Тема уроку:Контрольна робота по темі "Пряма й непряма мова.Діалог.Цитата".
Сьогодні ми будемо спілкуватися в Google Meet на 4 уроці ,об 11-00 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:
https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp
Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.
Контрольна робота
Пряма мова. Діалог. Цитати
- Виберіть варіант, який є закінченням визначення.
Точно відтворене чуже мовлення, що передається від особи мовця, називається…
А. цитатою;
Б. діалогом;
В. непрямою мовою;
Г. прямою мовою.
2. Виберіть варіант, який є закінченням визначення.
Репліка –це…
А. слова кожного зі співрозмовників у діалозі;
Б. висловлення певної особи, передане від імені того, хто з нею спілкувався;
В. приблизно передане висловлення певної особи;
Г. слово, яке називає особу, яка бере участь у діалозі;
- Вкажіть речення з прямою мовою (окремі розділові знаки пропущено):
А. Ви кажете «Ой хлопче, буде, звісно, все гаразд!»
Б. Передай Андрію хай би зайшов під вечір.
В. Батько сказав Петру щоб він приніс води з криниці.
Г. А на горі пророк Тарас підняв чоло над світом і хто ми є питає нас, чиїх батьків ми діти
4. Вкажіть схему, яка відповідає реченню (окремі розділові знаки пропущено):
«Наші діти вчив Макаренко це майбутні творці історії…
А. А: «П»-а.
Б. «П, -а, -п…»
В. «П», -а.
Г. «П-а,-п…»
5. Прочитайте речення (окремі розділові знаки пропущено).
Покров - це і пора весіль. У цей день найкраще брати шлюби (1) бо бере під опіку молоду сім'ю сама Діва Марія. Із звичаєм накривати голову нареченої хустиною пов'язане ще одне тлумачення назви свята. «Батечку Покров (2) покрий сиру землю і мене молоду!» (3) приговорювали колись дівчата і гадали (4) «Білий сніг землю покриває (5) чи ж мене молоду заміж споряджає?» ( З журналу).
Коми треба поставити на місці цифр.
А. 1;3; 4
Б. 1;4;5
В.1;2;5
Г.1;2;4
6. Потребує редагування речення.
А. Тлумачний словник слово «привітний» пояснює так: «той, що виявляє доброзичливість, привітність».
Б. Бути привітним-значить радіти іншому, а доброзичливим-бажати добра.
В. Похмуро буркнути привітання – це однаково, що сказати « Набрид ти мені».
Г. Коли ж, вітаючись, ми посміхнемося, будемо привітними, то ніби скажемо одне одному: «Ви мені приємні, я вас поважаю, я радий вас бачити!»
7. Установіть відповідність між розділовими знаками та реченнями, у яких вони пропущені.
1.кома
2. тире
3. двокрапка
4. і кома, і тире
А. Пан запитав мене «Чи ти знаєш, що в світі найситніше, найпрудкіше, наймиліше?»
Б. – Боюсь людей, які не читають художньої літератури сказала одна тиха дівчина.
В. – Марія Іванівна попередила щоб я не запізнювався на уроки.
Г. –Його непокоїло, коли діти на питання: « Яким ти хочеш вирости?» відповідали: «Сміливим, хоробрим, дужим», але майже ніхто не говорив: «Чесним і добрим».
8. Перепишіть, пряму мову замінюючи непрямою.
Секретар сказав: « На суботник треба збиратися о 8-ій годині».
9. Перепишіть, поставте пропущені розділові знаки.
- Бути так, як велить Святослав сказала княгиня Ольга Я ж берегтиму Київ і землі.
10. Використавши доречні етикетні формули, складіть і запишіть діалог з подякою учителю за організацію екскурсії.
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише один правильний. Оберіть правильний варіант. Завдання 7 має на меті встановлення відповідності між рядками. Відповідь на завдання 8 сформулюйте самостійно. 9 завдання передбачає правильне редагування речення. 10-складання діалогу.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ АЧКАСОВА БОГДАНА
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий