Тема уроку: Контрольна робота (тест) по темі "Лексикологія".
Сьогодні ви будете виконувати контрольну роботу в Google Meet на 1 уроці ,о 8-30 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:
https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp
Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.
Підсумкова робота ( ГР1)
Тема «Лексикологія».
1.Робота з текстом.
Запиши речення в такій послідовності,
щоб вони утворили текст. До складеного тексту добери заголовок.
Що він передає: тему тексту чи його
головну думку?
Відредагуй текст, виправляючи мовленнєві
помилки.
А квіти вклоняються їй своїми маленькими голівками. Маленькі косички
смішно підстрибують на її маленьких плечиках. Стежкою біжить маленька дівчинка.
Вона простягає до них маленькі руки й струшує з маленьких пелюсток
маленькі крапельки роси. (4 б.)
2.
Перепиши,
вибираючи з дужок потрібне слово.
1. Говерла —
найвища (точка, крапка) українських Карпат.
2. Моя (любима,
улюблена) пісня.
3. Він любив
(втручатися, вмішуватися) в чужі справи.
4. Моя мама (сама, най-) краща. (4б.)
3.Добери
синоніми до слова мужній. (1)
4. Склади
речення з поданих слів: орля, а, вище, молоде,
літає, старого; підкресли антоніми. (2
б.)
5.Підкресли
антоніми в загадці. (1)
Запиши відгадку.
Я
й солодкий, я й гіркий. Відгадайте: хто такий?
Відповіді
Підсумкова робота( ГР2)
1.Робота з текстом.
•Прочитайте швидко текст, відновлюючи
пропущені букви.
Хай ж_ве с_об_да! Ш_нуй_о р_дн_ сл_о!
Л_бл_, мов с_нц_, м_ _ерин _ _ку м_ву. Я х_чу ст_ти від_інн_к_м. Для ц_ _го
п_трі_но ст_раН Но _чити_ _. Ро_ -та на ур_ці – ці_ав_й ш_ях до з_ань
Запиши
відновлений текст . (4б.)
2.
Прочитай прислівʼя, поясни їх значення. Підкресли антоніми.
1.На чорній
землі білий хліб родить. 2. Вода в одного бере, а другому дає. 3. Прийшло з
води, пішло з водою. 4. Багато диму – мало тепла. 5. Велика хмара, та малий
дощ. 6. Краще гірка правда, ніж солодка брехня. 7. Дешеву юшку надвір
виливають, а дорогу поїдають. (4б.)
3.•Прочитай
текст і вислови письмово думки про те, як стати юннатом.
Я давно вже чув слово «юннат», але що воно означає – не знав. «Це, мабуть, зовсім хлопчик», – думав я потім мені тато пояснив, що так називають усіх юних натуралістів – дітей, які дуже люблять природу. «А хіба я люблю її менше? Буду і я юннатом, - вирішив я. – Але як?» (Г. Труфанов)
4б.
УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:
https://pidruchnyk.com.ua/1641-ukrainska-mova-glazova-5-klas-2022.html
РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий