четверг, 12 ноября 2020 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 13.11.2020

 Тема уроку: "Михайло Старицький "Талан"". 


Завдання: Прочитати твір за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=322

Виконайте письмове завдання: 
ЯКИЙ ВНЕСОК ЗРОБИВ М, СТАРИЦЬКИЙ У РОЗВИТОК ВІТЧИЗНЯНОГО ТЕАТРУ?
ЯКІ ТВОРИ ДРАМАТУРГА ВАС ЗАЦІКАВИЛИ? ЧИМ?

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.



Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 10 клас. Завдання на 13.11.2020

 Тема уроку: "Українська графіка. Алфавіт". 


Завдання: Вивчити теоретичний матеріал параграфа 24-25.


Вивчити алфавіт!

Виконати письмово вправи 174, 182.
УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.



Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 8 клас. Завдання на 13.10.2020

 Тема уроку: "Леся Українка "Давня казка"". 


Завдання: Прочитати першу - другу частини поеми на сторінці 46-51. Дайте письмові відповіді на запитання 1-5 на сторінці 58-59.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 7 клас. Завдання на 13.11.2020

   Тема уроку: "Тарас Шевченко "Мені тринадцятий минало"". 


Завдання: Дайте письмові відповіді на питання 4, 6 на сторінці 63.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=fDMNPW6Yp1c&t=1s

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 6 клас. Завдання на 13.11.2020

   Тема уроку: "Тарас Шевченко "Іван Підкова"". 


Завдання: Прочитати твір на сторінці 60-61. Дайте письмову відповідь на запитання 2 (рубрика "Домашнє завдання), сторінка 62. Накреслити в зошиті і заповнити таблицю.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

среда, 11 ноября 2020 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 12.11.2020

  Тема уроку: "Михайло Старицький "Оборона Буші"- історико-романтична повість". 


Завдання: Дайте письмову відповідь: Мої роздуми після прочитання повісті.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-68gRvjuukc

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 10 клас. Завдання на 12.11.2020

  Тема уроку: "Інтонаційні особливості українського мовлення. Наголос в українській мові". 


Завдання: Опрацювати параграф 23, вивчити правила. Письмово виконати вправу 170.

Слова з рамочок записати у зошити, запам'ятати правопис.
УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=NxzglRY18h0&t=15s

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 6 клас. Завдання на 12.11.2020

 Тема уроку: "Прикметник як частина мови. Групи прикметників за значенням: якісні, відносні і присвійні."". 


Завдання: Опрацювати параграфи 21-22, вивчити правила. Письмово виконати вправи 181, 197.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=B11E57PvDog&t=6s

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 5 клас. Завдання на 12.11.2020

 Тема уроку: "В. Королів-Старий "Хуха-Моховинка"". 


Завдання: Опрацювати відомості з біографії, прочитати казку сторінка 59-68 (за підручником). Письмово виконати завдання: ЧОГО НАВЧАЄ ЦЯ КАЗКА?


УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=NfAolN_Tz_k

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 8 клас. Завдання на 12.11.2020

 Тема уроку: "Тарас Шевченко "Ой три шляхи широкії", "Мені однаково, чи буду..."". 


Завдання: Сторінка 36-40, виразно читати, аналізувати поєзії (усно).
Записати у зошитах види і жанри лірики: що таке ліричні твори, громадянська лірика, філософська лірика, пейзажна та інтимна лірика.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 8 клас. Завдання на 12.11.2020

 Тема уроку: "Контрольна робота по темі" Двоскладне речення. Головні члени речення"". 


1.   Просте речення — це:

А   речення з кількома граматичними основами;

Б   речення, у якому кілька граматичних основ поєднуються сурядними сполучниками;

В   граматично організована одиниця мови, яка має одну граматичну основу;

Г   речення, у якому кілька граматичних основ поєднуються підрядним зв’язком.

2.   Порядок слів у реченні може бути:

А   прямим і зворотним;

Б   головним і другорядним;

В   слабким і сильним;

Г   закінченим і незакінченим.

3.   Укажіть речення зі складним дієслівним присудком.

А   Снаряди почали вже падати в річку. (О. Довженко)

Б   Осінь стояла червоно-багряна, палаюча, суха. (О. Гончар)

В   І нехай наше життя буде чудесною піснею. (І. Цюпа)

Г   Тече вода в синє море, та не витікає. (Т. Шевченко)

4.   Укажіть речення, у якому вжито непрямий додаток.

А   Жінка стала одбирати книжки. (А. Головко)

Б   Всіх владарка-ніч покорила. (Леся Українка)

В   Більш за все чомусь любив я моркву. (О. Довженко)

Г   Вкрилась темна земля зіллям-рястом дрібним; все кориться мені, мов цариці. (Леся Українка)

5.   Укажіть речення, у якому ставиться тире між підметом і присудком (окремі розділові знаки пропущено).

А   Поезія це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі. (Л. Костенко)

Б   Життя стає радістю і святом для кожного в рідному краю. (В. Сосюра)

В   У Києві є чарівні своєю красою й привабливістю місця.

Г   Будівля була відкрита всім чотирьом вітрам. (О. Гончар)

6.   Укажіть речення, у якому вжито неузгоджене означення.

А   Накрапає теплий, справді-таки дрібен-дрібен дощик. (Є. Гуцало)

Б   Ще треті півні не співали, ніхто ніде не гомонів. (Т. Шевченко)

В   Шопена вальс… Ну хто не грав його і хто не слухав? (М. Рильський)

Г   Гола земля, бита крилами вітру, безнадійно сіріла над олов’яним небом. (М. Коцюбинський)

7.   Установіть відповідність між реченням і другорядним членом у ньому.

1    додаток

2    означення

3    обставина

А   Український степ чарівний і величний. (І. Цюпа)

Б   Ми готувалися переходити лінію фронту. (О. Гончар)

В   Синіли плавні за Дніпром. (О. Гончар)

Г   Андрійко був повновидий, ясноокий, кучерявий. (Марко Вовчок)

 

8.   Установіть відповідність між реченням і способом вираження присудка в ньому.

1    простий дієслівний

2    складений дієслівний

3    складений іменний

А   Місто стало невпізнанним. (Ю. Збанацький)

Б   На погребні любив спати дід. (О. Довженко)

В   Довга зимова ніч. Довга. (Г. Тютюнник)

Г   Літературний гурток вивчатиме твори сучасних письменників.

 

9.   У кожному з речень визначте граматичну основу. Укажіть присудки прості й складені.

А   Шуміла осінь жовтим садом. (В. Сосюра)

Б   Червона осінь сіла спочивать. (А. Малишко)

В   Осінь я давно хвалити звик за її веселий, добрий звичай. (М. Рильський)

Г   Осінь — вмирання, примир’я, прощання. (О. Олесь)

Д   Вода стає прозорішою. (А. Малишко)


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

понедельник, 9 ноября 2020 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 10.11.2020

Тема уроку: "Михайло Старицький. Життя і творчість". 


Завдання: Опрацювати відомості з біографії, сторінка 60-62 (за підручником). Письмово виконати завдання 3, 5 на сторінці 62.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=lIRrWUlw_C8&t=549s

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 10 клас. Завдання на 10.11.2020

Тема уроку: "Основні норми сучасної літературної вимови". 


Завдання: На сторінці 61 прочитати і запам'ятати теоретичний матеріал. Виконати письмово вправи 141, 146.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 7 клас. Завдання на 10.11.2020


Тема уроку: "Контрольний письмовий твір за творчістю І. Франка". 


Теми творів у вас записані у зошитах. Обираєте одну з трьох тем.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ,

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 6 клас. Завдання на 10.11.2020

Тема уроку: "Тарас Шевченко. Поема "Думка"". 


Завдання: Сторінка 57-59, уважно прочитати біографію, виразно навчитися читати вірш. 

Дати письмову відповідь на запитання: Який настрій вірша? Чим він викликаний?

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Прошу переглянути відеопрезентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=22JelMxUVqs
Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 6 клас. Завдання на 10.11.2020

 

Тема уроку: "Контрольна робота по темі "Іменник"". 


УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ!

1.Подані імена по батькові поставте у формі кличного відмінка. Один з них введіть до самостійно складеного речення у ролі звертання.

Тарас Олександрович

Зоряна Георгіївна

Лідія Святославівна

Віктор Віталійович


2.Запишіть, замінюючи імена, що в дужках, спільнокореневими іменами по батькові.

Галина (Володимир)

Степан (Ілля)

Валерія (Віктор)

Юрій (Михайло)

 

3.Прочитайте прислів'я, розкрийте дужки. Письмово поясніть одне ( на вибір)

1. Красить (не) краса, а розум.

2. Лінивого вчи (не) молотом, а голодом.

3.  Знайко біжить, а (не) знайко лежить.

4. Де (не) згода, там часто шкода.


4.Запишіть іменники, подані в дужках, у відповідному відмінку. Визначте  відмінок цих іменників.

1. Один працює (ум)___________ , а другий — (горб)__________________

 

2. Щоб (рибка)____________з'їсти, треба в (вода)___________лізти

 

3. Хто без (діло)________ ___, той без (хліб)___________

 

4. Зароблена (копійка)__________ краще краденого (карбованець)___________

 

5.Визначте, до якої групи належить кожен з поданих іменників другої відміни з основою на -р. Запишіть їх у формі родового відмінка однини, виділіть закінчення.

Секретар 

Явір

коментар 

ювіляр

двір 

 

6.Запишіть правильно словосполучення

З одним словосполученням (на вибір) складіть речення.

гетьман богдан хмельницький,    бульвар шевченка,    планета марс, видавництво наукова думка, річка дністер, вірш перша колискова,

завод оріон

7.Уставити  е(є), и(ї).

Варен.. чок, , воз.. чок, , горщ..  чок, ліж..  чко, дяд..  чко,   подуш.. чка, копі.. чка, полковн.. чок, га.. чка, лушпа…ка, вікон.. чко, бубл.  чок, ҐУДЗ..  ЧОК,  пиріж..  чок, 

 

8.Записати подані іменники в чотири колонки за відмінами

 Вставити пропущені букви.

Дунай,  звір..ня,  звертання,  в..селка,   паморозь , в..черя,  оч..рет, делікатність, дівча, від..аль.

 І в

ІІ в

ІІІ в

ІVв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.Подані іменники поставити у формі орудного відмінка однини.

Міць

впевненість 

подорож 

лазур

відповідь

молодість

10.Вказати спосіб творення іменників

Колосочок

Підсвічник

Синь

Верболози

11.Розібрати іменники як частину мови

Жила у Вербівці край села одна сирота.


 

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

воскресенье, 8 ноября 2020 г.

Українська мова 10 клас. Завдання на 09.11.2020

 

Тема уроку: "Контрольна робота по темі фонетика". 


УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ!

Контрольна робота з української мови № 2: тестування.

 «Фонетика»

I варіант

Початковий рівень(за кожну правильну відповідь  0,5 балів, всього 3 бали)

Оберіть правильний варіант

1.     Приголосні звуки творяться

А Видихуваним струменем повітря.

Б Голосом і шумом.

В Тільки шумом.

Г Тільки голосом.

 

2.     [у], [а], [о] – це голосні:

А Переднього ряду.

Б Середнього ряду.

В Переднього піднесення.

Г Заднього ряду.

 

3.     Виберіть рядок слів, у якому в усіх словах відбувається чергування у/в

А Уголос, умирати, укусити, умова, устигати.

Б Урожай, уранці, усмішка, устигати, учитель.

В Учорашній, усякий, уперед, уміння, уночі.

Г Умова, упоратися, указати, узимку, Ужгород.

 

4.     Яке явище спостерігається у словах кігті, просьба, безжурний, купаєшся?

А Асиміляція.

Б Дисиміляція.

В Спрощення.

Г Позиційна зміна.

 

5.     У словах обласний, проїзний, злісний, якісний спостерігаємо процес:

А Чергування голосних фонем.

Б Чергування приголосних фонем.

В Спрощення.

Г Подовження.

 

6.      Звуку [б] відповідає така характеристика:

А Губний, дзвінкий, твердий, зімкнений.

Б Шумний, глухий, м′який, щілинний.

В Глотковий, дзвінкий, твердий, зімкнений.

Д Губний, глухий, твердий, щілинний.

 

Середній рівень ( за кожну правильну відповідь – 1 бал)

Виконайте завдання

7.     У кожному ряді знайдіть «зайвий» звук. Свій вибір обґрунтуйте.

А [в], [ф], [з], [м].

Б [ж], [д], [дж], [ш].

В [г], [к], [х], [ф].

Г [л], [н], [д], [ϳ].

 

8.     З кожного ряду виберіть слово, у якому відбувається чергування. Відновіть ряд чергування.

Зразок. [г] - [ж] - [з]: нога – ніжка- нозі.

А [г] - [ж] -[з]: книга, ніч, гора, гімн, загнаний.

Б [к] - [ч] - [ц]: кінь, ріка, кора, вікно, день.

В [х] - [ш] - [с]: хор, муха, храм, вечір, хомут.

Г [о], [е] з [і]: сідати, вечеря, рік, воля, день.

 

9.     Дайте визначення термінам асиміляція, фонема.

 

 Достатній рівень  ( за кожну правильну відповідь – 2 бали)

10. Від наведених слів утворіть прикметники. Розподіліть їх на 2 групи:

а) у яких спрощення передається на письмі;

б) у яких спрощення не передається на письмі.

Тиждень, ремісник, баласт, шістсот, шістнадцять, жалість, кількість, місто, товариш, форпост, кістка, хворостняк, уста, ненависть, депутат, хвастун, жалість, заздрість, студент, асфальт.

 

11. Запишіть подані слова у дві колонки: з подвоєними приголосними та подовженими приголосними

І(р, рр)аціональний, ко (л,лл)она, І(л,лл)я, бе(з,зз)бройний, коло(с,сс)я, огуди(н,нн)я, щоде(н,нн)ик, підні(с,сс)я, бо(в,вв)аніє, узбі(ч,чч)я, страше(н,нн)ий, попідвіко(н,нн)ю.

 

12. Запишіть слова фонетичною транскрипцією. Підкреслене слово поділіть на склади для переносу.

Кожух, звеселити, розповідають, беззвучний, сміються, Запоріжжя, змагаєшся, щастя.

 

 

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 7 клас. Завдання на 17.05.2024

   Т ема  уроку:Урок позакласного читання.М.Трублаїні "Шхуна "Колумб". Діти, хто не прочитав повість, прочитайте. Перегляньте...