пятница, 30 апреля 2021 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 30.04.2021

 Тема уроку "Рання творчість Володимира Винниченка. Збірка "Краса і сила"


Перечитайте теоретичний матеріал за підручником на сторінці 224-229

Перечитайте теоретичний матеріал у блозі:

Перші літературні спроби В. Винниченка припадають на час ще до його навчання в Єлісаветградській гімназії (не пізніше 1899 р.). В ту пору було, зокрема, написано поему "Софія" ("Повія").

Упродовж 1899 - 1900 рр. Винниченко намагається зав'язати творчі контакти з редакцією львівського журналу "Літературно-науковий вісник". У цьому йому сприяє якась А. Волик, студентка з України, яка навчалася в Швейцарії (Цюріх).

Частину літа 1900 р., після отримання атестату зрілості в Златопільській гімназії, майбутній письменник провів у Знам'янці, наймаючи помешкання в "г-на Аппановича", де й готувався до вступу в університет і водночас писав.

Оповідання "Сила і краса" Винниченко написав не 1900 р. в Златополі (як стверджував Ю. Тищенко), а пізніше, вже в Києві. 1900 р. він міг запропонувати "Літературно-науковому віснику" поки що лише свою юнацьку поему.

Потрібно було ще цілих два роки, щоб його перо стало вправнішим. Дещо із своїх писань студент Винниченко пропонував редакції "Киевской старины". Володимир Науменко, тодішній редактор журналу, запам'ятав, що якесь із принесених Винниченком оповідань він відхилив, оскільки було воно "очень жиденькое". Написане було те оповідання російською мовою.

І все ж дебютував Володимир Винниченко саме на сторінках редакції "Киевской старины". Редакція часопису містилася на вулиці Маріїно-Благовіщенській (тепер - вул. Саксаганського); там же, в будинку під номером 91, мешкав відомий меценат і громадський діяч Євген Чикаленко, на "понеділках" і "суботах" якого бував Винниченко. Євген Чикаленко став його "хрещеним батьком": оповідання "Сила і краса" було надруковане в "Киевской старине" саме за наполяганням Чикаленка ("по моєму напосіданню", - як писав він згодом у "Спогадах").

Два київські роки, які минули з часу вступу Володимира Винниченка на правничний факультет університету (серпень 1900 р.), і аж до появи в "Киевской старине" оповідання "Сила і краса" (осінь 1902 р.), були надзвичайно бурхливими в його житті. Вступивши до університету, Володимир Винниченко попав у вир подій, якими жив Київ. Студенство бунтувало проти політики уряду, брало участь у робітничих демонстраціях. 1901 р. 183 студенти Київського університету були виключені і віддані в солдати. Зіткнення молоді з владою, однак, не вщухли, тим паче, що студентський рух почав набувати рис організованості.

Загалом на зламі століть український національно-культурницький рух різко політизується. Молодь уже не задовольняється етнографізмом і суто просвітницькою роботою. Виникають українські політичні партії, які висувають демократичні гасла, заносять до програм ідею автономії України. Політичну моду визначає соціалістична ідея. В українських партіях вона поєднується з національно-політичними визвольними прагненнями. Ключовою постаттю в революційних процессах початку нового століття стає студент. Історик І. Лисяк-Рудинський з цього приводу дотепно зауважив: "На політичну сцену виходить тип революційного юнака з "Комуністичним маніфестом" в одній кишені й з "Кобзарем" у другій". Ці слова наче про Винниченка сказані.

Найдивовижніше, що в 1902-1907 рр., віддаючись революційній роботі, провівши понад три роки в Лук'янівці, він чимало встиг зробити як літератор (а в 1905 р., між іншим, домігся ще й права скласти державні іспити в Київському університеті, успішно витримавши їх). У 1902 р. Винниченко надрукував два оповідання, у 1903-му - шість, у 1904-му - два, 1905-му - два, 1906-му - шість, 1907-му - сім.

Деякі з них вийшли окремими книжечками ("Боротьба", "Суд", "Салдатики!", "Роботи!" - 1903 р.). Тоді ж у Львові було видано і першу прозову збірку молодого письменника - "Повісти й оповідання". До її складу увійшло п'ять творів - "Боротьба", "Антрепренер Гаркун-Задунайський", "Біля машини", "Сила і краса" та "Суд".

А в 1906 р. київське видавництво "Вік" випустило ще одну збірку "вибраного" Винниченка під назвою "Краса і сила". Саме на цю книжку відгукнувся Іван Франко, присвятивши їй статтю "Новини нашої літератури", яка починалася радісно-здивованим вигуком: "І відкіля ти такий узявся?" - так і хочеться запитати д. Винниченка, читаючи його новели, яких в оцій книжці зібрано сім. Серед млявої, тонко-артистичної та малосилої або ординарно шаблонової та безталанної генерації сучасних українських письменників раптом виринуло щось таке дуже, рішуче, мускулисте і повне темпераменту, щось таке, що не лізе в кишеню за словом, а сипле його потоками, що не сіє крізь сито, а валить валом, як саме життя, в суміш, українське, московське, калічене й чисте, як срібло, що не знає меж своїй обсервації і границь своїй пластичній творчості, і відкіля ти взявся у нас такий? - хочеться по кожнім оповіданню запитати д. Винниченка".

Утім, це був не перший відгук Франка на творчість прозаїка-дебютанта. У своїх літературних оглядах він і раніше прихильно оцінював його оповідання, відзначаючи "незвичайно багатосторонній, дужий талант та знання життя" і порівнюючи молодого Винниченка з Панасом Мирним.

Десь наприкінці 1905 р. велику статтю про прозу Винниченка написала Леся Українка (щоправда, бурхливі події не дали змоги завершити і надрукувати її). Морально і матеріально підтримував свого "хрещеника" Євген Чикаленко...

Таким чином, дебют молодого письменника мав добрий резонанс. Гостру полеміку з Винниченком критика поведе трохи згодом, після появи його п'єси "Шаблі життя" (1907 р.), з якої, власне, починався "новий" Винниченко...

Виконайте письмово завдання:

-Охарактеризуйте ранню творчість В.Винниченка.


                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.




Українська мова 10 клас. Завдання на 30.04.2021

 Тема уроку:"Правопис прийменників".

Уважно перечитайте   теоретичний матеріал  параграфа 82 на стор. 205

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=jzPrcauXo08

Виконайте письмово вправу 593.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 8 клас. Завдання на 30.04.2021

 Тема уроку: "Юрій Винничук. "Місце для дракона".Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя"

 Продовжуємо читати VІ,VІІ розділи повісті на стор.200-206

Домашнє завданя:

-Напишіть невеликий твір-роздум на тему "Добро чи зло перемогло в повісті-казці Ю.Винничука "Місце для дракона"? (обсяг-1 сторінка)

                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментаря

Українська література 7 клас. Завдання на 30.04.2021

 

Тема уроку:"О. Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили" Образ Івана Сили". 


Продовжуємо читати  повість на стор.262-269

Напишіть невеликий твір (6-7 речень) на тему: "Іван Сила - утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості".

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 6 клас. Завдання на 30.04.2021

 Тема уроку: "С.Руданський "Запорожці у короля"."




Сторінка 227, навчитися виразно читати співомовку.
Письмове завдання: 
-Поясни, чому козаки перший раз відмовилися від частування. Чи відкрили вони полякам причину всоєї відмови?

                                 БАЖАЮ   УСПІХІВ!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.



Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 6 клас. Завдання на 30.04.2021

 Тема уроку: "Способи дієслів. Творення дієслів умовного  способу"


Завдання: опрацюйте   теоретичний матеріал параграфа  59, стор.201


Уважно перегляньте відео за посиланням:



-виконайте вправи540, 542 (уважно читайте завдання до вправ!!!)

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

среда, 28 апреля 2021 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 29.04.2021

 Тема уроку " Життєвий і творчий шлях Володимира Винниченка"


Перечитайте теоретичний матеріал за підручником на сторінці 221-224

Перегляньте відео  за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=oj-2yfSndgI

Виконайте письмово завдання:

-На основі прочитаного та переглянутого  складіть конспект біографії В.Винниченка


                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.




Українська мова 10 клас. Завдання на 29.04.2021

 Тема уроку:"Службові частини мови. Прийменник".

Уважно перечитайте   теоретичний матеріал  параграфа 82 на стор. 205

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=f6_TQ4zXkGo

Виконайте письмово вправи 588,593.

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 8 клас. Завдання на 29.04.2021

 Тема уроку: "Юрій Винничук. "Місце для дракона".Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви"


Виконайте  завдання:

-прочитайте ІІ,ІІІ, ІV,V розділи повісті на стор.192-200.

Дайте відповідь на запитання:

-Хто з героїв повісті-казки наймудріший? аргументуйте свою думку.

                      БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 8 клас. Завдання на 29.04.2021

 Тема уроку: "Синонімічність простих  речень з відокремленими членами".

Перегляньте відео за посиланням:

Повторіть теоретичний матеріал  параграфів 31-36

Виконайте вправу 381, письмово (Виконайте синтаксичний розбір двох простих речень з відокремленими членами (на вибір.)  Підкресліть в інших реченнях відокремлені члени)

Виконайте два завдання з відеопрезентації та запишіть у зошити.

                                  БАЖАЮ  УСПІХІВ!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.



Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 6 клас. Завдання на 29.04.2021

 Тема уроку: "Способи дієслів. Дієслоа дійсного способу"


Завдання: опрацюйте   теоретичний матеріал параграфа  58, стор.199


Уважно перегляньте відео за посиланням:



-виконайте вправи533, 536 (уважно читайте завдання до вправ!!!)

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 5 клас. Завдання на 29.04.2021

 

Тема уроку:"Григір Тютюнник "Дивак"Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь". 


Дочитайте твір "Дивак", сторінка 219-221.
Дайте письмову відповідь на запитання:
Чи згодні ви з тим, що Олеся називали диваком? 
Що у вас є спільного й відмінного з цим хлопчиком? 
Ким за професією може стати Олесь у майбутньому?

При підготовці скористайтесь посиланням:



Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

вторник, 27 апреля 2021 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 27.04.2021

 Тема уроку " Поетичність і психологізм драматичних творів О.Олеся"


Напишіть реферат на подану тему (обсяг -3 сторінки)

                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.




Українська мова 10 клас. Завдання на 27.04.2021

Контрольна робота по темі  "Дієслово та його форми. Прислівник"

Виконайте тест за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-dieslovo-ta-yogo-formi-prislivnik-371721.html

Увага! Можна пройти онлайн. Відкриваєте посилання, натискаєте на "тестування", вводите своє ім'я , почати тест і відповідаєте.
Фото з результатом надсилаєте мені. 

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у комента

Українська література 7 клас. Завдання на 27.04.2021

 

Тема уроку:"Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили".Морально-етичні проблеми твору". 




Прочитати твір "Неймовірні пригоди Івана Сили" розділи 11, 12 на стор.259-261

Дайте письмові відповіді на запитання:


-Які вчинки Івана Сили свідчать про його вихованість і скромність?
-Які недоліки має Іван Сила? Чи не здається вам, що автор його ідеалізує? З чим це пов'язано?

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 6 клас. Завдання на 27.04.2021

 Тема уроку: "С.Руданський "Добре торгувалось"."




Сторінка 223-225, опрацювати біографію письменника,навчитися виразно читати співомовку.
Письмове завдання: 
-записати у зошити визначення співомовки, гуморески, інверсії.
-дати відповідб на запитання: "Поясни, кого висміює, а кому симпатизує герой співомовки?"

                                 БАЖАЮ   УСПІХІВ!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.



Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 6 клас. Завдання на 27.04.2021

 Тема уроку: "Дієслова І  і ІІ дієвідміни теперішнього і майбутнього часу"


Завдання: повторіть  теоретичний матеріал параграфа  57, стор.195-196


Уважно перегляньте відео за посиланням:



-виконайте вправу 531 (уважно читайте завдання до вправ!!!)

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

понедельник, 26 апреля 2021 г.

Українська література 10 клас. Завдання на 26.04.2021

 Тема уроку " Символізм драматичного етюда "По дорозі в Казку" О.Олеся"

Драматичний етюд (фр. etude — вивчення, нарис) — невеликий, як правило, одноактний віршовий чи прозовий драматичний твір, у якому представлено епізод чи фрагменти світу, а дійові особи зображуються лаконічно, пунктирно, стаючи образами-символами.

Драматург, відкидаючи приземленість, створює філософсько-ліричні настроєві «картинки» життя і виявляє в них загальнолюдські цінності.

Талановитим представником цього жанру був Олександр Олесь: «Трагедія серця», «Осінь», «При світлі ватри», «На свій шлях», «По дорозі в Казку».

Драматичний етюд «По Дорозі в казку» є одним із взірців української символістської драми, оскільки проблемно-тематичні площини автор вирішив максимально абстрактно. Персонажі не мають імен (Хлопчик, Дівчина, Перший з натовпу), наскрізною є символіка (Казка — казкова омріяна країна, світле майбутнє, добро, благо, червоні маки — дороговказ до цієї мети, дорога — очищення).

Тема твору є розробленою як у вітчизняній, так і в зарубіжній літературах. Це взаємини героя, індивідуальності й натовпу, колективу, розбіжність між мрією й дійсністю, ідеалом і реальністю.

Така ж тема стала предметом зображення у творах «Стара Ізергіль» (Легенда про Данко) М. Горького, «Мойсей» І. Франка. Частково простежуються і ремінісценції із драмою М. Метерлінка «Сліпі».

Але О. Олесь по-новому вирішує проблему взаємодії героя і натовпу. Люди блукають по лісу, в якому немає нічого «рідного й знайомого», а герой прагне вивести їх із темряви. Власне кажучи, страшний ліс є постійним місцем перебування натовпу, очевидно, засліпленого власним прагматизмом, лінощами, а якоюсь мірою, і побоюванням змін. Натовп говорить Йому: «Ти сам йди, а ми і тут свій вік як-небудь доживем».

