вторник, 31 марта 2020 г.

Українська література 11 клас. Завдання на 01.04.2020

Тема уроку:"Валерій Шевчук "Дім на горі"". 

Дайте письмову відповідь на питання: Мої враження після прочитання роману Валерія Шевчука "Дім на горі".


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 5 клас. Завдання на 01.04.2020

Тема уроку:"Є. Гуцало "Лось"". 

Прочитати сторінки 203-210 за підручником
Дати письмову відповідь на питання: Чому лось остерігався не тільки вовків, а й людей?

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 5 клас. Завдання на 01.04.2020

Тема уроку:"Змінювання і творення слів". 

Вивчити правила на сторінці 177-178, параграф 48.
Виконати письмово вправи 430, 432
При підготовці скористайтеся відеоуроком за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6IRiaMaWyIM


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 7 клас. Завдання на 01.04.2020

Контрольна робота по темі:"В. Симоненко, М. Павленко, Л. Пономаренко".





І рівень (4 бали).
1. З якого матеріалу дівчинка Анна з поезії Ліни Костенко «Кольорові миші» робила кольорових мишей?
а) пластилін;
б) лоза;
в) сухе листя;
г) кольоровий папір.

2. Яка річка є місцем розгортання діє ї вірші Ліни Костенко «Чайка на крижині»?
а) Дніпро;
б) Одра;
в) Вісла;
г) Волга.

3. Що, на думку Василя Симоненка, людина не в змозі вибирати в у своєму житті? (за віршем «Лебеді материнства»).
а) друга і дружину;
б) друга і по духу брата;
в) матір та Батьківщину;
г) друга та Батьківщину.

4. Який вірш Василя Симоненка наповнений жагою до нових відкриттів, закликом до активної діяльності?
а) «Лебеді материнства»;
б) «Ти знаєш, що ти – людина?»;
в) «Гей,нові Колумби й Магеллани»;
г) «Крила».

5. Які чарівні речі були в домі у Софійки з повісті М. Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських»?
а) коралі та шафа;
б) коралі та скриня;
в) скриня та шафа;
г) шапка-невидимка та коралі.

6. Як звали чоловіка, у якого Гордій Кулаківський підступом забрав землю (за повістю М. Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських»)?
а) Сергій Пустельник;
б) Валентин Білий;
в) Данило Міщенко;
г) Олександр.

7. Чим жінки підкормлювали полонених німців у новелі Любові Пономаренко «Гер переможений»?
а) супом;
б) кашею;
в) вареною вартоплею;
г) пирогами.

8. Хто був зображений на фотокартці, яку німець Фрідріх любив показувати усім (за новелою Любові Пономаренко «Гер переможений»)?
а) він у молодості;
б) його дружина;
в) його син;
г) його дочки.

ІІ рівень (2 бали).
9. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
1. «Кольорові миші»;
2. «Чайка на крижині»;
3. «Ти знаєш, що ти – людина?»;
4. «Гей, нові Колумби й Магеллани».

а) Кораблі! Шикуйтесь до походу!
    Мрійництво! Жаго моя! Живи!
б) За тобою завше будуть мандрувати
    Очі материнські і білява хата.
в) Більше тебе не буде
    Завтра на цій землі…
г) І той сусід сказав тоді у тиші:
    – Панове судді. я її привів…
д) В цьому році зима
    Не вдягала білої свити…

10. Установіть відповідність між героєм повісті Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських» та його характеристикою.
1. Вадим.
2. Сашко.
3. Валентин.
4. Ростик.

а) тато Софійки;
б) братик Софійки;
в) колишній однокласник Софійки та її хороший друг;
г) однокласник Софійки, хлопець, який їй подобався;
д) наречений Сніжани.

ІІІ рівень (3 бали).
11. Охарактеризуйте образ Сашка з повісті Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських».
12. Як ставилися діти до полоненого німця Фрідріха з новели Любові Пономаренко «Гер переможений»?
13. У чому сусід звинувачував дівчинку Анну з вірша Ліни Костенко «Кольорові миші»?

ІV рівень (3 бали).
14. Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем:
1. У чому полягає сенс життя людини на землі (за поезією Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?»)?
2. Що робить людину крилатою (за поезією Ліни Костенко «Крила»)?
3. Чи легко бути «білою вороною» (за поезією Ліни Костенко «Кольорові миші»)?
4. Гуманістична ідея новели Любові Пономаренко «Гер переможений».
Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 7 клас. Завдання на 01.04.2020

Контрольна робота по темі:"Прийменник. Сполучник."

Прийменник. Сполучник

Завдання з вибором однієї правильної відповіді
1. Визначити рядок, у якому прийменник ужитий з іменником у формі знахідного відмінка:
А) Бережи час, часу за гроші не купиш.
Б) Було, та за водою спливло.
В) Що було, та за вітром по воді попливло.
Г) Нема ранку без вечора.
2. Знайти речення, у якому вжитий прийменник із:
А) Кожен...вас відчуває себе багатшим, ніж був.
Б) Соняшники схожі на круглі кобзи, які земля підняла...свого лона на високих живих стеблах.
В) Люблю, коли березовий сік накрапає ... жолобка.
Г) Люблю дивитися, як лісове джерело коловертнем викручується... глибини.
3. Визначити ті речення, у яких потрібно вживати прийменник у:
А) Наше слово... період Київської Русі сягнуло державного творення.
Б) Найбільше зберігається рослинність... заповідниках, де не порушується біоценоз.
В) Вулик з вузьковисокою рамкою широко використовувався...   поліській і лісостеповій зонах.
Г) Запуск першого .... світі штучного супутника Землі знаменував початок космічної ери.
4. Указати рядок, у якому похідні прийменники пишуться разом:
А) Навесні веселі струмочки зграйками біжать із/під снігу.
Б) По/серед ночі до/в/кола  зненацька  сяйнуло дивовижне видовище.
В) З/під старої, ще торішньої трави визирає на світ фіолетове пролісеня.
Г) Десять днів тривали народні гуляння під/час свята врожаю.
5. Визначити речення, у якому сполучник поєднує частини складного речення:
А) Завдяки тренуванням Демосфен позбувся недоліків і став одним з
     найблискучіших ораторів.
Б) Приходить зима й по-святковому прибирає опустілі ниви.
В) Місяць зійшов над морем, і скелі стали ближчими.
Г) Плещуть весла і сиплють дощ іскор.
6. Визначити речення, у якому сполучник  та  вжито в значенні протиставного:
А) Щоб себе не оголити та себе не обділить.
Б) То не пісня,   та то правда.
В) Ліпше без вечері лягати та  без ворогів уставати.
Г) Говорили-балакали, сіли та й заплакали.
7. Визначити рядок, у якому міститься речення з парним сполучником:
А) Веселку обожнювали, як сонце, і землю, і  трави.
Б) Ріс місяць і блід, росли скелі і блідли.
В) Славнозвісні чайки козаків не боялися ні бурі, ні оснащених важкими гарматами   турецьких галер.
Г) Козаки  були вмілими воїнами не тільки на суші, а й на морі.
8. Визначити рядок, у якому всі сполучники пишуться окремо:
А) для/того/ щоб, а /дже, не/наче/б/то, замість/ того/щоб;
Б) коли/б, а/ніж, у/міру/того/як, хоча/б;
В) так/що, та/й, через/те/що, з/тим/ щоб;
Г) але/ж, тому/що, при/тому, тим/часом/як.
Завдання на встановлення відповідності
9. Установити відповідність між словосполученнями, у яких ужито антонімічні прийменники:
А) одягнути шапку на голову;                         1) говорити з натхненням;
Б) хмари над головою;                                      2) зняти камінь з душі;
В) працювати без радості;                                3) земля під ногами.
10. Установити відповідність між сполучниками сурядності та їхнім групами за значенням:
А) також, ні...ні;                                                   1) єднальні;
Б) то...то, чи...чи;                                                  2) протиставні;
В)  зате, однак;                                                      3) розділові.
11. Установити відповідність між сполучниками підрядності та їхнім групами за значенням:
А) мов, неначе;                                                        1) причинові;
Б) тому що, оскільки;                                             2) часові;
В) якби, якщо;                                                         3) мети;
Г) щоб, для того щоб;                                        4) порівняльні.
Д) коли, після того як .                                                                     

12. Розташувати прийменники   з-під, край, біля, наприкінці  в такій послідовності:
1) непохідний прийменник,
2) похідний прийменник,   утворений з кількох непохідних;
3) похідний прийменник,   утворений від іменника;
4) похідний прийменник,  утворений від прислівника.
13. До поданих сполучників дібрати по одному синонімічному:
   Проте -....
   Дарма що - ...
   Тому що-     ...
14. Вставити у текст сполучники. Зробити  морфологічний розбір одного сполучника  та одного прийменника:                                                         
На городі росли кущі барвінку. Здавалось, ...  він і зимою зеленіє, .... коли танули сніги, то на світ пробивалось його цупке зелене листя, не змучене холодом, не скалічене морозом. А .... повітря ставало по-материнськи м′′яким ...  лагідним, то барвінок зацвітав так, ... небо бризнуло на землю живою своєю блакиттю.



1)1-8 по 0,5б=4б
2) 9-11=3б
3) 12-13=2б
4)14=3б
  12б.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

понедельник, 30 марта 2020 г.

Українська мова 7 клас. Завдання на 31.03.2020

Тема уроку:"Написання сполучників разом і окремо". 

Вивчити правила на сторінці 133-134, параграф 33.
Виконати письмово вправи 387, 388, 390
При підготовці скористайтеся відеоуроком за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=J4qE3oz-shI


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 11 клас. Завдання на 31.03.2020

Тема уроку:"Види, часи, способи дієслів". 

За підручником опрацювати сторінки 251-253, параграфи 69-70.

Письмово виконати вправи 735, 739, 743

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 11 клас. Завдання на 31.03.2020

Тема уроку:"Валерій Шевчук "Дім на горі"-роман-балада про любов". 

Прочитати твір за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=684

За підручником опрацювати сторінки 279-281.

Дати письмово відповіді на запитання:
  1. Яка з проблем твору здалася вам найбільш актуальною для нашого часу, цікавою? Чому?
  2. Чим повчальна життєва позиція В. Шевчука як людини і як письменника? 


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 5 клас. Завдання на 31.03.2020

Тема уроку:"Павло Тичина. Поезія"

Нагадую: вивчити один вірш (на вибір). 

Записати в зошити визначення літературного героя.
Дати письмову відповідь на запитання "Який із прочитаних вами віршів Павла Тичини найбільше наповнений патріотизмом? Обгрунтуйте свій вибір."

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 5 клас. Завдання на 31.03.2020

Тема уроку:"Твір-розповідь на основі власного досвіду"

Тема 14, сторінка 234 - 235, прочитати. Написати твір-розповідь на тему: "Поки всі вдома, або Вихідний день у нашій родині".

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

воскресенье, 29 марта 2020 г.

Українська література 11 клас. Завдання на 30.03.2020

Тема уроку: "Образ Роксолани, дивовижної дівчини з Прикарпаття Анастасії Лісовської".

Сподіваюся, що ви всі прочитали твір П.Загребельного "Роксолана".Пропоную дати письмові відповіді на запитання:
1.Які проблеми порушує П.Загребельний у творі?2.Чим звернула увагу до себе Настя Лісовська в султанському гаремі?3.Чи була вона там щасливою? Доведіть.4.Чому Настя хотіла вкоротити собі віку?5.Скласти сенкан до образу Роксолани. 

НАГАДУЮ СТРУКТУРУ:
1 рядок - іменник
2 рядок - два прикметники
3 рядок - три дієслова
4 рядок - фраза з чотирьох слів
5 рядок - синонім до першого рядка

 Бажаю успіхів!


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 11 клас. Завдання на 30.03.2020

Шановні одинадцятикласники!


Ми продовжуємо  підготовку до ЗНО. 
Сьогодні я пропоную вам написати ВЛАСНЕ ( не з Інтернету) висловлювання. 
Структуру висловлювання ви можете повторити за підручником О.Авраменка на стор. 330-338

То ж  тема: "Чи можлива правдива історія, якщо її найчастіше пишуть переможці?"

Бажаю всім успіху!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 7 клас. Завдання на 30.03.2020

Тема уроку:" Любов Пономаренко"Гер переможений"".

Прочитати за підручником біографію письменниці та твір на сторінці 243-245. 
 Письмово дати відповіді на запитання 1-5, 7-9 на сторінках  245-246. 
 Бажаю успіхів!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 7 клас. Завдання на 30.03.2020

Тема уроку"Вживання сполучників у простому й складному реченні"


Запам'ятайте,що сполучники сурядності використовують для поєднання частин складного речення та однорідних членів у простому реченні.Сполучники підрядності використовують для поєднання частин складного речення.

Повторити матеріал параграфа 32
Виконати письмово вправи 375,382


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

четверг, 26 марта 2020 г.

11 клас підготовка до ЗНО

Українська мова 5 клас. Завдання на 27.03.2020

Тема уроку:"Правопис префіксів роз-, без-, з-, с-"

Повторити матеріал параграфа 47
Виконати письмово вправи 422, 423
Скласти словниковий диктант (20 слів) щодо правопису префіксів

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 11 клас. Завдання на 27.03.2020

Тема уроку:"Павло Загребельний "Роксолана"".

Прочитати твір за посиланням: http://lib.ru/SU/UKRAINA/ZAGREBEL_NIJ/roksolan.txt
Опрацювати за підручником сторінки 273-276
Дати письмові відповіді на запитання №4,5 з рубрики "Діалог із текстом" на сторінці 276

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 10 клас. Завдання на 22.11.2024

  Т ема  уроку:Милозвучність  української мови. Сьогодні  ми будемо спілкуватися  в  Google Meet на 1  уроці ,о   8-30  ви  зможете приєднат...