Тема уроку: "М.Коцюбинський. Повість"Тіні забутих предків."Образи й символи повісті.Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання."
Сьогодні ми будемо спілкуватися в Google Meet на 4 уроці ,об 11-00 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:
https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp
Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.
Перегляньте презентацію за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1KUoVEDuRVwypbYq1BniLTUsOpPQowOJc/edit#slide=id.p1
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Продовжуємо читати повість М.Коцюбинського на стор.134-155 за підручником.
Літературний диктант
1. Відвідання якого населеного пункту в 1910 році надихнуло М.Коцюбинського написати твір «Повість забутих предків»?
2. Які ворогуючі сім'ї представлені в повісті?
3. Музичний інструмент, на якому грав Іванко?
4. Кому з персонажів належить дана характеристика: «здорова дівка, з грубим голосом і воластою шиєю»?
5. Музичний інструмент, який «сповідував людям» про смерть?
6. Хто це: «… все плакав по ночах, погано ріс і дивився на неню таким глибоким, старече розумним зором, що мати в тривозі одвертала од нього очі»
7. Міфічний персонаж, який «просить стрічного в танець та роздирає нявки»?
8. Жанр пісень, які складала і співала Марічка?
9. Чим під час знайомства з Іванком у відповідь на спричинене зло поділилася Марічка?
10. Хто такий мольфар Юра?
11. Про який куточок України йдеться у повісті?
12. Що стало на заваді коханню Марічки та Івана?
-Дайте письмові відповіді на запитання.
УВАГА!!!
Посилання на електронний підручник. Укр.літ 10 клас
https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
УВАГА! РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
Шановні учні! Прошу завдання виконувати у робочих зошитах та фото надсилати зручним для вас способом на електронну адресу:
Питання, що виникли під час підготовки, задавайте у коментарях.
Комментариев нет:
Отправить комментарий