У цьому вся сутність психології маси, яка думає тільки про свій вік, а не про майбутнє, яка не ставить собі на меті нічого, крім звичайного існування. І хоч герой вірить у Казку, прагнучи дійти туди сам і довести народ, Він зневірюється. Виходить, що це тільки головному героєві затісно в хаті, де «ніде й крил розправить».

Якщо порівнювати драму О. Олеся з сюжетно схожим твором М. Горького («Легендою про Данко»), то відчувається набагато глибший філософський рівень проблематики. Адже Данко веде народ до цілком конкретної країни, він герой, який здатний до самопожертви заради мрії інших, і хоч Данко помирає і ніхто йому не вдячний, проте натовп потрапляє до світлого майбуття, хай і затоптавши в екстазі свого поводиря.

У О. Олеся головний герой теж помирає, вбитий зневіреними, але лише Він бачить, що Казка існує, а натовп повертає назад, у ліс, у болото. Очевидно, маси просто не готові прийняти ту Казку, до якої їх веде герой.

Отже, за О. Олесем, Казка не для всіх. І причина того, що юрба обирає темний ліс, а не світлу Казку, всередині кожного з цього натовпу. До того часу, поки внутрішнє бажання кожного з маси не стане його особистим, доки кожен не вирішить для себе необхідність шляху до мрії, не стане таким, як Він, доти жоден не потрапить до Казки.

У такому контексті символічними постають і образи Дівчини й Хлопчика. Дівчина — це ніби символ вагання між мрією (яка все ж таки примарна) і тим, що вже є, тобто дійсністю. Показово, що Дівчина, хоч і вступає в суперечку ідей з Ним, остаточно не зневірюється в існуванні Казки, в тому, що там буде краще.

Хлопчик років десяти, який справді живе в Казці, є доказом того, що вона існує. Але найголовніше смислове навантаження цього образу полягає в тому, що для того, щоб потрапити до Казки, треба бути духовно чистим, відкритим до всього нового, як дитина, і вірити в свої сили, довіряти самому собі, чого не вистачило навіть Йому.

Можна припустити, що саме дорога до Казки є метою блукань, що характеризує її як символ страждань, можливість очищення від темряви. Така сліпота натовпу (чи то вроджена, чи набута) в умовах вічної темряви, коли «В цім лісі завжди ніч — вночі день», є співзвучною до сліпоти в драмі М. Метерлінка «Сліпі».

В етюді «По дорозі в Казку» відчутний вияв філософії двох світів — матеріального й духовного. І хоча духовний світ є вищим, ціннішим, перемагає матеріальний, звідси й песимістичний фінал твору, адже до Казки не потрапив ніхто.

Автор залишає відкритим питання, чи вдасться комусь із тих, хто пішов назад у темряву, бодай одним оком побачити цю Казку.

Перечитайте теоретичний матеріал 

Прочитайте твір за посиланням:

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=6072

Дайте письмову відповідь на запитання:

У науковій літературі існують різні інтерпретації символіки «По дорозі в Казку». Зокрема, тему визначають як нерозуміння народом свого лідера, який веде до ідеальної країни. Чи погоджуєтеся ви з таким тлумаченням? Свою відповідь аргументуйте.

  

                        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.




Українська мова 10 клас. Завдання на 26.04.2021

 Тема уроку:"Електронний лист. СМС-повідомлення".

Опрацюйте тему 22 на стор.262-263 підручника

Виконайте вправу 734, письмово

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=thThOKulNmQ

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у комента

Українська мова 8 клас. Завдання на 26.04.202

 Тема уроку: "Синтаксичний розбір речень з відокремленими членами".

Перегляньте відео за посиланням:

Опрацюйте теоретичний матеріал  параграфа 37, стор.169

Вправа 380, письмово (Виконайте синтаксичний розбір двох простих речень (на вибір))

Виконайте два завдання з відеопрезентації та запишіть у зошити.

                                  БАЖАЮ  УСПІХІВ!

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.



Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 6 клас. Завдання на 26.04.2021

 Тема уроку: "Дієслова І  і ІІ дієвідміни"


Завдання: Опрацюйте  теоретичний матеріал параграфа  57, стор.195-196


Уважно перегляньте відео за посиланням:



-виконайте вправи 526, 528 (уважно читайте завдання до вправ!!!)

УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.

        БАЖАЮ   УСПІХІВ!!!

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

воскресенье, 25 апреля 2021 г.

Українська література 5 клас. Завдання на 26.04.2021

 

Тема уроку:"Григір Тютюнник "Дивак"". 


Прочитайте  твір "Дивак", сторінка 215-218.
Дайте письмову відповідь на запитання:
1, 2, 3, 4 на сторінці 221-222

При підготовці скористайтесь посиланнями: 


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 10 клас. Завдання на 22.11.2024

  Т ема  уроку:Милозвучність  української мови. Сьогодні  ми будемо спілкуватися  в  Google Meet на 1  уроці ,о   8-30  ви  зможете приєднат...