понедельник, 14 октября 2024 г.

Українська мова 5 клас. Завдання на 15.10.2024

 Тема уроку: Контрольна робота (тест) по темі "Лексикологія".

Сьогодні  ви будете  виконувати контрольну роботу в  Google Meet на 1  уроці ,о  8-30 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Підсумкова робота ( ГР1)

Тема «Лексикологія».

1.Робота з текстом.

Запиши речення в такій послідовності, щоб вони утворили текст. До складеного тексту добери заголовок.

Що він передає: тему тексту чи його головну думку?

Відредагуй текст, виправляючи мовленнєві помилки.

 А квіти вклоняються їй своїми маленькими голівками. Маленькі косички смішно підстрибують на її маленьких плечиках. Стежкою біжить маленька дівчинка. Вона простягає до них маленькі руки й струшує з маленьких пелюсток маленькі крапельки роси.                           (4 б.)

2. Перепиши, вибираючи з дужок потрібне слово.  

 1. Говерла — найвища (точка, крапка) українських Карпат.

 2. Моя (любима, улюблена) пісня.

 3. Він любив (втручатися, вмішуватися) в чужі справи.

4. Моя мама (сама, най-) краща.          (4б.)

3.Добери синоніми до слова мужній.    (1) 

4. Склади речення з поданих слів: орля, а, вище, молоде, літає, старого; підкресли антоніми.     (2 б.)

5.Підкресли антоніми в загадці.    (1)

Запиши відгадку.

 Я й солодкий, я й гіркий. Відгадайте: хто такий?

Відповіді

Підсумкова робота( ГР2)

  1.Робота з текстом.

Прочитайте швидко текст, відновлюючи пропущені букви.

Хай ж_ве с_об_да! Ш_нуй_о р_дн_ сл_о! Л_бл_, мов с_нц_, м_ _ерин _ _ку м_ву. Я х_чу ст_ти від_інн_к_м. Для ц_ _го п_трі_но ст_раН Но _чити_ _. Ро_ -та на ур_ці – ці_ав_й ш_ях до з_ань

Запиши відновлений текст .  (4б.)

2. Прочитай прислівʼя, поясни їх значення. Підкресли антоніми.

  1.На чорній землі білий хліб родить. 2. Вода в одного бере, а другому дає. 3. Прийшло з води, пішло з водою. 4. Багато диму – мало тепла. 5. Велика хмара, та малий дощ. 6. Краще гірка правда, ніж солодка брехня. 7. Дешеву юшку надвір виливають, а дорогу поїдають.   (4б.)

3.•Прочитай текст і вислови письмово думки про те, як стати юннатом.

 Я давно вже чув слово «юннат», але що воно означає – не знав. «Це, мабуть, зовсім хлопчик», – думав я потім мені тато пояснив, що так називають усіх юних натуралістів – дітей, які дуже люблять природу. «А хіба я люблю її менше? Буду і я юннатом, - вирішив я. – Але як?» (Г. Труфанов)

4б.

УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/1641-ukrainska-mova-glazova-5-klas-2022.html


РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Комментариев нет:

Отправить комментарий