четверг, 24 октября 2024 г.

Українська мова 10 клас. Завдання на 25.10.2024

 Тема уроку:Практична риторика.Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна.

Сьогодні  ми будемо спілкуватися  в  Google Meet на 1  уроці ,о  8-30  ви  зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте  презентацію  за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1zubRaC48z4kpDiq_x3_t3at9BGAnO2UI/edit#slide=id.p1

Домашнє завдання:

Параграф 13-14, стор.46-47 , опрацюйте теоретичний матеріал.

Вправа7 , стор. 50, письмово.

УВАГА!!!

Посилання на    електронний підручник

Укр.мова  10 клас

https://shkola.in.ua/1704-ukrainska-mova-10-klas-avramenko-2018.html

                                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!

                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська мова 7 клас. Завдання на 25.10.2024

 Тема уроку:РМ Есе в публіцистичному стилі з використанням дієслів у неозначеній формі.

Сьогодні  ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 2  уроці ,о   9-20 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте  презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1KZ3pZQOR2e-uB7zXoHVsDtvDdHFhdI-V/edit#slide=id.p1

 Домашнє завдання:

Тема 4, стор.238-239, опрацювати. Вправа 553, письмово.

УВАГА!!!Посилання на електронний підручник.

   https://pidruchnyk.com.ua/2873-ukrainska-mova-zabolotnyi-7-klas-2024.html                                          

                                                            БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

 УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
 0967088427 до 20-00
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 6 клас. Завдання на 25.10.2024

 Тема уроку: Діагностична контрольна робота по темі "Лексикологія.Фразеологія".

Сьогодні  ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 3  уроці ,о  10-10 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Завдання 1-8 мають по три варіанти відповіді, серед яких лише один правильний.

1.Лексикологія вивчає:

А слова як частини мови;  

Б лексичне значення й вживання слів;

В граматичне значення слів та словозміну.

2.Діалектні слова – це: 

А слова, які розуміють і вживають усі; 

Б слова, вживання яких обмежене певною місцевістю;

 В слова, які використовують люди певних професій.

3.Застарілі слова – це: 

А слова, які перейшли в українську з інших мов;   

Б слова, які використовують люди певних професій; 

В слова, які вийшли з активного вжитку.
4.Стійкі сполучення слів, які за змістом дорівнюють одному слову,- це:  

А фразеологізми;

Б діалектизми; 

В неологізми.

5.Власне українські слова перелічені в рядку: 

 А душа, сонце, річка, небо; 

 Б мати, батько, брат, спільність;  

 В лелека, мрія, мимохіть, плесо.

6.Неологізми перелічені в рядку:  

А поштамт, ситро, хоровод, інтернат; 

Б мобільник, факс, хіт, діджей, субсидія;  

В чимчикувати, швендяти, вештатись.

7.Діалектні слова входять до складу синонімічного рядка:

 А гарний, вродливий; 

 Б смугастий, басаманистий; 

 В стежка, доріжка.

8.Слова-терміни вжито в рядку:

А суфікс, діалект; 

Б концерт, зірка;

В мовознавство, дзеркало.

 

> Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позначений цифрою.

9.Установіть відповідність між фразеологізмом та його тлумаченням:

А хоч з лиця воду пий

1 мати досвід

Б як сніг на голову

2 соромитись

В показувати п’яти

3 вродливий

Г з’їсти зуби

4 тікати

 

5 несподівано

10. Доповніть та поясніть фразеологізми:  

 1.Покласти зуби на ...                        

 2. Виводити  на ...

УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/2591-ukrmova-6-klas-zabolotnyi-2023.html

                                    РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                             БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 11 клас. Завдання на 25.10.2024

 Тема уроку: В.Підмогильний. Життєвий шлях, трагічна загибель.

Сьогодні  ми будемо спілкуватися  в  Google Meet на 4  уроці ,об  11-00  ви  зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте  відео  за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=IiWm78RxKHE

Домашнє завдання:

Стор.85-86, прочитайте за підручником.

Завдання 4, стор.92, письмово.



                                                БАЖАЮ УСПІХІВ!!!

