понедельник, 30 мая 2022 г.

Українська мова 6 клас. Завдання на 31.05.2022

 Тема уроку:" Дієслово (повторення)."

Повторіть  теоретичний матеріал   по темі на стор.160-210


-виконайте вправу 603 на стор. 227, письмово (уважно читайте завдання до вправи)

                                       УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 7 клас. Завдання на 31.05.2022

  Тема уроку: "Контрольна робота  по темі "Творчість О.Ольжича, О.Теліги, О.Гавроша, А.Малишка".

Виконайте контрольну роботу за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/start/430955

   УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська мова 9 клас. Завдання на 31.05.2022

 Тема уроку: "Контрольна робота  по темі "Узагальнення і систематизація вивченого в 5-9 класах".

Виконайте контрольну роботу за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/start/1545948

                     УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментаря

Українська література 9 клас. Завдання на 31.05.2022

 Тема уроку: "Контрольна робота  по темі "П.Куліш, Марко Вовчок"

Виконайте контрольну роботу за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/start/1568359

   УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

воскресенье, 29 мая 2022 г.

Українська мова 9 клас. Завдання на 30.05.2022

 Тема уроку: "Контрольна робота  по темі "Узагальнення і систематизація вивченого в 5-9 класах".

Виконайте контрольну роботу за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/start/1545948

                     УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментаря

Українська мова 7 клас. Завдання на 30.05.2022

 Тема уроку: "Найскладніші випадки правопису (повторення)".

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=pngnvs9YDWw&t=462s



Виконайте вправу  462, стор.163    (уважно читайте завдання до вправи!!!)

                     УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 6 клас. Завдання на 30.05.2022

 Тема уроку: "Література рідного краю."

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=1z_9atLU7jQ

Виконайте письмово у зошитах завдання:

-Опишіть коротко творчість одного з письменників Харківщини.

                                           БАЖАЮ   УСПІХІВ!

                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 


Українська мова 6 клас. Завдання на 30.05.2022

 Тема уроку: "Займенник. Числівник (Повторення)."

Повторіть  теоретичний матеріал   по темі на стор.104-153


-виконайте вправу 587 на стор. 223, письмово (уважно читайте завдання до вправи)

                                       УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

четверг, 26 мая 2022 г.

Українська література 9 клас. Завдання на 27.05.2022

 Тема уроку: "Контрольна робота  по темі "П.Куліш, Марко Вовчок"

Виконайте контрольну роботу за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/start/1568359

   УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 7 клас. Завдання на 27.05.2022

 

Тема уроку:"Андрій Малишко "Пісня про рушник", "Чому, сказати, й сам не знаю...".

Перегляньте відео за посиланням:

Повторіть теоретичний матеріал на стор.279, прочитайте поезії на стор.280-282

Дайте  письмову  відповідь на запитання:
- Окрім того,що рушник-це предмет побуту, чим він ще є для українців?

                                 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
або  у Viber    
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.


Українська література 6 клас. Завдання на 27.05.2022

 Тема уроку: "Контрольна робота  по темі "Гумористичні твори"

1.Укажи, хто з митців творив у жанрі співомовки:

А П. Глазовий;

Б Л. Глібов;
В С. Руданський;
Г Т. Шевченко

2. Коли відбувається дія в байці Л. Глібова «Муха і Бджола»?
А навесні;
Б улітку;
В восени;
Г узимку

3.Хто з письменників підписувався псевдонімом Дідусь Кенар?
А Степан Руданський;
Б Павло Глазовий;
В Леонід Глібов;
Г Степан Олійник.

4. Яку рису характеру людини Л.Глібов критикує на прикладі поведінки Жаби («Жаба й Віл»):
А лінь;
Б підступність;
В заздрість.
Г жорстокість.

5. Чим частували козаків у польського короля (С. Руданський. «Запорожці у короля»):
А пивом і м’ясом;
Б медом і сметаною;
В борщем і варениками;
Г млинцями і вином.

6. З якого твору П Глазового ці рядки: «Наука доводить, Що людина, безперечно, Від мавпи походить»?
А «Найважча роль»;
Б «Заморські гості»;
В «Еволюція»;
Г «Похвала».

7. Установи відповідність між героями й рисами, які вони уособлюють у творі.

1 Лисиця («Щука» Л. Глібова);

А прагнення працювати;

2 Запорожці («Запорожці у короля» С. Руданського);

Б хитрощі, корисливість;

3 Муха («Муха й Бджола» Л. Глібова;

В вихованість,      культурність;

 

Г гідність, кмітливість;

4 Туристи («Заморські гості»)

Д пихатість.

8. Гумор -  це…

9. Поясни мораль байки «Муха і Бджола».

10. Напиши твір-мініатюру на одну із поданих тем.
1. Кмітливість і дотепність як риси українського національного характеру.
2. Чого нас навчають байки Л. Глібова?
3. Таємниця сміху у творах П. Глазового

   УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

среда, 25 мая 2022 г.

Українознавство 7 клас. Завдання на 26.05.2022

 Тема заняття: "Українська авіація та космонавтика".

Перегляньте відеопрезентацію за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=1-vpPqzyZ04

-Напишіть, будь ласка, кого з українських космонавтів ви знаєте (3-4 речення)



                                     УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ НА ЛИСТОЧКАХ!!!

                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українознавство 6 клас. Завдання на 26.05.2022

 Тема заняття: "Григорій Орлик- маршал Франції."

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=xlWzQadxh14

-Що ви дізналися  про Григорія Орлика?( напишіть 3-4 речення)



                                     УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ НА ЛИСТОЧКАХ!!!

                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 7 клас. Завдання на 26.05.2022

 Тема уроку: "Контрольна робота  по темі "Службові частини мови".


1. Прийменник ужито в кожному сполученні слів рядка:     (0,5б.)

  А  Викопали навкруги фортеці, знайшов у портфелі, дощ і сніг;

  Б  Лунає навкруги, грався з ними, чуйний і уважний;

  В  Вітер з півночі, помилився через неуважність, бачив коло лісу.

  Г  На початку століття, сидіти навпроти, згідно з наказом.

 2.  Сполучник з’єднує частини складного речення у варіанті:   (0,5б.)

 А  Вечір гаптував небеса і золотом, і сріблом, і янтарем.

 Б  Не тільки мотузок, а й терпець рветься.

 В  Дзвони грають, бо моя воскресає душа.

 Г Хто може сонце погасить і землю вибити з орбіти?

 3. У якому рядку всі сполучники складні?  (0,5б.)

А Щоб, немов, ніж, якби, раз.
Б
 Якщо, теж, також, бо, немовби.
В Мовбито, немовбито, начеб, проте, нібито.
Г Начебто, цебто, щоб, буцімто, але

 4. Тільки частки записано в рядку:   (0,5б.)

А  Навіть, нехай, немов, попід;

Б  Майже, не, невже, лише;

В  Посеред, а, хай, ні.

Г  Атож, або, невже, щоб.

 5.   Укажіть рядок, у якому всі слова з Не пишемо разом.  (0,5б.)

А Не/легко, не/абияк, не/наче, не/щастя.

Б Не/ по-людськи, не/впинно, не/абищо, не/голосно, а тихо.

В Не/хтувати, не/щастить, не/чути, не/ставити.

Г Не/вишиті рушники, не/розмальована мною листівка, не/допоміг.

 6.  Укажіть рядок, у якому всі вигуки пишемо через дефіс.  (0,5б.)

А Ай/ай/ай! Ку/ку! Їй/Богу!         Б Ха/ха/ха! Го/ді! Ов/ва!

В Їй/бо! А/гов! Ге/й!                     Г Їй/право! Тьо/х! Ну/ну

 7. Зніміть риску, запишіть правильно:  (1б.)

Із/за, з/поміж, за/для, з/посеред, з/метою, в/продовж, по/біля.

 8. Записати в два стовпчики сурядні та підрядні сполучники:  (1б.)

Що, аби, як, ніби, та, а, і, або, якщо, щоб, але, чи, хоч, коли, проте, ані.

 9. Установіть відповідність між виділеними слова і частинами мови. (2б.)

1 Прийменник

А Дзвенять гаї, мов арфи, а день біжить, сміється

2 Сполучник

Б Нехай не знає втоми та рука, що добре зерно в добру землю сіє.

3 Частка

В Ох, яка буря знялася на морі.

4 Вигук

Г Стрункі сосни велично впираються вершина ми в небо.

 10.Складіть речення, використовуючи звуконаслідувальні слова.   (1,5б.)

 11. Складіть речення, використовуючи заперечну частку.   (1,5б.)

 12. Спишіть речення, поставте розділові знаки, випишіть службові частини мови, назвіть їх, розберіть як частину мови      (2б.)

           Василько підвівся обтріпуючись від снігу та побіг до саней.

 

                     УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


                                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська мова 6 клас. Завдання на 26.05.2022

 Тема уроку: "Іменник. Прикметник (Повторення)."

Повторіть  теоретичний матеріал   по темі на стор.16-97


-виконайте вправу 585 на стор. 222, письмово (уважно читайте завдання до вправи)

                                       УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

понедельник, 23 мая 2022 г.

Українська література 9 клас. Завдання на 24.05.2022

 Тема уроку: "Література рідного краю."

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=1z_9atLU7jQ

Виконайте письмово у зошитах завдання:

-Опишіть коротко творчість одного з письменників Харківщини.

                                           БАЖАЮ   УСПІХІВ!

                           УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях. 


Українська мова 9 клас. Завдання на 24.05.2022

 Тема уроку: "Звертання, вставні слова (повторення). "

Перегляньте відео за посиланням:



Виконайте письмово завдання:

  • На основі поданих побудувати речення: а) із звертанням; б) вставним словом; в) однорідними членами.

1. Людина в житті повинна постійно розвиватися. 2. Народ кожної хвилини охороняє честь своєї рідної мови. 3. Мої однокласники у своїх родинах розмовляють лише рідною мовою. 4. Кожний мусить бути зразком доброго знання своєї літературної мови.


                                    БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 7 клас. Завдання на 24.05.2022

 

Тема уроку:"Андрій Малишко "Пісня про рушник", "Чому, сказати, й сам не знаю...".

Перегляньте відео за посиланням:

Опрацюйте теоретичний матеріал на стор.279, прочитайте поезії на стор.280-282

Дайте  письмову  відповідь на запитання:
- У чому секрет успіху пісень А.Малишка, які стали народними?

                                 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
або  у Viber    
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.


Українська мова 6 клас.Завдання на 24.05.2022

 Тема уроку: "Контрольна робота по темі "Дієслово"."

1.Укажіть рядок, дієслова якого вживаються в початковій формі

А) Таланити, шаленіємо, управився б, говорять;

Б) щастити, буяти, скаженіти, керувати;

В) вирувати, висловлюємося, говоріть, зробив би;

Г) правити, фортунило, дейкають, ректи.

2. Укажіть рядок дієслів недоконаного виду:

А) рахувати, плекати, берегти, цокотіти;

Б) гріти, поберегти, дійти, угледіти;

В) шанувати, здійнявся, рвонули, викликають;

Г) видзвонювати, втручатися, листуєшся, здійснив.

3. Позначте рядок дієслів наказового способу:

А) сідай, скажемо, пересуватися, вибачте;

Б) плекати, почекайте, дихаємо, нахмарилося;

В) напишімо, стривайте, не журися, пообідаймо;

Г) згляньтеся, покращало, сходив би, бійтеся.

4. Укажіть рядок дієслів, які належать до II дієвідміни:

А) вишивати, вирізнятися, хитати, читати;

Б) полоти, миритися, думати, кохати;

В) вчити, говорити, шумить, учити;

Г) загорітися, міркувати, їхати, пекти.

5. Укажіть рядок, дієслова якого не вживаються без не-:

А) не/хтувати, не/зчутися, не/навидіти, не/вгавати;

Б) не/славити, не/поважати, не/могти, не/зрозуміти;

В) не/обернувся, не/дописав, не/дочув, не/схотіла;

Г) не/притомніти, не/дочитати, не/намалювала, не/завершили.

6. Укажіть рядок дієслів, які пишуться з м'яким знаком:

А) виконуєт..ся, розраховуєш.., висловлюєш..ся, одягают..;

Б) дотримуєш..ся, дивуєт..ся, слухаєш.., освідчуєт..ся.

В) завершуєт..ся, з'ясовуєт..ся, виключаєт..ся, ставит..ся;

г) виробляют.., затверджуєт..ся, відносит..ся, сподіваєш..ся.

7. Укажіть рядок дієслів, в безособових закінченнях яких пишуться літери е(є):

А) бер..мось, долл..мо, спеч..мо, напиш..ш;

Б) бо..мось, вез..ш, говор., шум..те;

В) бер..мо, задовольн..мося, гостр..те, вір..мо;

Г) зачеп..мо, залиш..мо, пригада..мо, сп..мо.

8. Укажіть рядок безособових дієслів:

А) розвидняється, замело, не спиться, щастить;

Б) минулося, ходить, читає, одягається;

В) підмерзає, напишу, зроблять, принесемо;

Г) таланить, роздощилося, одяглася, пахнуть.

9. Укажіть рядок дієслів доконаного виду:

А) летіти, штовхнути, заграти, примовляти;

Б) поговорити, з'ясовувати, розкривати, молотити;

В) здійснити, покашлювати, витирати, молоти;

Г) поговорити, напишу, стусонути, заспівати.

10. Позначте рядок дієслів умовного способу:

А) несіть, заспівайте, гукнімо, стрибни;

Б) ходив би, зробила б, винесли б, подружилися б;

В) лунає, стелиться, тьохнув, буде;

Г) сяяло, поллється, присвиснув, рятуй.

11. Укажіть рядок дієслів, в особових закінченнях яких пишуться літери и(і):

А) відгукн..мось, випрасу..мо, заколиш..ш, стисн..ш;

Б) бо..тесь, від'..здимо, заверш..ть, люб..мо;

В) шелест..ш, зустріч..мо, втрат..ш, збер..мо;

Г) заверш..мо, зволіка..ш, затоп..мо, виділя..те.

12. Прочитайте речення, випишіть дієслова, виконайте їх повний морфологічний аналіз.

Полетів би за тобою, та хто привітає. (Т. Шевченко)


                                       УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                                                       БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом  на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 7 клас. Завдання на 17.05.2024

   Т ема  уроку:Урок позакласного читання.М.Трублаїні "Шхуна "Колумб". Діти, хто не прочитав повість, прочитайте. Перегляньте...