Тема уроку:Контрольна робота з теми "Числівник".ГР2, ГР4.
Сьогодні ми будемо спілкуватися в Google Meet на 3 уроці, о 10-10 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:
https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp
Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.
ПРАЦЮЄ З ТЕКСТОМ ГР2
(1) Приготували харчі, склали на воза, але не знали, як його везти. (2) Лебідь смикнув воза вгору. (3) Задумали Щука, Рак і Лебідь летіти в теплі краї. (4) Рак посунувся з возом назад, а Щука потягла його у воду. (5) Всі хотіли зрушити його з місця, та віз і нині там.
Завдання:
1. Установи послідовність речень, щоб вийшов текст. (Запиши тільки цифри у певній послідовності) 3б
2. Визнач стиль мовлення тексту. 1б
3. У чому помилялися герої? 2б
4. Що має статися, щоб справа зрушилася з місця? 2б
5. Як ця ситуація може бути пов’язана із життям людей? (Підказка:
подумайте, що буває, коли кожен тягне «віз» у свій бік…) 2б
6. Намалюй віз та стрілки, хто куди його тягнув. 2б.
ДОСЛІДЖУЄ МОВЛЕННЯ ГР4
1. Що означають порядкові числівники?
А ознаку предмета В кількість предметів при лічбі
Б порядок предметів при лічбі; Г дію предмета
2. На які питання відповідають числівники?
А скільки? котрий? В який? яка? яке?
Б чий? чия? чиє? Г хто? що?
3. Що означають кількісні числівники?
А дію предмета В порядок предметі при лічбі
Б кількість предметів Г ознаку дії
4. У якому рядку всі числівники – порядкові?
А двоє, троє, четверо, п’ятеро, десятеро
Б одна десята, п’ятдесят, п’ятсот, дев’ять, шістдесят сім
В другий, сорок третій, дев’яностий, двісті тридцять сьомий, шостий
Г один, перший, сотий, мільйонний
5. У якому рядку всі числівники – кількісні?
А сотий, тисячний, мільйонний, мільярдний, десятий
Б двадцять два, вісім, тридцять другий, сто десять
В двохсотий, трьохсотий, чотирьохсотий, п’ятисотий, семисотий
Г сто, тисяча, мільйон, мільярд, десять
6. Правильно узгоджено числівники з іменниками в рядку
А два брата В шестеро дівчат
Б три тижня Г вісім зошитів
7. У якому рядку всі числівники прості за будовою?
А двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п’ятдесят вісім, дев’яносто один
Б один, два, три, чотири, десять
В сто три, п’ятсот вісім, п’ятдесят чотири, шістнадцять, сорок
Г п’ять, сто, дев’ятсот, шість
8. У якому рядку всі кількісні числівники вжито в орудному відмінку?
А одним, двома, трьома, чотирма, п’ятьма
Б одного, двох, трьох, чотирьох, п’ятьох
В одному, двом, трьом, чотирьом, п’ятьом
Г один, два, три, чотири, п’ять
9. У якому рядку всі слова – числівники?
А один, тридцять, дві десятих, п’ятий, дванадцятий
Б одиниця, десять, потроїти, багато, кілька
В трьохсотий, сімнадцять, третій, двоповерховий
Г трійка, одна друга, семирічний, одна тисяча
10. Помилка у вживанні збірних числівників у рядку
А п’ятеро хлопців, двоє коней
Б семеро столів, троє дверей
В семеро качат, троє сестер
Г четверо окулярів, десятеро жирафів
11. Провідміняти числівник двісті дев’яносто сім.
УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:
https://pidruchnyk.com.ua/2591-ukrmova-6-klas-zabolotnyi-2023.html
РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий