пятница, 11 февраля 2022 г.

Українська література 7 клас. Завдання на 11.02.2022

  Тема уроку: "Контрольна робота по темі "Творчість Гр.Тютюнника, О.Стороженка, Б.Лепкого"

Виконайте тест за посиланняи:

https://naurok.com.ua/test/start/1275441

                                                  БАЖАЮ   УСПІХІВ!

                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 6 клас. Завдання на 11.02.2022

Тема уроку: "В.Нестайко - відомий у світі український дитячий письменник. Повість "Тореодори з Васюківки".

Прочитайте теоретичний матеріал на сторінках 140-141 підручника.

Прочитайте І розділ повісті , стор.142-151

Виконайте письмове завдання:

-Знайдіть у творі два підтвердження того, що Ява і Павлуша - вірні друзі.



                                                БАЖАЮ   УСПІХІВ!

                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 

Українська література 9 клас. Завдання на 11.02.2022

 Тема уроку: "Національна проблематика періоду "Трьох літ".Т.Шевченко. Комедія "Сон ("У всякого своя доля...)""

Прочитайте теоретичний матеріал за підручником  на сторінці 203-207

Прочитайте поему "Сон" за посиланням:

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3979

Літературний рід: ліро-епос.

Жанр: сатирична поема (політична сатира). Авторський підзаголовок — "комедія" — указує не стільки на жанр твору, скільки на спосіб відображення дійсності.

Напрям, течія: реалізм.

Провідний мотив, мотиви: "кожному своє", "у всякого своя доля" (перегук зі Сковородою); "світ навспак"; "влада"; "свобода"; "манкуртство українців"; "руйнація моралі"; "історична несправедливість"; "тоталітаризм"; "сон-одкровення"; "подорожі в потойбіччя".

Тема: російський тоталітарний імперський режим; життя народу в умовах самодержавної Росії; доля України та її дітей.

Ідея: викриття диявольської сутності світу царської Росії, де все людське, моральне, духовне спотворене до своєї протилежності; засудження історичного безпам'ятства й запроданства українців.

Композиція: сюжетно-композиційна основа поеми — фантастичний політ оповідача над просторами Росії у пошуках "раю" в імперії Миколи I.

Поет малює викривальні картини покріпаченої України ("опухла дитина, голоднеє мре, а мати пшеницю на панщині жне"), сибірської каторги (перший в українській літературі образ покараного революціонера — "царя волі"), Петербурга. "Раю" для людей він не знаходить, існує той "рай" тільки для царя і його вельмож.

Композиція твору спрямована на показ широкої панорами царської Росії. Після вступу, який має характер філософських роздумів ("У всякого своя доля..."), подано три картини: Україна, Сибір, Петербург.


    Поет використовує для викладу змісту прийом сну, що допомагає йому миттєво переміщатися в просторі, а також показувати пригоди ліричного героя в "городі на болотах". Прийом сну надає поемі та зображуваним у ній подіям умовності, фантастичності, проте саме такий прийом дозволяє відобразити моральне звиродніння суспільства.

    Назва поеми має певне ідейне навантаження, адже сон стає сатиричним прийомом, який дає поетові волю в сатиричному, гіперболізованому та символічному змалюванні суспільних вад.

    Поетика твору: іронія щодо тих, хто "отечество так любить", сатира переходять у гротеск у змалюванні пригод ліричного героя в Петербурзі, в описах вельмож, царя, цариці. А чого варта картина "генерального мордобитія"! Ця частина поеми є гротескною карикатурою на вище чиновництво й царизм.

    Проблематика:

  • показ життя українського народу;
  • співчуття оборонцям волі, що страждають на каторгах;
  • осуд українців, які заради чинів забувають свій край, свою мову, втрачають національну та людську гідність;
  • засудження самодержавної політики російського царату.


  • Запишіть у зошити визначенн сарказму, гротеску, карикатури, умовності, контрасту (стор. 207-208)             

                          БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

    УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментаря

    Українська література 11 клас. Завдання на 11.02.2022

     Тема уроку "Листи до матері з неволі" Валерія Марченка як свідчення епохи.

    Перечитайте  листи  за посиланням:

    https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=16729



    Опрацюйте  матеріал за підручником на сторінці 253

    Дайте відповідь на запитання:

    -Чим вразили вас листи сина до матері?

    БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

    УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.


    Українська мова 11 клас. Завдання на 11.02.2022

     ТЕМА  УРОКУ: "Подовження, спрощення у групах приголосних"

    Опрацюйте параграф 50, сторінка 207

    Перегляньте відео за посиланням:


    https://www.youtube.com/watch?v=7cUBd62xsQg

    Виконайте вправи 528, 538 (письмово у зошитах)


    УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.



    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

    четверг, 10 февраля 2022 г.

    Українознавство 7 клас. Завдання на 10.02.2022

     Тема заняття: "Українська літературна мова як вищий вияв творчості народу, основа взаєморозуміння"

    Перегляньте відео за посиланням:

    https://www.youtube.com/watch?v=CFR5CpgU9QE

    Перегляньте відео за посиланням:


    Діти, подумайте і напишіть, яке значення для вас має українська літературна  мова



                                         УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ НА ЛИСТОЧКАХ!!!

                                           БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

    Українознавство 6 клас. Завдання на 10.02.2022

      Тема заняття: "Українська мова- державна мова України, державотворчий об'єднуючий чинник".

    Перегляньте відео за посиланням:

    https://www.youtube.com/watch?v=CFR5CpgU9QE


    Діти, подумайте і напишіть, яке значення для вас має українська мова



                                         УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ НА ЛИСТОЧКАХ!!!

                                           БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

    Українська мова 7 клас. Завдання на 10.02.2022

     Тема уроку: "Узагальнення вивченого про прислівник"


    Перегляньте відео за посиланням:

    https://www.youtube.com/watch?v=WJgZvZZqUbw

    Опрацюйте питання  за підручником на сторінці 106

    Виконайте вправи   305, стор. 103, 311 , стор.105      (уважно читайте завдання до вправ!!!)

    УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

            БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у ко

    Українська мова 6 клас. Завдання на 10.02.2022

     Тема уроку: "Розряди займенників"

    Опрацюйте  теоретичний матеріал  параграфа 40  на сторінці 133-134  підручника, вивчіть розряди займенників


    Перегляньте відео за посиланням:



    -виконайте впраи 362, 364 на стор. 134-135, письмово (уважно читайте завдання до вправ)

                                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                                                           БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

    Українська література 11 клас. Завдання на 10.02.2022

     Тема уроку "В Стус. "Феномен доби(сходження на голгофу слави)". Оглядово

    Перечитайте  твір  за посиланням:

    https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=15290

    Опрацюйте  матеріал за підручником на сторінці 251

    Дайте відповідь на запитання:

    -Як ви розумієте образ "Голгофи слави"? Чому В.Стус не засуджує П.Тичину?  (письмово у зошитах)

    БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

    УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.



    Українська мова 11 клас. Завдання на 10.02.2022

     Тема уроку:"Контрольна робота по темі "Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації"

    Шановні учні! пропоную вам виконати тест:

    (За кожну правильну відповідь учень отримує 0,5 балів).

    1.      Особливістю епістолярного стилю є:

    А Обслуговувати сферу письмових приватних або приватно-офіційних відносин.

    Б  Наявність певної композиції.

    В  Поєднання логічності доказів і полемічності викладу.

    Г  Точність і лаконічність висловлювання.

    Д  Стислість і зрозумілість інформації, використання суспільно політичної лексики.

    Е  Привернення уваги до суспільних проблем.

    2.  Продовжіть речення:

    «Словосполучення і речення вивчає…»:

    А  стилістика;                                 В  пунктуація;

    Б  синтаксис;                                   Г  графіка.

     3.      Який стиль мовлення характерний для даного тексту?

    В останній час все частіше  й нав’язливіше повертаються до мене думки про моє дитинство, неначе віє вітер тих далеких літ, які давно й навіки минули. Я не хочу ідеалізувати минуле, я син свого часу й належу йому в усьому... Моє дитинство – літо (Й.Бург).

    А  Розмовний;                                   Б   науковий;

    В  епістолярний;                               Г публіцистичний;

    Д  художній.

     4.      Визначте рядок, у якому вказано один з різновидів стилістичної помилки:

    А  неправильне вживання відмінкових форм;

    Б  порушення лексичної сполучуваності слів;

    В  вживання слів одного стилю мовлення в тексті іншого;

    Г  вживання слів, не властивих зображуваній епосі;

    Д неправильне узгодження підмета і присудка.

     (За кожну правильну відповідь учень отримує 1 бал).

    5.      Речення, що вміщує цитату, - це:

    А Казала кума: «Дам пшона», - а в неї в самої нема (Народна творчість).

    Б На річку море раз гнівилось і ревло, що річка береги водою розбовтала (Л.Боровиковський).

    В «Оце розвеличався!» — Барвінок, сміючись, озвався (Б. Грінченко).

    Г Ми Гітлером катовані, ...та із могил — гартовані — ми встанем, і тоді «заговорять і Дніпро, і гори, і потече сторіками кров у синє море...» (М. Сіренко.)

     6.      Потрібно вибрати два правильних варіанти відповіді. Позначте речення, які потребують редагування:

    А Інформацію про надходження нових товарів можна отримати в продавця-консультанта.

    Б Розпочинається сезонний розпродаж зимових пальто.

    В Пропозиції покупців буде обов’язково передано виробникам.

    Г У неділю магазин працює з десятої години.

    Д Я приймав участь у спортивних змаганнях.

    Е Журнал пропонує низку літературних портретів.

     (За кожну правильну відповідь учень отримує 1 бал).

    7.      Переконструюйте речення з прямою мовою на речення з непрямою мовою.

    1. «А я знаю, як тебе звати», — довірливо каже дівчина і двома пальцями перебирає скляне, з краплинами сонця, намисто. (М. Стельмах.) 2. «А комарів було! — захоплювався спогадами дід. — Дихати нічим, повірите, та здорові, як ведмеді». (О. Довженко.)3. «Ну, чого ж додому не біжиш?» -раптом почув я голос вершника.

    8.      Спишіть, ставлячи розділові знаки: а) кому; б) двокрапку; в) тире; г) лапки.

    А Яка ти розкішна земле думала Маланка. Весело засівати тебе хлібом прикрашати тебе зелом заквітчати квітами. (М. Коцюбинський.)

    Б Діти нудяться в хатині нудять нарікають і на що зима та люта?  все вони питають. (Леся Українка.)

    В А що сидиш тут Устинко?  питає. Чи обідала?  (Марко Вовчок.)

    Г Слово моя ти єдиная зброя ми не повинні загинуть обоє. (Леся Українка.)

     9.      Завдання потребує розгорнутої відповіді. (6 балів)

    1.  Складіть висловлювання на одну з тем.( Використовуючи цитати або пряму мову)

    А  Коли в людини є народ, тоді вона уже людина.(Ліна Костенко).

    Б  Чи бувають права без обов’язків?

    В  Слово лікує душу.

    або

    2. Складіть текст приватного листа про ваші життєві плани і мрії,

    висловіть корисні поради однокласникові.


                            УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
       
                                    БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

    вторник, 8 февраля 2022 г.

    Українська література 11 клас. Завдання на 08.02.2022

     Тема уроку "Поезія Василя Стуса - приклад великої мужності і сили духу. "На колимськім морозі...", "Пам'яті Алли Горської" "

    Перегляньте відео  за посиланням:

    https://www.youtube.com/watch?v=BrlG7pR4lcY

    Опрацюйте  матеріал за підручником на сторінці 250

    -Поясніть, у чому полягає значення творчості В.Стуса для здобуття Україною незалежності  (письмово у зошитах)

    БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

    УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.



    Українська мова 11 клас. Завдання на 08.02.2022

      Тема уроку:"Розділові знаки у простому реченні, ускладненому вставними словами і реченнями"

    Уважно перечитайте   теоретичний матеріал  параграфа 48 на стор.182

    Перегляньте відео за посиланням:

    https://www.youtube.com/watch?v=JnrnZHFy1gA


    Виконайте письмово вправу 478 (розставити розділові знаки, зробити повний синтаксичний розбір усіх речень)

                            УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
       
                                    БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

    Українська мова 6 клас. Завдання на 08.02.2022

     Тема уроку: "Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль".

    Опрацюйте  теоретичний матеріал  параграфа 40  на сторінці 132  підручника


    Перегляньте відео за посиланням:



    -виконайте впраи 360, 361 на стор. 133-134, письмово (уважно читайте завдання до вправ)

                                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                                                           БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

    Українська література 7 клас. Завдання на 08.02.2022

     Тема уроку: "Богдан Лепкий. Біографія письменника. "Мишка(казка для дітей, для малих і великих)"

    Повторіть теоретичний матеріал за підручником на сторінці 193-196 (за старими),157-160 (за новими підручниками)

    Перегляньте відео за посиланням:


    Дайте відповіді на запитання 1-5, письмово, на сторінці 197 (за старими підручниками), на сторінці 160 (за новими)



                                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!          

    УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.




    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

    Українська література 9 клас. Завдання на 08.02.2022

     Тема уроку: "Рання творчість Т.Шевченка. Послання "До Основ'яненка""

    Прочитайте теоретичний матеріал за підручником  на сторінці 200-202

    Прочитайте поему "До Основ'яненка"

    Літературний аналіз твору

    Тема: відтворення спогадів поета про Україну, запорозьке козацтво, колишню славу рідного краю.

    Ідея: висловлення прохання до Основ’яненка зображувати у своїх творах минуле України, що мало велике значення для пробудження національної свідомості українців.

    Жанр: вірш-послання, громадянська лірика.

    Художні засоби:

    Епітети: «мова хитра», «лихо тяжке», «слава козацькая».

    Метафори: «Б’ють пороги, місяць сходить», «очерети питають у Дніпра», «сонце гріє, вітер віє», «могили стоять та сумують», «тирса шуміла», «жита похилились», «заграло, сказало…море», «не вернеться воля», «не покриють Україну червоні жупани!», «слава не поляже, а розкаже», «наша дума, наша пісня не вмре, не загине…», «виллю сльозами», «позички з’їли», «слава стала…», «море грає», «усміхнеться серце».

    Порівняння: «Чайка скиглить, літаючи, мов за дітьми плаче», «Мова… голосна та правдива, як Господа слово».

    Гіпербола: «Де кров ляха, татарина морем червоніла».

    Анафори: «Де…», «Не вернуться…», «Без…», «Чи…», «За що…», «Нехай…».

    Запишіть у зошит визначення послання та літературний аналіз твору.

    Виконайте тестові завдання 1-3 на сторінці 202  (ПИСЬМОВО У ЗОШИТАХ!!!)             

                          БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

    УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


    Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
    Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментаря

    Українська література 7 клас. Завдання на 17.05.2024

       Т ема  уроку:Урок позакласного читання.М.Трублаїні "Шхуна "Колумб". Діти, хто не прочитав повість, прочитайте. Перегляньте...