вторник, 8 февраля 2022 г.

Українська література 9 клас. Завдання на 08.02.2022

 Тема уроку: "Рання творчість Т.Шевченка. Послання "До Основ'яненка""

Прочитайте теоретичний матеріал за підручником  на сторінці 200-202

Прочитайте поему "До Основ'яненка"

Літературний аналіз твору

Тема: відтворення спогадів поета про Україну, запорозьке козацтво, колишню славу рідного краю.

Ідея: висловлення прохання до Основ’яненка зображувати у своїх творах минуле України, що мало велике значення для пробудження національної свідомості українців.

Жанр: вірш-послання, громадянська лірика.

Художні засоби:

Епітети: «мова хитра», «лихо тяжке», «слава козацькая».

Метафори: «Б’ють пороги, місяць сходить», «очерети питають у Дніпра», «сонце гріє, вітер віє», «могили стоять та сумують», «тирса шуміла», «жита похилились», «заграло, сказало…море», «не вернеться воля», «не покриють Україну червоні жупани!», «слава не поляже, а розкаже», «наша дума, наша пісня не вмре, не загине…», «виллю сльозами», «позички з’їли», «слава стала…», «море грає», «усміхнеться серце».

Порівняння: «Чайка скиглить, літаючи, мов за дітьми плаче», «Мова… голосна та правдива, як Господа слово».

Гіпербола: «Де кров ляха, татарина морем червоніла».

Анафори: «Де…», «Не вернуться…», «Без…», «Чи…», «За що…», «Нехай…».

Запишіть у зошит визначення послання та літературний аналіз твору.

Виконайте тестові завдання 1-3 на сторінці 202  (ПИСЬМОВО У ЗОШИТАХ!!!)             

                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментаря

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Українська мова 10 клас. Завдання на 22.11.2024

  Т ема  уроку:Милозвучність  української мови. Сьогодні  ми будемо спілкуватися  в  Google Meet на 1  уроці ,о   8-30  ви  зможете приєднат...