среда, 9 апреля 2025 г.

Українська література 5 клас. Завдання на 10.04.2025

  Тема уроку:Контрольна робота (тестові завдання)з теми Світ людини і природи у художній прозі". ГР4

Сьогодні  ми будемо спілкуватися  в  Google Meet на 3  уроці, о   10-10  ви  зможете приєднатися до уроку за посиланням:

                                            https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp

                     Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі

 

  1. Твір “Лось” починається з опису …

А) хлопчиків;         Б) річки;                 В) заповідника;           Г) лося.

 

  1. Лосеві вдалося вилізти з ополонки завдяки … («Лось»)

А) охоронцям заповідника;                                 В) двом хлопцям;           

Б) іншим лосям;                                                   Г) дядьку Шпичаку.

 

  1. У рядках “Він завжди виходив на двір трохи боязко, жмурився від сонця й соромливо посміхався своїми невинними синіми очима” ідеться про … («Федько-халамидник»)

А) Федька;            Б) Толика;               В) Стьопку;              Г) Васька.

 

  1. Головного персонажа твору “Дивак” звати …

А) Федько;                     Б) Прокіп;               В) Гриць;            Г) Олесь.


5. Портрет - це …

А) дійова особа, що перебуває в центрі уваги письменника;          

Б) змалювання зовнішнього вигляду персонажа;         

В) зображення однієї дуже яскравої, прикметної риси зовнішності персонажа;      

Г) рухи м'язів обличчя, які виражають внутрішній стан людини.

 

6. Батько особливо поважав Федька за те, що хлопець … (“Федько-халамидник”)

А) не крав удома гроші;                                       В) завжди говорив правду;

Б) не ображав товаришів;                                    Г) не прогулював навчання.


7. Яку казку Олесь просив розповісти йому? (“Дивак”)А) “Івасик-Телесик”;                                            В) “Колобок”;

Б) “Кривенька качечка”;                                      Г) “Казка про правду і кривду”

 

8. Дайте визначення поняття “оповідання”.

 

9. Розташуйте події відповідно до їх розгортання у творі “Федько-халамидник”.

А) Толик виглядає з вікна; видно клітку із щигликом;

Б) Федько руйнує будиночки з піску, а хлопчики тікають;

В) Хлопці намагаються допомогти Федьку на крижинах;

Г) Хлопчики запускають кораблики ранньою весною.


10. Розташуйте події відповідно до їх розгортання у творі “Дивак”.

А) Зустріч з дідом; поїздка в ліс;

Б) Плач від побаченого під кригою;

В) Конфлікт на уроці малювання;

Г) Мрійний сон Олеся.

 

11. В.Нестайко стверджує “Взагалі, я вважаю, що дитяча дружба - це щастя. Якщо це вірна дружба, вона зберігається на все життя …”. Чи погоджуєтесь ви з такою думкою? Напишіть есе про значення дружби у вашому житті. (2б.)


УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/1682-5_ukrlit_arhupova.html

РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Українська мова 11 клас. Завдання на 23.04.2025

  Т ема  уроку: Діалогічні  жанри (бесіда, телефонна розмова, листування). Сьогодні  ми будемо спілкуватися  в  Google Meet на 1  уроці, о  ...