Елементи роздуму у творі».
Сформулюйте тезу, яка б відображала основну думку твору. Доречним є застосування мовних конструкцій на зразок «Я вважаю…». «На мою думку…». «Я підтримую…». «Уважаю…». «Я погоджуюся…». «Мені здається…». «Переконаний…». «Я не підтримую…». «Я хочу спростувати…». «Я не погоджуюся…». «Хочу піддати сумніву…». «Як на мене, то…». «З одного боку…, а з іншого…». тощо.
✵ Проілюструйте тезу необхідними доказами (аргументами). Пропонується використовувати мовні конструкції на зразок «тому що». «це доводить». «підтвердженням цього є». «це засвідчує». «свідченням цього є». «доказом цього може бути». тощо.
✵ З’ясуйте послідовність наведених аргументів.
✵ Наведіть переконливі приклади з художнього твору, факти з життя його автора. Рекомендується використовувати мовні конструкції на зразок «наприклад…». «прикладом може слугувати…». «яскравим прикладом цього може слугувати.». «не можна не згадати.». тощо.
✵ Звертайте увагу на логічність і послідовність викладу думок, дотримуйтесь причиново-наслідкових зв’язків у роботі. Структуруйте твір за абзацами. Використовуйте мовні кліше, слова- скріпи, що оформлюють текст, типу «по-перше». «по-друге». «з цього випливає». «як було зазначено». «повертаючись до думки». «як можна побачити». тощо.
✵ Зробіть висновок. Він повинен відповідати тезі, висловленої учнем (її перефразовано або повторено), й органічно випливати з аргументів і прикладів. По закінченню твору можна використати мовні конструкції на зразок «отже». «таким чином». «можна зробити висновок». «висновком може слугувати». тощо.
Перелік тем, запропонованих для написання контрольного твору-роздуму
✵ Дворянство як міф про краще життя (За комедією Карпенка-Карого «Мартин Боруля».)
✵ Образ Мартина Борулі комічний чи трагічний?
✵ «Сцена — мій кумир, театр — священний храм для мене». (діяльність театру корифеїв).
✵ Значення театру корифеїв для розвитку українського драматичного мистецтва.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Посилання на електронний підручник. Укр.літ 10 клас
https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий