Тема уроку: РМ Сприймання письмового тексту (читання мовчки). ГР2.
Сьогодні ми будемо спілкуватися в Google Meet на 2 уроці, о 9-20 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:
https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp
Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.
Діагностувальна робота з української мови
для 7 класу НУШ
Гр 2. Сприймання, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в текстах різних видів і використання її для збагачення власного досвіду.
Прочитай текст. Виконай завдання до нього.
Чужинець пересмикнув затвор. Але цуценя саме злякалось власної сміливості і встигло знову сховатися під дошками. Вже звідти підглядало, як покусаний ним вертів головою на всі боки. Не знайшовши цуцика, погрозив автоматом і пошкутильгав до своїх.
Зграя чужинців поїхала геть так швидко, як і приїхала. Цуцик знову посміливішав, вискочив обгавкати їх навздогін.
Коли господарі вийшли з хати, цуценя гордовито крутилося біля курячого посуду, який відвоювало у зграї «однакових» двоногих. З радістю побачило, відчуло, що в його зграї ним задоволені. Хвіст цуценяти завихляв з боку в бік, так що від того вихляння трусилося все тіло собачати.
- Який у нас бойовий пес,- чоловік обійняв дружину. - В одного з цих тепер руки в гімні, інший покусаний.
- Ото нам підфартило із захисником!
Сміх двоногих його зграї був зовсім інший, із зовсім інакшою інтонацією, приємний слуху собачати. Цуцик вирішив для себе, що коли виросте і стане таким великим, як мамка, або навіть більшим, то нізащо не дозволить завдати горя своїй новій зграї. Вильнув привітно хвостом, та й побіг ставити мітки по володіннях. Це лігво й усе, що навколо нього, від цього часу належать і йому.
( Уривок із роману Віталія Запеки «Цуцик»)
Завдання (2 бали за правильну відповідь).
- Прочитай мовчки текст, добери власний до нього заголовок. Поясни письмово зміст речення «Ото нам підфартило із захисником!».
- Напиши, яка інформація викликала в тебе позитивні емоції та почуття? Які саме?
- Поясни письмово, про що розмірковує читач через сприйняття реалій головним героєм?
- Випиши слова, які допомагають визначити часові події, про які пише автор у романі.
5-6. Напиши 4 репліки, чи доречно прочитати книгу В. Запеки « Цуцик» твоїм одноліткам.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ БИЧКОВА МИХАЙЛА
Зайди за посиланням і послухай пояснення теми:
https://www.youtube.com/watch?v=Qxi32_OVs94&t=2s
Виконай письмово завдання:
-Запиши дієприслівники, розкриваючи дужки:
(Не) написавши, (не) вивчаючи, (не)йдучи, (не) відпочиваючи, (не) дивлячись, (не) побачивши.
УВАГА!!!Посилання на електронний підручник.
https://pidruchnyk.com.ua/2873-ukrainska-mova-zabolotnyi-7-klas-2024.html
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий