вторник, 28 апреля 2020 г.

Українська література 5 клас. Завдання на 29.04.2020

Тема уроку:"Позакласне читання. Улюблені вірші українських поетів про природу".


Знайти і прочитати вірші про природу.
 В зошитах записати:
1. Хто автор?
2. Як називається вірш?
3. Чи сподобався вірш і чим?

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова, 5 клас.Завдання на 29.04.2020

Тема уроку:"Контрольний твір-оповідання про випадок у житті". 



Ознайомтеся з вимогами щодо побудови твору-оповідання на сторінці 237 підручника.
Завдання: пригадайте подію, свідком або учасником якої ви були. На основі цієх події напишіть твір-оповідання (приблизно 10 речень).Дайте заголовок.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література, 11 клас. Завдання на 29.04.2020

Тема уроку:"Юрій Іздрик","Вишиванка","Молитва". 


Прочитати біографію письменника за посиланням  https://www.ukrlib.com.ua/bio/author.php?id=489


 Ознайомитись з поезією за посиланням: https://history.vn.ua/pidruchniki/borzenko-ukraine-literature-11-class-2019-profile-level/118.php
Дати письмову відповідь на запитання:
Яке  враження справили на вас поезії Юрія Іздрика? Які асоціації вони викликали? До яких роздумів спонукали?

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова,7 клас. Завдання на 29.04.2020

Тема уроку:"Не і ні з різними частинами мови". 



Параграф 36, сторінки 145-146, вивчити теоретичний матеріал.
Виконати письмово вправи 424, 427.

При підготовці скористайтесь відеоматеріалом за посиланням:
Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література,7 клас. Завдання на 29.04.2020

Тема уроку:"Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили"". 




Прочитати твір "Неймовірні пригоди Івана Сили" розділи 9,11,12.
Дати письмову відповідь на запитання:
-Які недоліки має Іван Сила?

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

понедельник, 27 апреля 2020 г.

Українська література 11 клас. Завдання на 28.04.2020

Тема уроку:"Юрій Андрухович "Астролог", "Пісня мандрівного спудея", "Козак ямайка"". 


Прочитати біографію письменника за посиланнямhttp://ababahalamaha.com.ua/uk/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%AE%D1%80%D1%96%D0%B9, зробити конспект.

 Ознайомитись з поезією за посиланням: https://onlyart.org.ua/yurij-andruhovych-kozak-yamajka/

Дати письмову відповідь на запитання:Мої враження після прочитання віршів Юрія Андруховича?

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 11 клас. Завдання на 28.04.2020

Тематична контрольна робота 



1. Виділіть рядок, у якому всі прислівники мають ступені порівняння
А Дешево, хутко, ясно, надто
Б Мало, багато, чимало, досі
В Високо, лагідно, наполегливо, ніжно
2. Виділіть рядок, у якому всі частини мови – частки
      А Сніг і дощ; перемогти б; прийти від сестри
      Б Це чудово; я ж бачив; у тебе
      В Знати б; нехай думає; приходьте ж
3. Виділіть рядок, у якому всі сполучники підрядні
      А І, ні-ні, та, або
      Б Коли, щоб, немов, чи
      В Бо, так що, хоча, який
4. Виділіть рядок, у якому всі слова – вигуки
      А Браво, ох, вибачте, брись
       Б Фіть-фіть, ж, ку-ку, що
       В Брр, цур, гай-гай, перед
5. Виділіть рядок, у якому всі частини мови – прийменники
      А З-поміж, до, з-за, для
      Б Кінець, від, хай, би
      В Неподалік, із, у, немов
6. Відредагуйте речення
      1. Дякую вас за інформацію. 2. В якій годині ми зустрічаємося? 3. Завдяки хворобі Ігор не пішов до школи. 4. Це самий вигідний контракт. 5. Мене вразили її побліднівші вуста.
7. Виділіть рядок, у якому при творенні ступенів порівняння  відбувається чергування приголосних
      А Тепло, глибоко, лагідно, кисло
      Б Важко, дорого, вузько, високо
      В Довго, коротко, спокійно, весело
8. Зробіть морфологічний розбір слів
Найкраще_____________________________________________________
З-поміж_______________________________________________________
Мовби________________________________________________________
9.Запишіть правильно
Уклін…о, схвильован…о, було ще (не) холодно, (не)холодно, а жарко, у кімнаті (не)холодно, (не)втямки, (на)вічно, (не)багато, (часто)густо, (пліч) о (пліч), (на)гора, (по)латині, (во)сени, (в)досвіта, (аби)де, (з)дня(на)день, (кінець)кінцем, (по)українськи, (по)моєму, (казна)де, (будь)(в)кого, (сам)самотою, (врешті)решт, (повік)віки, (де)не(не), (на)((віки)вічні,(по)між, (із)за, (переді)мною, (в)наслідок,але(ж), (ні)хто, (ні)(в)кого, ходи(бо), ходи(ж)(бо),(таки)все, все(таки); (на)жаль,(зо)зла.
Як(би) ви вчились так, як треба…; вона розповіла про(те), як…; (по)нашому не вийшло; (по)нашому подвір’ю…; (у)ранці зійшло сонце; (у)ранці лежать зошити; (з)гори світить сонечко; (з)гори спускатися.
            

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська література 5 клас. Завдання на 28.04.2020

Тема уроку:"М. Рильський "Дощ", "Осінь - маляр із палітрою пишною"". 


Прочитати підручник на сторінці 212-213. 

Сторінка 214, письмово виконати завдання 1, 2, 3, 11, 12.


При підготовці скористайтесь відеоматеріалом за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk




Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська мова 5 клас. Завдання на 28.04.2020

Тема уроку:"Написання слів з пів- разом, через дефіс, з апострофом". 


Вивчити правило
 За новим правописом 2019 року пишемо тільки окремо пів у значенні половина: пів аркуша, пів відра, пів години, пів літра, пів міста, пів огірка, пів острова, пів яблука, пів ящика, пів ями; пів Європи, пів Києва, пів України.
Змінене написання компонента пів: запроваджене його написання іноді окремо, іноді разом – залежно від його значення; раніше він писався іноді разом, іноді через дефіс.
Зокрема, невідмінюваний числівник пів зі значенням ‘половина’ з наступним іменником – загальною та власною назвою у формі родового відмінка однини пишемо окремопів аркушапів відрапів годинипів літрапів містапів огіркапів островапів яблукапів ящикапів ямипів Європипів Києвапів України. Якщо ж пів з наступним іменником у формі називного відмінка становить єдине поняття і не виражає значення половини, то їх пишемо разомпіваркушпівденьпівзахистпівколопівкуляпівлітра (розм. ‘пляшка з горілкою або іншою випивкою ємністю 0,5 літра’), півмісяцьпівобертпівовалпівострів.
Уважно прочитати правила і в зошити записати приклади слів щодо правопису пів- разом і окремо (З правила).
При підготовці скористайтесь відеоматеріалом за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=dspghm8pkPo

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

воскресенье, 26 апреля 2020 г.

Українська мова 7 клас. Завдання на 27.04.2020

Тема уроку:"Узагальнення і систематизація вивченого про частку". 


Виконати письмово тестові завдання:

1.( 1 б.) Частка – службова частина мови, яка
 а) виражає залежність іменника, числівника, займенника від інших слів у словосполученні й у реченні;
 б) вживається для зв’язку однорідних членів та частин складного речення і виражає смислові зв’язки між ними;
 в) надає реченню або окремим його членам певних відтінків значення або служить для утворення окремих граматичних форм.

2.( 1 б.)  За значенням і вживанням частки поділяються на
 а) сурядності і підрядності;   б) модальні, заперечні, формотворчі;     в) похідні і непохідні.

3.( 1 б.)  За допомогою часток хай, нехай утворюються форми:
 а) дійсного способу дієслова;  б) умовного способу дієслова;  в) наказового способу дієслова.

4.( 1 б.)  Форма умовного способу дієслова утворюється за допомогою частки
                          а) навіть;                     б) хай;                       в) би (б).

5. ( 1 б.) Назвіть речення з часткою:
А)    Авжеж, такий у нас ведеться звичай ;                Б)    Я люблю ту пору, коли сунички цвітуть ;
В)    Випав сніг — і все навколо повеселішало ;       Г)    Мова наша,   мова  —  літ  минулих  повість .

6. ( 1 б.) Для творення умовного і наказового способів дієслова використовуються частки:
А)    формотворчі;  Б)    модальні;  В)    заперечні;  Г)    словотворчі.

7. ( 1 б.)   Назвіть речення з формотворчою часткою:
А)    Про  себе  не  говори  ні  доброго, ні поганого ;           Б)    Хай добром усе кінчається ;
В)    Як я люблю оці години праці! ;                                          Г)    Мабуть, не вернутись ніколи додому...


8. ( 1 б.)    Визначте рядок, у якому всі слова пишуться через дефіс:
А)    о/хо/хо, ку/ку, дзень/дзелень, до/зустрічі;            Б)    му/у, а/киш, ай/ай, р/раз;
В)    тпр/у, тс/с, до/побачення, ал/ло;                              Г)    оце/так, гей/гей, а/гов, ану/ну;
Д)    ха/ха, цок/цок, ой/ой/ой, мур/р/р.

9.( 1 б.)  Які частини мови належать до незмінних службових (неповнозначних)?
А)  Прислівник, прийменник, сполучник, вигук.
 Б) Прислівник, прийменник, сполучник, частка.
В)  Прийменник, сполучник, частка, вигук.
Г)  Прийменник, сполучник, частка.
 Д) Прийменник, сполучник, вигук.

10.( 1 б.)  Якою частиною мови є виділене слово в реченні
Хотів би я знати, про що той струмочок у мріях своїх гомонить між травою.
А )частка         Б) прийменник       В) сполучник           Г) вигук

11. ( 2б.) Зробити морфологічний розбір слів: БИ, ХАЙ, НЕ, Ж.


Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська мова 11 клас. Завдання на 27.04.2020

Шановні одинадцятикласники!


Ми продовжуємо  підготовку до ЗНО. 
Сьогодні я пропоную вам написати ВЛАСНЕ ( не з Інтернету) висловлювання. 
Структуру висловлювання ви можете повторити за підручником О.Авраменка на стор. 330-338
То ж  тема:
У житті людина може досягати різних висот. Багато хто прагне владарювати, керувати, бути значною й помітною фігурою. А дехто вважає, що й маленька людина може приносити велику користь.
Чи заслуговує маленька людина на ту ж повагущо й людина з високими амбіціями?

Також прошу пройти онлайн тестування за посиланням:  https://zno.osvita.ua/ukrainian/363/
Скриншот з результатами надсилайте на електронну адресу.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 11 клас. Завдання на 27.04.2020

Тема уроку:"Василь Герасим'юк "Аркан"-філософський верлібр про призначення людини на землі". 


Переглянути біографію письменника за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TtnUJHCmOas
 Ознайомитись з поезією "Аркан" за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=12802

Дати письмову відповідь на питання: Із якою метою Василь Герасим'юк використовує біблійні образи?

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська література 7 клас. Завдання на 27.04.2020

Тема уроку:"Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили"". 


Прочитати біографію письменника за підручником на сторінці 254.
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hjzJrNYwojQ 
Записати основні відомості з біографії.

Прочитати твір "Неймовірні пригоди Івана Сили" розділи 4, 5, 8.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

четверг, 23 апреля 2020 г.

Українська література 11 клас. Завдання на 24.04.2020

Тема уроку:"Ігор Римарук "Обнови"". 


Прочитати біографію письменника за посиланням  https://www.ukrlib.com.ua/bio/printit.php?tid=8732.
 Ознайомитись з поезією "Обнови" за посиланням: https://litgazeta.com.ua/chytaty-onlayn/rimaruk-igor-obnovi/

Відповісти письмово на запитання: 
- Яке враження на вас справила поезія "Обнови"? 
- Яка тема твору?
- Чому письменник дає саме таку назву своєму творові?

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Підготовка до ЗНО 11 клас. Завдання на 24.04.2020

Шановні одинадцятикласники!


Ми продовжуємо  підготовку до ЗНО. 
Сьогодні я пропоную вам написати ВЛАСНЕ ( не з Інтернету) висловлювання. 
Структуру висловлювання ви можете повторити за підручником О.Авраменка на стор. 330-338
То ж  тема:
У житті людина може досягати різних висот. Багато хто прагне владарювати, керувати, бути значною й помітною фігурою. А дехто вважає, що й маленька людина може приносити велику користь.
Чи заслуговує маленька людина на ту ж повагущо й людина з високими амбіціями?

Також прошу пройти онлайн тестування за посиланням:  https://zno.osvita.ua/ukrainian/363/
Скриншот з результатами надсилайте на електронну адресу.

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 11 клас. Завдання на 24.04.2020

Тема уроку:"Правопис складних прийменників і сполучників". 



Параграф 74, вивчити теоретичний матеріал.
Виконати письмово вправи 774, 776.

При підготовці скористайтесь відеоматеріалом за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=RM8nvWnMmhY
Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

Українська мова 5 клас. Завдання на 24.04.2020

Тема уроку:"Зміни приголосних при творенні слів". 



Параграф 52, вивчити теоретичний матеріал.
Виконати письмово вправи 464, 466.

При підготовці скористайтесь відеоматеріалом за посиланням:
Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях

вторник, 21 апреля 2020 г.

Українська література 11 клас. Завдання на 22.04.2020

Тема уроку:"Ігор Римарук "Обнови"". 


Прочитати біографію письменника за посиланням  https://www.ukrlib.com.ua/bio/printit.php?tid=8732, зробити конспект.
 Ознайомитись з поезією "Обнови" за посиланням: https://litgazeta.com.ua/chytaty-onlayn/rimaruk-igor-obnovi/

Вивчити вірш напам'ять (перевірка після карантину).

Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати на електронну адресу: 

Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.

Українська мова 10 клас. Завдання на 22.11.2024

  Т ема  уроку:Милозвучність  української мови. Сьогодні  ми будемо спілкуватися  в  Google Meet на 1  уроці ,о   8-30  ви  зможете приєднат...