Тема уроку: "Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути".Образи повісті.Проблема особистості в сучасному світі."
Засіб створення образу
|
Реалізація образу |
1.Місце героя в системі образів
твору |
Славко
Беркута – головний позитивний персонаж. |
2.Ставлення автора до героя |
Образ-персонаж
розкривається упродовж твору,
автор схвалює наполегливість Славка, його волю до життя, вміння кидати виклик хворобі і
перемагати її. |
3.Зовнішній вигляд |
Звичайний,
пересічний семикласник, худорлявий, підтягнутий, середнього зросту із
спостережливим поглядом. |
4.Становище
в соціумі |
Добросовісно навчається в школі, щирий товариш, відвертий і вірний у дружбі, поважає вчителів, вдячний син, батьки приділяють належну увагу його вихованню. Оточення впливає на героя
позитивно. |
5.Внутрішній
світ, коло
інтересів |
Цікавиться спелеологією, науковими
відкриттями, любить читати, досліджувати; найкращий у львівській команді
фехтувальник. |
6.Ставлення
до інших героїв |
Любить і поважає батьків, авторитетними для нього є вчитель географії та тренер; Славко симпатизує Лілі, знаходить спільну мову зі Стефком; стосунки з однокласниками будує на принципах взаєморозуміння і взаємоповаги. Конфліктує з Юльком, бо той дуже зверхній, самовпевнений, заздрісний. |
7.Вчинки
|
Дії і вчинки заслуговують на повагу: у 8-річному віці переміг хворобу ніг, згодом став фехтувальником; допомагає батькам, співчуває мамі,виховує в собі почуття відповідальності, як у батька; дружить з Лілі; здатний на самопожертву (у 5 класі піддався на змаганнях Юлькові, щоб той став чемпіоном із шахів), любить природу. |
8.Мова |
Відображає
внутрішній світ, хлопець уміє послідовно викладати думки, має великий
словниковий запас; проте ніколи не виправдовується, коли його звинувачують у
тому, чого він не робив. Замовчує власну правду. |
9.Провідна ідея, яку втілює образ |
Осмислення
важливості моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків. Чесність, лицарство, відвага,
наполегливість, гідність, вірність, самоствердження,
самореалізація. |
У табличці подана характеристика Славка Беркути.За поданим зразком складіть письмову характеристику образу Юлька Ващука, Лілі Теслюк або Стефка Ващука (на вибір).
Стор.165-175, дочитайте повість.
БАЖАЮ УСПІХУ!!!
УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом на електронну адресу:
Комментариев нет:
Отправить комментарий