вторник, 19 ноября 2024 г.

Українська мова 5 клас. Завдання на 20.11.2024

  Тема уроку: Контрольна робота по темі "Будова слова.Орфографія"

Сьогодні  ми будемо спілкуватися в  Google Meet на 3  уроці ,о  10-10 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.


                                       Початковий  рівень (3б.)

1. Лексичне значення слова містить:
а) основа слова;
б) закінчення слова;
в) префікс;
г) суфікс.

 Префікс  слова – це
а) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
б) частина слова без закінчення;
в) головна значуща частина слова, що містить спільне значення споріднених слів;
г) значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні і стоїть перед коренем

3 Позначте рядок, у якому всі слова – спільнокореневі:
а) носити, принести, безносий, занесений;
б) водити, приводити, вода, заводний;
в) школа, шкільний школяр 

г) в’язкий, прив’язнути, без’язикий, в’язати.
4. Позначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:
а) стіл, сніг, радість, любов   

 б) день, воля, зріст, вождь;
в) гараж, журі, дощовий, гамір;
г) ) голуб, радість, збори, восьмий;
5. У словах робити, мити значуща частина ти – це
а) закінчення;
б) суфікс;
в) частина кореня;
г) корінь.
6. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з префіксом пре-:
а) пр..чепурити, пр..гарний, пр..кислий;
б) пр..милий, пр..старий, пр..старкуватий;
в) пр..чіткий, пр..мудрий, пр..міцно;
г) пр..глосно, пр..сміливий, пр..міський.


                                                Середній рівень

7.  Доберіть по 3-4 спільнокореневих слів до сила, море. (1б.)

8. Перепишіть , вставляючи пропущені літери. Позначте в словах орфограму «літери е –и у префіксах пре-, при-». (2б)
Пр..гнати корів, пр…красний спів, пр…чудово живе, пр…тихлі жалі, п..дивний ліс, пр…йшов син, пр…крити бік, пр…милий сон, пр…тихі верби, пр…трусити стежки

                                                Достатній рівень

9. Подані слова розібрати за будовою.(3б)
Темно,  малювали,   приліплений, радість
, поні, пришкільний, соловей, рибка, роздум.

 

                                                Високий рівень

10. Напишіть твір-оповідання про випадок із життя. (3-4 речення) (3б.)

 

 УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/1641-ukrainska-mova-glazova-5-klas-2022.html


РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Комментариев нет:

Отправить комментарий