Посилання на    електронний підручник, яким ви будете користуватися 

Укр.літ 11 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

                          УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 



Українська література 6 клас. Завдання на 25.10.2024

 Тема уроку: Діагностична контрольна робота по темі "Чарівна мелодія слова".(ГР 2)

Сьогодні  ми будемо спілкуватися  в  Google Meet на 5  уроці ,о  11-50  ви  зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

       

Тема:  ЧАРІВНА МЕЛОДІЯ СЛОВА

 

 І.Випиши пестливі слова з тексту

 

 ТАМ У ПОЛІ КРИНИЧЕНЬКА

 Там у полі криниченька,

 Навколо пшениченька.

Там женчики жали,

Золоті серпи мали,

 Срібнії юрочки ́ …

 

ІІ. Прочитай текст.Дай відповіді на питання.

 

1.Про кого йдеться у тексті?

2.Як звали матір богів у слов’янській міфології?

3.У що був одягнений Василь?

4 Що бажали родині ?

 

За переказами, у Лади, матері богів у слов’янській міфології, була дочка, яку звали Маланкою (Меланкою). Коли князь-Місяць був на полюванні, змій викрав Маланку і сховав у підземному царстві. Звільнив її богатир Василь, який потім одружився з нею. Тому вечір у свято Маланки також називають Василевим. Обрядові дії, які виконували в цей день, називалися «водіння Маланки». Найкрасивішу дівчину, причепурену квітами, із зорею на чолі, у супроводі дівчат із деревцем водили від хати до хати, бажаючи добробуту й удачі господареві та його родині. До маланкування залучали Василя, одягненого, як селянин-орач із серпом у руці, діда Змія з довгою зеленою чи білою бородою і короля, одягненого, як мисливець. Наступного дня після Щедрого вечора, рано-вранці відбувалося таке дійство: хлопці і чоловіки ходили від оселі до оселі й засівали господарів та їхнє обійстя пшеницею чи житом. При цьому вони проказували засівну пісню, у якій звучали слова привітання зі святами й побажання достатку, благополуччя і щастя всій родині.

                                

ІІІ .  У цих рядках пісні використано:

— Принесла я вам літечко,

Ще й запашненьке зіллячко,

 Ще й зеленую травицю

І холодную водицю.

 

А епітети;

Б порівняння;

В гіперболи.

І VСклади асоціативний кущ або сенкан до слова патріот.

 

 

 

 

УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/2618-ukralit-6-klas-avramenko-2023.html


РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська мова 8 клас. Завдання на 25.10.2024

 Тема уроку:Означення, додаток і обставина як другорядні члени речення(повторення).

Перегляньте   відео   за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=hJRm8sxkuGI

Домашнє завдання:

Параграф 10, 12, 13. опрацюйте  теоретичний матеріал.

Виконайте  вправу 99 , письмово. 

    УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/792-ukrayinska-mova-zabolotniy-8-klas-2016.html

                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!! 

                УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

      Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 8 клас. Завдання на 25.10.2024

 Тема уроку: Урок позакласного читання.

Т.Шевченко."Кобзар".

Домашнє завдання:

Підготуйте виразне читання поезії Т.Шевченка (на вибір).

Складіть і запишіть літературний паспорт даної поезії (автор, назва твору, тема, ідея, провідна думка).


                                   БАЖАЮ  УСПІХУ!!!

 УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 



среда, 23 октября 2024 г.

Українська література 8 клас. Завдання на 24.10.2024

  Тема уроку: Т.Шевченко."Ой три шляхи широкії".Роздуми автора про плинність, скороминущість життя людини на землі, про її долю.

Сьогодні  ми будемо спілкуватися  в  Google Meet на 1  уроці ,о  8-30  ви  зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте   презентацію    за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1ulAwOxekuYfWWrbBfCl7jHnjI3TIWxNO/edit#slide=id.p1

Домашнє завдання:

Стор.42, навчіться виразно читати вірш.

Стор.43, опрацюйте теоретичний матеріал.

Запишіть у зошити визначення: ліричні твори,громадянська, філософська, пейзажна, інтимна  лірика.


                                   БАЖАЮ  УСПІХУ!!!

 УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 



Українська мова 5 клас. Завдання на 24.10.2024

 Тема уроку: Урок культури мовлення.Невиправдане вживання спільнокореневих слів.

Сьогодні  ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 2  уроці ,о  9-20 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1TaBVmPj7UqkKHLG6-stLscMrC_ejBaBE/edit#slide=id.p11

Домашнє завдання:

Виконайте завдання на слайдах №9, 11  презентації (письмово).


 УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/1641-ukrainska-mova-glazova-5-klas-2022.html


РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 5 клас. Завдання на 24.10.2024

 Тема уроку: Народне уявлення про добро і зло в казці  "Ох".

Сьогодні  ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 3  уроці ,о  10-10 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте  презентацію    за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1mL3V92Giqtr9D5uz6DTm6PTWuvK0flCa/edit#slide=id.p1


Стор.65-74, прочитайте казку.

-Як ви гадаєте, Ох-позитивний чи негативний персонаж?(письмово)

УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/1682-5_ukrlit_arhupova.html

РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментар


Українська література 10 клас. Завдання на 24.10.2024

 Тема уроку: Контрольна робота (твір) по темі "І.Карпенко-Карий "Мартин Боруля".

Сьогодні  ми будемо спілкуватися  в  Google Meet на 4  уроці ,об  11-00  ви  зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Методичні рекомендації. «Елементи роздуму у творі».

   Сформулюйте тезу, яка б відображала основну думку твору. Доречним є застосування мовних конструкцій на зразок «Я вважаю…». «На мою думку…». «Я підтримую…». «Уважаю…». «Я погоджуюся…». «Мені здається…». «Переконаний…». «Я не підтримую…». «Я хочу спростувати…». «Я не погоджуюся…». «Хочу піддати сумніву…». «Як на мене, то…». «З одного боку…, а з іншого…». тощо.

✵ Проілюструйте тезу необхідними доказами (аргументами). Пропонується використовувати мовні конструкції на зразок «тому що». «це доводить». «підтвердженням цього є». «це засвідчує». «свідченням цього є». «доказом цього може бути». тощо.

✵ З’ясуйте послідовність наведених аргументів.

✵ Наведіть переконливі приклади з художнього твору, факти з життя його автора. Рекомендується використовувати мовні конструкції на зразок «наприклад…». «прикладом може слугувати…». «яскравим прикладом цього може слугувати.». «не можна не згадати.». тощо.

✵ Звертайте увагу на логічність і послідовність викладу думок, дотримуйтесь причиново-наслідкових зв’язків у роботі. Структуруйте твір за абзацами. Використовуйте мовні кліше, слова- скріпи, що оформлюють текст, типу «по-перше». «по-друге». «з цього випливає». «як було зазначено». «повертаючись до думки». «як можна побачити». тощо.

✵ Зробіть висновок. Він повинен відповідати тезі, висловленої учнем (її перефразовано або повторено), й органічно випливати з аргументів і прикладів. По закінченню твору можна використати мовні конструкції на зразок «отже». «таким чином». «можна зробити висновок». «висновком може слугувати». тощо.

Перелік тем, запропонованих для написання контрольного твору-роздуму

Дворянство як міф про краще життя (За комедією Карпенка-Карого «Мартин Боруля».)

✵ Образ Мартина Борулі комічний чи трагічний?

✵ «Сцена — мій кумир, театр — священний храм для мене». (діяльність театру корифеїв).

✵ Значення театру корифеїв для розвитку українського драматичного мистецтва.


                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Посилання на    електронний підручник.   Укр.літ 10 клас

https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html

                          УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
 0967088427    до 20-00
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 

Українська мова 6 клас. Завдання на 24.10.2024

 Тема уроку: Узагальнення вивченого з розділу "Лексикологія.Фразеологія".

Сьогодні  ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 5  уроці ,об 11-50 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.

Перегляньте  презентацію  за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1dXAvieH5izIva1HsFR0xeihIIg2AqK4f/edit#slide=id.p1

 Параграфа 18,  стор.56-59.

Виконайте письмово вправу 155.

УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/2591-ukrmova-6-klas-zabolotnyi-2023.html

                                    РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                             БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях