Тема уроку: "Літературна вікторина за творами, які вивчали протягом навчального року."
Прочитайте уважно цитати з творів і запишіть у зошити, кого з персонажів це стосується.
«Упізнай героя з твору».
1.«Добре, що діти
сплять, а то б ще навчилися брехати, як люди. І як цим людям язик на таку
брехню повертається? Погані люди. Одні з голоду гинуть, а другі папір у ящик
ховають. Хіба ж папір важніший від життя?»
2.«—
Ще вчора мама бублики з медом пекла. Я заховав у кишені та з цим і втік; на
тобі, Петре, це мама пекла! — його лице скривилось, і він став хлипати. У Петра
теж сльози з очей капнули.»
3.«Вся громада зібрана довкола
каменя при вході тухольської тіснини: дівчата з вінками, молодці з музикою, всі
в празничних чистих строях. Оце він, найстарший віком у громаді, перший
наближається до святого каменя і починає молитися до нього.»
4.«Першого дня йому йшлося легко, навіть весело. Пухка пилюга на дорозі
гріла босі ноги, у кишенях дядькової діжурки лежало шість великих сухарів із
білого хліба й чимала торба на сіль.»
5.«Надія моя
розповзається по цвинтарі, але я хапаюсь за її клапті:
— Дядьку Юхриме, то я вам це насіння,
може, восени принесу, бо де його тепер дістанеш?»
6.«Лежить,
лежить та й засне. Пополуднує — і знов іде в комору спати й спить уже аж до
захід сонця. Розбудить його наймичка вечеряти, нагодує, здійме свитину, чоботи,
покладе на перину, а він тільки вже сам засне.»
7.«Він провів вуйка до потяга, передавши грошей батькам: «Хай
мама зготують галушок із шкварками для всієї вулиці». Зажурений, повертався він
до цирку.»
8. «Вона
втомлено зупинилася перед церквичкою на майдані. Була в коралях, тож поодинокі
перехожі не помічали її.
— Що засмутило тебе, дитино? — почула зненацька.»
БАЖАЮ УСПІХУ!!!
УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом на електронну адресу:
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.