Тема уроку: Контрольна робота по темі "Дієслово".
Сьогодні ми будемо спілкуватися в Google Meet на 5 уроці ,об 11-50 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:
https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp
Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.
Початковий
рівень (3б.)
1. Дієсловами є слова рядка
А сидіти,
лежати, відлуння
Б читання,
годувати, співати
В кликати,
співати, бачу
Г сиджу,
напружений, нести
2.
У неозначеній формі є всі слова
рядка
А вирізьбити,
повірити, хилитися
Б відвернути,
зневажати, бажає
В сіяти,
сіятиме, сіяв би
Г клеїти,
марить, зсувати
3.
Усі дієслова доконаного виду в рядку
А мовчать,
бігти, з′їсти
Б відвідати,
любити, падати
В віддати,
засівати, горіти
Г намалювала,
розрізати, зварити
4.
Усі дієслова теперішнього часу в
рядку
А мерзнуть,
кричите, відпочиваю
Б чую,
галасують, зашумлять
В збереш,
любить, йдемо
Г розказала,
ремонтую, читаю
5. Усі дієслова недоконаного виду в рядку
А збудував
Б читаю
В написав
Г пішли
6. Дієслова
у словосполученнях у формі минулого часу у рядку
А читаю книгу
Б відчинив вікно
В читай уважно
Г прочитаю завтра
Середній
рівень (3б.)
ПРОЧИТАЙ ТЕКСТ. Виконай завдання
5,6,7.
(1)Відганяючи
сумні спогади, Іван розглядав актовий зал. (2)У кутку біля сцени стояло
фортепіано. (3)Хлопчик підтягнув крісло, сів і боязко торкнувся пальцями
клавіш. (4)Потім почав грати. (5)Мелодія відлунювала в порожньому залі,
заповнюючи собою весь простір.
5.
Познач речення з однорідними присудками,
вираженими дієсловами
А перше Б друге В
третє Г
четверте
6.
Познач речення, у якому є дієслово
недоконаного виду у формі ІІІ особи однини жіночого роду
А
перше Б
друге В
третє Г
п′яте
7.Установи
відповідність
1) дієслово в минулому часі, чоловічого роду, однина А грати
2)дієприслівник Б заповнюючи
3)неозначенаформадієслова В підтягнув
4) дієслово минулого часу, середнього роду, однина Г
стояло
Д порожньому
Достатній
рівень (3б.)
8.З'ясуй
синтаксичну роль виділених дієслів
1. обставина
А У мене було бажання малювати.
2. присудок
Б Дідусь попросив онучку принести книжку.
3.додаток
В Край води лелека по намулі бродить.
4.означення
Г Друзі побігли на ставок рибалити.
9. Запиши дієслова, визнач їх вид, час,
особу, число, дієвідміну:
Заспіваю,
знаємо, нехай побачить, прийдіть, розбив би, прочитаю.
Високий
рівень (3б.)
10. Напишіть
невеликий текст (4-5 речень) про ваш улюблений день тижня, використовуючи
дієслова у різних формах.
УВАГА!!!Посилання на електронний підручник.
https://pidruchnyk.com.ua/2873-ukrainska-mova-zabolotnyi-7-klas-2024.html
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий