Тема уроку: Контрольна робота на тему "Словотвір. Орфографія".(ГР4)
Сьогодні ми будемо спілкуватися в Google Meet на 5 уроці, об 11-50 ви зможете приєднатися до уроку за посиланням:
https://meet.google.com/oez-vwtj-wcp
Всі організаційні питання ми обговоримо під час зустрічі.
Початковий та середній рівні (по 0,5 б.)
1. Словотвір — це:
А розділ, який вивчає способи творення слів;
Б розділ, який вивчає значущі частини слова;
В розділ, який вивчає словотвірне гніздо.
2.
Визначити спосіб творення слова Донеччина:
а) префіксальний; б)
суфіксальний;
в) префіксально-суфіксальний; г)
безафіксний.
3.
Визначити, що потрібно писати в словах Слобожан...ина, Чернігів... ина, Херсон...ина:
а) букву ч; б)
букву щ;
в) буквосполучення шч; г)
буквосполучення чч.
4. Основа, від якої утворюється нове слово, називається:
а) основною;
б) твірною;
в) морфемною;
г) словотвірною.
5. Указати на те слово, яке з пів- пишеться
разом:
а) пів/юрти; б)
пів/оберт;
в) пів/Ялти; г)
пів/літа.
6.
Визначити, яке складне слово пишеться через дефіс:
а) куле/мет; б)
чорно/білий;
в) фото/графія; г)
паро/плав.
7.
Визначити, яке з поданих слів пишеться разом:
а) темно/червоний; б)
мото/крос;
в) стоп/кран; г) лисичка/сестричка.
8. Слова з напів-, полу-
завжди пишуться:
а) через дефіс; в) окремо;
б) разом; г) через апостроф.
Достатній рівень
9.
Записати слова, розкриваючи дужки (1,5 б).
Чар(зілля), екс(чемпіон), жовто(гарячий),
бал(маскарад), пів(аркуша), пів(Європи).
10.
Зробіть морфемний розбір поданих слів: листопад,
прибігти, веселенький (1,5 б).
11. Скласти й записати речення зі словами черговий
(прикметник), черговий (іменник) (2 б.).
Високий
рівень (3 б.)
12. Скласти 5-6 речень, об’єднаних темою «Чому
я люблю свою Батьківщину?», використовуючи складні
слова, які пишуться разом або через дефіс.
УВАГА!!! Посилання на електронний підручник:
https://pidruchnyk.com.ua/2591-ukrmova-6-klas-zabolotnyi-2023.html
РОБОТУ ВИКОНУЙТЕ У РОБОЧИХ ЗОШИТАХ.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий