Контрольна робота (тест)
І рівень
Завдання 1-10 передбачають виконання
вправ, що засвідчують практичні вміння учнів.
1.Перепишіть,
знімаючи риску, напишіть слова разом,
окремо чи через дефіс: до/сих
/пір, з/поміж, контр/адмірал, червоно/жовтий, красуня/дівчина.
2. Перепишіть, розкриваючи дужки, букви, де треба, замініть великими: (О, о)рден (С, с)лави; (Д, д)ень
(П,п)еремоги; (Т, т)товариство (М, м)иру; (В,в)олино-(П,п)одільська
(В,в)исочина; (Н,н)абережна (Л,л)лейтенанта (Ш,ш)мідта.
3. Перепишіть, добираючи з дужок потрібні букви: (с, з)фотографувати; (з, с)шити; на(д, т)мірний; бе(з,
зу)пинний; бе(з, зі)менний.
4. Де треба, поставте апостроф: без…ядерний; чотирьох…ярусний; бур…ячиння; н…юанс; ател..є.
5. Поставте, де треба, м’який знак: прізвис…ко; воротар…; Олен…ка; Рибал…ченко; пасовис..ко.
6. У наступних словах вставте пропущені літери –е або –и: відп…хати; вовч…ня; д…ректива; вел…тень; відп..рати.
7. Перепишіть, вставляючи пропущені букви у префіксах:
пр...гнобити,
пр...освященство, п...р...орати, пр…дковічний, пр...своїти.
8. Перепишіть прислівники, розкриваючи дужки: ні(де); (зав)більшки; (до)пуття; (під)силу; (в)обріз.
9. Перепишіть слова з пів-,
розкриваючи дужки: (пів)яблука; (пів)озера; (пів)книжки; (пів)року; (полу)кіпок.
10. Напишіть –не- разом або окремо, розкриваючи дужки: (не)такий; (не)легко; (не)сподіване рішення; (не)надійний; (не)(до)
смаку.
ІІ рівень
Завдання 1-10 мають кілька варіантів
відповіді, з яких достовірною є лише одна.
Правильну відповідь
відмітьте V або X.
1. Синоніми є слова у рядку:
А) говорити – мовчати;
Б) адресат – адресант;
В) орган – орган;
Г) гарний – чарівний – чудовий;
Д)
музикальний – музичний.
2. Невідмінюваними іменниками є:
А) бароко, шоу, шосе, таксі;
В) край, земля, боа, Золя;
Г) Суми, кінець, авеню, краса;
Д) сходи, підбори, любов, какаду.
3. Іменники, які пишуться разом наведені у рядку:
А) лісо/степ, зоре/пад, лікар/терапевт;
Б) прем’єр/міністр, купівля/продаж,
міні/спідниця;
В) рок/н/рол, пів/дня, тепло/воз;
Г) шістдесяти/річчя, перекоти/поле, зоре/пад,
крає/знавство;
Д) хімік/органік, вело/спорт, фото/апарат.
4. Вкажіть рядок, у якому всі займенники є
вказівними:
А) мій, весь, той;
Б) кожний, цей, твій;
В) ваш, наш, твій;
Г) усякий, жодний, кожний;
Д) цей, той, отой.
5. Спрощення приголосних відбувається у рядку:
А) шіс...надцять, швидкіс...ний, кіс...лявий;
Б) студен...ський, проїз...ний квиток, швидкіс...ний;
В) чес...ний, кіс...лявий, панс...во;
Г) корис...ний, віс...ник, хвас...ливий;
Д) щас...ливий, зліс...ний, совіс...ний.
6. Граматичну норму на позначення часу порушено в словосполученні:
А) пів на восьму;
Б) за п’ять хвилин дванадцята;
В) зараз чотирнадцята;
Г) п’ятнадцять хвилин десятої;
Д) буду після дев’ятої.
7. Суфікс –ев має прикметник, утворений від слова:
А) край;
Б) груша;
В) кущ;
Г) кварц;
Д) вечір.
8. Вставне слово вжито у реченні:
А) Небо, очевидно, захмарене, бо на ньому – ані
вогника;
Б) У всьому людському я хочу шукати красу,
себто істину;
В) Трійця – п’ятдесятий день від Великодня;
Г) А душа його проте ніжна;
Д) Мудра скарбниця – то пам’ять людська.
9. Вкажіть речення, в якому є однорідні члени:
А) Займався пишний січневий ранок;
Б) І вітер з моря шле солоний теплий дух;
В) Вранішнє мідне сонце з’явилось на небі;
Г) Руда, дбайлива і неквапна осінь у вулик
тиші спогад принесе;
Д) Кому я кину квітку, прекрасну, як зоря.
10. Вкажіть складнопідрядне речення:
А) Вишні відцвітали, і блідо-рудуваті пелюстки
вкривали землю;
Б) Літо біжить підстрибуючи – зима іде
похнюпившись;
В) Як добре те, що смерті не боюся і не питаю,
чи тяжкий мій гріх;
Г) Ми бачились давно – три вічності минуло;
Д) Не тільки тужна пісня лилася зі змученої
душі матері, а й протікали сльози гарячі.
ІІІ рівень
Прочитайте наведений текст. Викладіть Ваш
погляд на цю проблему (обсяг твору-мініатюри 10-15 речень). Відомо, що у дворянських родинах за поганий
тон вважалося одружитися з людиною нижчого соціального прошарку. Нині ми
спостерігаємо подібну картину: батьки молодих людей із заможних родин аж ніяк
не хочуть чути про одруження своєї з хлопцем із незаможної родини. Виходить, у
стосунках кохання не головне?
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях
І рівень
Завдання 1-10 передбачають виконання
вправ, що засвідчують практичні вміння учнів.
1.Перепишіть,
знімаючи риску, напишіть слова разом,
окремо чи через дефіс: до/сих
/пір, з/поміж, контр/адмірал, червоно/жовтий, красуня/дівчина.
2. Перепишіть, розкриваючи дужки, букви, де треба, замініть великими: (О, о)рден (С, с)лави; (Д, д)ень
(П,п)еремоги; (Т, т)товариство (М, м)иру; (В,в)олино-(П,п)одільська
(В,в)исочина; (Н,н)абережна (Л,л)лейтенанта (Ш,ш)мідта.
3. Перепишіть, добираючи з дужок потрібні букви: (с, з)фотографувати; (з, с)шити; на(д, т)мірний; бе(з,
зу)пинний; бе(з, зі)менний.
4. Де треба, поставте апостроф: без…ядерний; чотирьох…ярусний; бур…ячиння; н…юанс; ател..є.
5. Поставте, де треба, м’який знак: прізвис…ко; воротар…; Олен…ка; Рибал…ченко; пасовис..ко.
6. У наступних словах вставте пропущені літери –е або –и: відп…хати; вовч…ня; д…ректива; вел…тень; відп..рати.
7. Перепишіть, вставляючи пропущені букви у префіксах:
пр...гнобити,
пр...освященство, п...р...орати, пр…дковічний, пр...своїти.
8. Перепишіть прислівники, розкриваючи дужки: ні(де); (зав)більшки; (до)пуття; (під)силу; (в)обріз.
9. Перепишіть слова з пів-,
розкриваючи дужки: (пів)яблука; (пів)озера; (пів)книжки; (пів)року; (полу)кіпок.
10. Напишіть –не- разом або окремо, розкриваючи дужки: (не)такий; (не)легко; (не)сподіване рішення; (не)надійний; (не)(до)
смаку.
ІІ рівень
Завдання 1-10 мають кілька варіантів
відповіді, з яких достовірною є лише одна.
Правильну відповідь
відмітьте V або X.
1. Синоніми є слова у рядку:
А) говорити – мовчати;
Б) адресат – адресант;
В) орган – орган;
Г) гарний – чарівний – чудовий;
Д)
музикальний – музичний.
2. Невідмінюваними іменниками є:
А) бароко, шоу, шосе, таксі;
В) край, земля, боа, Золя;
Г) Суми, кінець, авеню, краса;
Д) сходи, підбори, любов, какаду.
3. Іменники, які пишуться разом наведені у рядку:
А) лісо/степ, зоре/пад, лікар/терапевт;
Б) прем’єр/міністр, купівля/продаж,
міні/спідниця;
В) рок/н/рол, пів/дня, тепло/воз;
Г) шістдесяти/річчя, перекоти/поле, зоре/пад,
крає/знавство;
Д) хімік/органік, вело/спорт, фото/апарат.
4. Вкажіть рядок, у якому всі займенники є
вказівними:
А) мій, весь, той;
Б) кожний, цей, твій;
В) ваш, наш, твій;
Г) усякий, жодний, кожний;
Д) цей, той, отой.
5. Спрощення приголосних відбувається у рядку:
А) шіс...надцять, швидкіс...ний, кіс...лявий;
Б) студен...ський, проїз...ний квиток, швидкіс...ний;
В) чес...ний, кіс...лявий, панс...во;
Г) корис...ний, віс...ник, хвас...ливий;
Д) щас...ливий, зліс...ний, совіс...ний.
6. Граматичну норму на позначення часу порушено в словосполученні:
А) пів на восьму;
Б) за п’ять хвилин дванадцята;
В) зараз чотирнадцята;
Г) п’ятнадцять хвилин десятої;
Д) буду після дев’ятої.
7. Суфікс –ев має прикметник, утворений від слова:
А) край;
Б) груша;
В) кущ;
Г) кварц;
Д) вечір.
8. Вставне слово вжито у реченні:
А) Небо, очевидно, захмарене, бо на ньому – ані
вогника;
Б) У всьому людському я хочу шукати красу,
себто істину;
В) Трійця – п’ятдесятий день від Великодня;
Г) А душа його проте ніжна;
Д) Мудра скарбниця – то пам’ять людська.
9. Вкажіть речення, в якому є однорідні члени:
А) Займався пишний січневий ранок;
Б) І вітер з моря шле солоний теплий дух;
В) Вранішнє мідне сонце з’явилось на небі;
Г) Руда, дбайлива і неквапна осінь у вулик
тиші спогад принесе;
Д) Кому я кину квітку, прекрасну, як зоря.
10. Вкажіть складнопідрядне речення:
А) Вишні відцвітали, і блідо-рудуваті пелюстки
вкривали землю;
Б) Літо біжить підстрибуючи – зима іде
похнюпившись;
В) Як добре те, що смерті не боюся і не питаю,
чи тяжкий мій гріх;
Г) Ми бачились давно – три вічності минуло;
Д) Не тільки тужна пісня лилася зі змученої
душі матері, а й протікали сльози гарячі.
ІІІ рівень
Прочитайте наведений текст. Викладіть Ваш
погляд на цю проблему (обсяг твору-мініатюри 10-15 речень). Відомо, що у дворянських родинах за поганий
тон вважалося одружитися з людиною нижчого соціального прошарку. Нині ми
спостерігаємо подібну картину: батьки молодих людей із заможних родин аж ніяк
не хочуть чути про одруження своєї з хлопцем із незаможної родини. Виходить, у
стосунках кохання не головне?
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях
Комментариев нет:
Отправить комментарий